.I.write.gays.stories
אשמח לתגובות וביקורות.

מילים מרות משפתיים רכות- פרק 4.

.I.write.gays.stories 28/04/2013 910 צפיות 3 תגובות
אשמח לתגובות וביקורות.

חשבתי קצת ולבסוף עניתי. "לא.. כבר אין לי בחילה, אולי קצת.." מלמלתי. למה אני עדיין מרגיש שאני מסמיק?? מה קורה לי? אולי.. לא אין מצב. אני צריך להפסיק לחשוב על זה. זה שהחבר הכי טוב שלי גיי, לא אומר שגם אני כזה. מצד שני איך זה הגיוני שאף פעם לא התאהבתי בבת? "ג'ייק… אני יכול לשאול אותך משהו?" שאלתי. "ברור קאפקייק, מה שתרצה." הוא אמר בחיוך. "איך גילית שאתה.. גיי?" שאלתי, מנסה לא להסתכל עליו. הוא צחק ואמר, "סיפור די ארוך האמת.. אני אקצר אותו. זה היה בכיתה ח' התאהבתי במישהו והיינו חברים שנה, למה?". "סתם.. נראה לי שאני מאוהב במישהו.." אמרתי בשקט. "באמת? זה נהדר! אני מכיר אותו?" הוא שאל והסתכל לי בעיניים. "אמממ.. כן.. אתה מכיר אותו.." אמרתי. "גם אני מאוהב במישהו.. אבל לא נראה לי שהוא מעוניין בי." הוא אמר בעצב. "אני בטוח שכן. איך אפשר שלא לאהוב אותך?" אמרתי בחיוך. "בתור חבר כמובן." הוספתי במהירות. "תודה קאפקייק. אני מקווה שאתה צודק.." הוא אמר בעצב והסתכל על התקרה. "נלך להתארגן למסיבה?" הוא שאל וקם מהספה. "הבאתי בגדים איתי.." הוא הוסיף. "טוב.. אני אכנס להתקלח." אמרתי בשקט, עדיין לא עיכלתי את מה שהוא אמר לי. הוא מאוהב במישהו. גם אם אני גיי ואני מאוהב בו, זה לא ילך בינינו, חשבתי לעצמי בעצב. נכנסתי למקלחת והתפשטתי. נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים. המחשבות האלו פשוט לא עזבו אותי. דפיקה נשמעה בדלת. "אני יכול להיכנס? הוילון סגור? אני חייב להתפנות דחוף." שמעתי את קולו של ג'ייק צועק לי מבעד לדלת. "כן תכנס.." צעקתי בעודי סוגר במהירות את הוילון. שמעתי את הדלת נפתחת וכעבור דקה בערך את המים יורדים. "סליחה על ההפרעה.." שמעתי את ג'ייק צוחק לפני שהדלת נסגרה. הנוכחות שלו במקלחת בזמן שאני בלי בגדים, מתקלח, גרמה לי להרגיש משהו שבחיים לא הרגשתי. אני אפילו לא יכול להסביר את זה.. מן התרגשות כזאת.. משהו מוזר. כעבור 15 דקות בערך יצאתי מהמקלחת עם מגבת על מותני. "המקלחת שלך.." אמרתי בחיוך. "סוף סוף, מה עשית שם כל כך הרבה זמן?! מילא היית בחורה.." הוא צחק ונכנס למקלחת. התלבשתי מהר. לבשתי ג'ינס לבן וסריג בצבע אפור. ייבשתי במהירות את השיער והתיישבתי על הספה. דלת המקלחת נפתחה וג'ייק יצא משם,גם הוא יצא רק עם מגבת על מותניו. ניסיתי לא להסתכל עליו יותר מדי אבל זה היה כמעט בלתי אפשרי. הגוף שלו פשוט היה מושלם לטעמי. "רואה? מתקלחים 5 דקות לא חצי שעה." הוא צחק ואז הוא… רגע מה?! למה הוא מוריד את המגבת? מולי?? "תרגע, יש לי תחתונים מתחת למגבת." הוא צחק כנראה בגלל ההבעה על פניי. התחלתי להסמיק והפניתי את מבטי.
נקודת מבטו של ג'ייק:
"סליחה על ההפרעה.." צחקתי וסגרתי את דלת השירותים אחריי. למרות שצחקתי, וניסיתי להראות שמח, עדיין כאב ל על השיחה שניהלנו לפני כמה דקות. אני לא מאמין שהוא אוהב מישהו.. חשבתי שיהיה לי סיכוי איתו. התיישבתי על הספה, ממשיך לדמיין אותנו ביחד. כעבור חצי שעה הוא יצא מהמקלחת, מגבת על מותניו. לא הסתכלתי על הגוף שלו, אבל זה היה קשה. אני מקווה שהוא לא חושד בי.. אני לא רוצה שהוא ידע מה אני מרגיש, זה בטוח יהרוס לנו את החברות שלנו. "המקלחת שלך.." הוא אמר לי בחיוך. "סוף סוף, מה עשית שם כל כך הרבה זמן?! מילא היית בחורה.." צחקתי והלכתי למקלחת. הלך לי די טוב, הוא לא שם לב שהסתכלתי עליו.. נכנסתי מתחת לזרם המים וכעבור 2 דקות עלה לי רעיון שישגע אותו קצת.. ואולי יגרום לו לחשוב עליי לא בתור סתם חבר, משהו קצת יותר מזה. כשיצאתי מהמקלחת, יבשתי את עצמי ולבשתי תחתונים ואז שמתי מגבת על מותני, בדיוק כמוהו. יצאתי מהמקלחת, "רואה? מתקלחים 5 דקות לא חצי שעה." צחקתי והתקרבתי אליו מעט. הוא היה לבוש כל כך יפה.. והוא היה כל כך יפה.. הוא תמיד יפה. הורדתי את המגבת לאט, וכמו שניחשתי הוא היה בהלם, בהה בי. "תרגע, יש לי תחתונים מתחת למגבת." צחקתי והורדתי אותה לגמרי. הוא סובב את ראשו, אבל יכולתי לראות שהוא התחיל להאדים.


תגובות (3)

אשמח שתמשיכי ומהר…

28/04/2013 05:11

אני אוציא את הפרק הבא עוד שעה בערך..

28/04/2013 05:21

תמשיכי :)

28/04/2013 06:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך