Zohat
סליחה על מתח מבטיחה פרק שני עוד יותר מותח ודרמטי!! מבטיחה שווה לחכות!♡

לילה מלא מחשבות,ניתוחים ומחשבות שלא נגמרות!

Zohat 25/04/2017 734 צפיות 2 תגובות
סליחה על מתח מבטיחה פרק שני עוד יותר מותח ודרמטי!! מבטיחה שווה לחכות!♡

זה היה עוד אחד מאותם הלילות הארוכים המלאי מחשבות הללו….נשבת לי במטתי וחושבת עד השעות הקטנות של הלילה.
ותוהה לעצמי כל מיני שאלות ודעות ורעיונות. מציצה מידי כל 2 או 3 דקות בטלפון בתקווה שאולי מי שאני אוהבת סופסוף יענה לי להודעות(?) כאלו מאז שאנחנו זוג בסתר הוא מכבד אותי וזה קבענו שבגלל שאני לא ארגיש בנוח עם נתנהג כמו זוג אז סיכמנו להתנהג כידידים..אבל בזמן האחרון לוקח לו זמן עד שהוא בכלל מדבר איתי או משהו.
ומחר אני צריכה לעבור ניתוח ואני לא יודעת אם הוא בכלל היה היום בכיתה שהמורה סיפרה לכולם על הניתוח …אוף כמה שניסיתי להסתיר כי מספיק יש לי בעיות לא רציתי עוד דרמות….! השעה עכשיו כבר חצות ו22 דקות ואני שקועה לי במחשובתיי…פה מאושפזת בבית חולים מתה מרעב אך מה לעשות שאני כרגע בצום…?!אני שוכבת לי במיטה בתוך בחלל החשוך בחדר עם אמי אשר ישנה במיטה המתקפלת מולי….חושבת מחשבות רבות ושאלות רבות.
מתלבטת המון לגביי החיים שלי והעתיד שלי.מה אני עושה עכשיו עם עצמי אחריי הניתוח?כבר עברתי את הניתוח הזה לפני כ5 חודשים.
וגם לפני שנתיים בכיתה ו. ושהייתי בת שנתיים….על הניתוח ידעו הקרובים אליי וחברותי אשר חיות עם אותה ….בעיית נכות כמוני.
רוצים לדעת מהי הבעיה? הבעיה היא בעיה כל כך מורכבת בעבורי ואף לפעמים משפילה אותי!


תגובות (2)

אמיתי?
אני מחכה לקרוא את ההמשך :)

25/04/2017 14:48

חחח רובו אמיתי אך אני מספרת אותו בצורה שונה ממה שזה מתבסס עליו.

30/04/2017 10:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך