דניאל דיירקשן
מקווה שאהבתם

למה עשית את זה אבא .? פרק 2

דניאל דיירקשן 19/12/2013 732 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם

"נטלי בתי היקרה,
אולי את לא רוצה לקרוא את המכתב הזה אבל אם את קוראת , חשוב לי שתדעי שאני מצטער ואני רוצה שתסלחי .
אני מצטער שלא ההייתי איתך כל השנים האלה , ועכשיו אני רוצה לדעת מה קורה איתך , האם תרצי להיפגש איתי אני גר שלושה בניינים אחרייך דירה 8.
ורק שתדעי שבאמת אני אוהב אותך חשוב לי שתדעי , ובבקשה אני מבקש ממך אל תראי את המכתב לאף אחד זה יכול לסכן אותי , אוהב אבא."
ההייתי בשוק , החלטתי באותו רגע שכן אני רוצה לפגוש את אבא שלי , וכן אני סולחת לו הלוואי שבסוף תיהיה לנו משפחה נורמלית.
"נטלי" אביאל צעק,
נבהלתי,
"מה"? שאלתי אותו,
"שכחת שקבענו" אביאל אמר לי,
"לא פשוט קמתי מאוחר" אמרתי לאביאל.
"מה זה המכתב הזה"? אביאל שאל אותי בקול מתעניין,
"זה כנראה לאמא שלי אני אלך לתת לה את זה" אמרתי לאביאל,
"וואלה , נטלי את משקרת לי אני עומד פה כמה שניות ראיתי אותך קוראת את המכתב הזה" אביאל אמר לי .
טוב לא היה לי כוח להמציא לו עוד שקרים , ומה כבר יכולתי לעשות.
"טוב אני ייספר לך , קיבלתי את המכתב מאבא שלי שבו הוא כותב שהוא מצטער על זה שהוא לא היה איתי , ורוצה להיפגש איתי , ואסור שאף אחד יידע שהוא שלח לי את המכתב כי זה יכול לסכן אותו, אז בבקשה אל תספר את זה לאף אחד אפילו לא למשפחה שלי" אמרתי לאביאל.
"טוב , אז אני יכול לתת לך עצה" אביאל אמר לי ,
"כן ברור אתה חבר שלי" אמרתי לאביאל ,
"אז לא כדאי לך ללכת לאבא שלך, אני לא בא נגדך אני פשוט לא רוצה שתתאכזבי" אביאל אמר לי,
"לא נראה לי שאני יתאכזב" אמרתי לאביאל.
ולמה הוא נותן לי עצה כזאת במקום לפרגן לי קצת כעסתי עליו.
"טוב , נט על תכעסי אני פשוט לא רוצה שיקרה לך משהו" אביאל אמר לי,
"תגיד אתה בכלל שומע את עצמך זה אבא שלי" אמרתי לאביאל בקול כועס,
"תקשיבי לא באלי לריב איתך תעשי מה שבאלך" אביאל אמא לי והלך.
ואני חשבתי שבאותו רגע ללכת לאבא שלי , הלכתי לכיוון הבית שלו. הגעתי לבלוק ועליתי לדירה שמונה דפקתי בדלת, איזה איש אחד קירח עם עיניים כחולות פתח לי וכיוון עליי אקדח יכול להיות שזה אבא שלי.
"אני מצטער בתי" הוא אמר לי.
לפתע בא אביאל ודחף אותי הצידה ושמעתי ירייה .


תגובות (1)

* בגוף ראשון כותבים אתאכזב

19/12/2013 05:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך