מאז מייקל. פרק 1 הקדמה

nicolle 28/05/2016 548 צפיות אין תגובות

גבי התנגש בחוזקה בדלת הסוויטה, הייתי כרוכה סביב מייקל והוא דאג להחזיק אותי באוויר כשתפס חזק בישבני וירכיי.
הוא מחץ אותי חזק לקיר וידיו החלו לעלות מעלה על גופי כשמחץ אותי בגופו אל הקיר בעודי באוויר, נעלתי את רגלי סביבו, יכולתי להריח את הבושם הנועז שלו במערבב עם הזיעה וניחוח של מי קולון יחד עם טעם מנטה נקי וחזק היו עליו. הוא הפשיל את שרוולי החולצה השחורה והצמודה שלו עד המרפקים והוורידים בלטו על שריריו, הוא לבש ג'ינס כחול וגומי הבוקסר של הבגד ים ממותג קלווין קליין בצבץ כאשר זז על גופי, הייתי בשורט גינס כהה ומשופשף ומכופתרת הייתה קשורה על מותני, בגד הים השחור שלי היה בגזרת מונוקיני עם מחשוף עמוק וקשירה בעורפי וגבי.
מייקל הוציא את הכרטיס לחדרו במהירות מהכיס האחורי ונשמע קליק הפתיחה של הדלת, הוא הוריד בידו האחת את הידית ובידו השניה החזיק אותי ודחף את הדלת אחורה בגופי. הפרקט הכהה חרק תחת נעלי הבלנסטון שלו ואני בעטתי את נעלי העקב השחורות מרגליי, בחנו לרגע את הסוויטה בעודנו מתמזמזים בלהט ושנייה לאחר מכן הוא הוריד אותי על שיש המטבח השחור שהחזיק אותי קצת יותר נמוך מהחזקתו. הוא עזב אותי לרגע וטעם המנטה שלו נשאר בפי, כשהגיע למקרר בצידו השני של השיש הוציא בקבוק של ג'ק דניאלס ומזג לכוסות הזכוכית השקופות שחיכו על השיש.
כוסית אחת מלאה עד הרבע החליקה אלי ונגעה ברגלי, המשקה היה נקי והריח מדהים כל פעם מחדש.הורדתי את כל מה שהיה בכוס בלי למצמץ המשקה ירד חלק במורד גרוני והתחתי את הכוס אל השיש כשמצאתי את מייקל שוב בין רגליי. הוא היה מהיר, אפילו יותר ממני.
לפתתי בידיי את חולצתו ומשכתי אותו אליי בחוזקה, לא נראה אפילו שהזיז לו והוא אפילו לא הרים גבה מייקל פשוט זרם עם התנועה ושפתיו נמסו על שפתיי.
לשונו החמה החליקה אל פי וידיו אחזו בגופי חזק, ידי מצאו את קצה חולצתו לייד כפתור המכנס והחלטתי לפשוט אותה במקום את מכנסיו. הנשיקה עצרה והוא
הסתכל על פני והחזיק מאחורי אוזן ימין של את ידו האחת ובידו השניה הסיר את המכופתרת שהייתה קשורה על מכנסיי. הוא תפס בשיערי השחור והצמיד את שפיתיו לצווארי. טיילתי ברכות עם ציפורני על גבו העליון בזמן שעברה בי צמרמורת כשנשך אותי וידעתי כבר שזה ישאיר סימן כחול במקום, עשיתי את אותה פעולה על צווארו לאחר שנשכתי את אוזנו, שמעתי את נשימותיו נהיות כבדות יותר והוא משך את גופי אליו, קיפצתי אל הרצפה ובלי העקבים הגעתי בערך ללסת שלו, הוא התכופף כל הדרך שמשכתי אותו לדלת חדר השינה כשביד אחת החזקתי את בקסוק הוויסקי וביד השניה בעורפו, הדלת נפתחה כאשר הוריד את הידית ודחף אותי עליה, הוא עצר ובעט אח נעליו ואני כמעת מעדתי שנייה לפני הוא תפס אותי ואז דחף אותי על המיטה.
"אני לא מתכוון לפגוע בך" הוא אמר באוזני בקולו העמוק. זרקתי את בקבוק הוויסקי על הכרית שנייה אחרי שהתהפכתי מעליו, הרגשתי אותו מתחת למכנסיו כשישבתי. כל כך השתוקקתי אליו, הוא בחן את גופי שוב במבטו וחזרתי אל פיו. התחלתי לפתוח את הרוכסן של מכנסיו והוא עצר אותי.
"אני לא הולך לפגוע בך 'קול'." הוא אמר את השם שלי בקיצור המיוחד הזה שלו.
"אתה לא תפגע בי" אמרתי ונמתחתי מעליו את הבקבוק.
"לא הלילה, לא ככה" הוא אמר כשלגמתי מהוויסקי בעודיו יושבת עליו.
"איך שבא לך" עניתי לו, כעסתי עליו ונישקתי אותו בעצבים, הוא לקח את הבקבוק מידי ושם אותו על הרצפה, שנייה לאחר מכן הוא תפס במותני והתגלגל מעלי לצד השני של המיטה. ואז החזיר את ידיו הימנית וליטף את פניי, בידו השמאלית החזיק את גופו מעלי.
"תפסיקי" הוא אמר לי.
"אל תעמיד פנים שזה חד צדדי" עניתי.
"את סתם שיכורה, זה לא הולך לקרות ככה." אמר.
"מה קרה למייקל שהכרתי לפני חודשיים" שאלתי.
"את קרה." הוא ענה ונפל לצד השני של המיטה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך