החולמנית
שלום כולם! :)

הפרק העשירם של הסיפור מפחדת לומר בקול עלה!
דלת חדשה נפתחת בפני לבנדר.
האם פיגי באמת מדברת עם ריין? האם פיגי ולבנדר יצליחו לתקשר?
ומה קורה בין וויל ללבנדר?

אשמח אם תגיבו, תעירו, תאירו, תגידו, תמליצו, תאמרו, תביעו וכו'...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- אלה החולמנית)

מפחדת לומר בקול- פרק עשרים

החולמנית 01/07/2012 928 צפיות 10 תגובות
שלום כולם! :)

הפרק העשירם של הסיפור מפחדת לומר בקול עלה!
דלת חדשה נפתחת בפני לבנדר.
האם פיגי באמת מדברת עם ריין? האם פיגי ולבנדר יצליחו לתקשר?
ומה קורה בין וויל ללבנדר?

אשמח אם תגיבו, תעירו, תאירו, תגידו, תמליצו, תאמרו, תביעו וכו'...
מקווה שתאהבו :)
החולמנית.

(זכויות שמורות לי- אלה החולמנית)

בפרק הקודם:

"סכנה." אמרה פיגי שתפסה בפיתאומיות בלבנדר ומשכה אותה אליה.
לאחר מכן המכונה שמודדת את פעימות הלב ציפצפה מה שגרם לוויל לומר, "אם אוהבים מישהו, משחררים אותו לחופשי." פיגי עומדת למות וללבנדר נשאר רק לשחרר אותה.

מפחדת לומר בקול- פרק עשרים:

פחד. תשתוש. סחרחורת. עירפול. נפילה. בדידות.
כל כך קשה לראות הכל מעיניים של בוכה, של מתאבלת, של פגועה. העולם נראה לי כל כך מתושתש וערפילי, עולם זר ואכזרי. מותה המתקרב של פיגי פגע בי כפגיעת חץ בכנפה של ציפור אומללה. אני לא יכולה לוותר על חברתי הטובה, פשוט לא יכולה. וויל עומד שם, מלטף אותי ברוך. אך אני יודעת מה הוא מפחד לומר, שפיגי לא תשוב עוד לראות אור יום. צוות הרופאים צועקים בקול, "החייאה!" ואני נשארת חסרת פעימה. שיירה של אנשים בעלי מדים של רופאים ומסכות על פיהם נדחפים אל חדרה של פיגי.
צעקות. היסטריה. ייאוש. בכי. מכונות. קולות. תקווה.
"לבנדר," התחיל לומר משהו אך עצר טרם המשיך. מה אפשר להגיד במצב כזה?
"וויל," העברתי אליו את מבטי, עיניו נראו מיואשות, חסרות הלהט שהבדיל את עיניו הירוקות מהשאר. פיו היה מעוקל טיפה הצידה, כמסרב להיכנע לדמעות, פה שרק לפני כמה שעות טעמתי ממנו בנשיקה מתוקה שחשבתי שתביא לימים המאושרים אך ההיפך קרה. הנשיקה הייתה בגידה וחברתי הטובה מכל נלחמת זה עתה על חייה.
מדי פעם היה שוטף אותי התקף חרדה קל בו הייתי מתחילה לנשום בהיסטריה, לבכות, להתמלא בתחושת עצבות שצמררה את כל גופי. ברגעים האלה וויל היה מקרב אותי אליו ולוחש לי מילות תקווה. "תמיד יש תקווה," כך הוא אמר. "אבל אם נצטרך לשחרר אותה, נשחרר." תמיד סיים באימרה זו. אימרה שהפחידה אותי והרתיעה אותי עד מאוד.
דלת חדר בית החולים נפתחה ואני וויל מיד נעמדנו על רגלינו למשמע דברי האחות כהת השיער.
"אתם המשפחה?" שאלה. "סוג של, אנחנו הקרובים היחידים שיש לה." אמרתי חשוקת שיניים, ההורים שלה לא פה, רחוקים כל כך ממנה. האחות סקרה את פני החרדות והמשתוקקות לטוב ולרגע קצר אחד האמנתי שהכל יכול להשתנות.
"אני מצטערת." אמרה.
כתמים שחורים ריצדו אל מול עיניי. עירפול. פחד. תשתוש. סחרחורת. עירפול. נפילה. בדידות.
כל כך פחדתי להודות באמת, כל כך פחדתי לומר זאת בקול. כל כך פחדתי שהיא תאמר זאת בקול.
"עשינו כל שיכולנו." הוסיפה אך אני כבר נשמטתי על הרצפה בבכי שאיים לחרב את כל עולמי.

~~~~

שלושה ימים עברו מאז מותה של פיגי, חברתי הטובה. עדיין קיימת בי האמונה שיבוא יום והיא תתקתק בדלת ביתי, תתפרץ בצחוק לחדרי, תספר לי כל ששמעה באותו היום, תראה לי עבודות אמנות שלה, תאמר שוב ושוב כמה היא שמחה שיש לה את המכחול שלה, תאשים אותי בהיותי לא מספרת לה את כל הסודות, תילחם איתי על ליבו של וויל, תעלים את הדמעות מעיניי, תגרום לחיוכי להופיע ובסופו של יום פשוט תהיה שם לצידי ואני לצידה. אך בכל יום שעובר התקווה הזאת הולכת ונעלמת.
"אולי תפסיקי לכעוס עלי?" שאלה כמו באלף הפעמים האחרות.
"ריין, אני לעולם לא אפסיק לכעוס עלייך." כשאמרתי זאת הבטתי היישר בעיניה הקרות בלי להניד עפעף ואז חזרתי לעיסוקי, הכנת סנדוויץ' גבינה וזיתים המשפחתי שאבא שלי לימד אותי להכין כשהייתי בת שש.
"עשיתי את זה בשבילך." אמרה לי כמבקשת את סליחתי או כמאשימה אותי במות חברתי.
"שלא תעזי לומר דבר כזה. את האשמה היחידה. את חייבת להבין שיש דרכים אחרות להעניש אנשים, לא לדבר איתם למשל. אבל לא להרוג!" את המילים האחרונות צעקתי בקול והחנקתי את הדמעות שאיימו להתפרץ. "בני אדם גם ככה מתים…" אמרה כשריחפה לידי, גולה מעיקה הצטברה בגרוני. "מי כמוך יודעת?" עקצתי אותה. "וואו. מישהי למדה לפתוח פה!" התפעלה ממני.
גילגלתי עיניים ועברתי לסלון לאכול את הסנדוויץ' שבידי בזמן צפיית הטלוויזיה.
"איך הסנדוויץ'? אני בטוחה שאם אבא לימד אותך, זה יצא ממש טעים ואם את הכנת אז בכלל," התחנפה אלי. משכתי בכתפיי והתיישבתי על הספה כשרגלי מונחות על שולחן הסלון הקטן, מה שהיה מכעיס את אמי אם היא הייתה רואה אותי.
"לבנדר?" נידנדה לי. לא זיכיתי אותה אפילו לא במבט אחד והתמקדתי באכילת הסנדוויץ' שמילא את בטני בעונג.
"את לא יכולה לא לדבר איתי לנצח!" צעקה בייאוש ונשפה בשיערה המת שנח על עיניה הנעוצות בי.
"נחיה ונראה." הוצאתי לשון ועליתי לחדרי, כאילו לא יודעת שהיא יכולה לרחף במהירות אחרי.

~~~~~

"למה הבאת אותה איתך!?" צעקתי על וויל שעמד בפתח הדלת וידו החזיקה ביד בת דודתו הקטנה.
מיהרתי לחייך אל הילדה אך היא נחרה בבוז לראות חיוכי המאולץ. "אויש. תכנסו כבר…" פתחתי את הדלת לרווחה בכניעה ואיפשרתי לילדה הקטנה לאכול מחטיף הטירס שבדיוק הוצאתי.
"איך קוראים לך?" ניסיתי להיות חברותית. "מה אכפת לך?" עקצה אותי.
גלגלתי עיניים והתקרבתי אל וויל שעדיין עמד בכניסת הבית והתאפק שלא לצחוק. "תפסיק." לחשתי לו. "היא מעצבנת אותי." עשיתי פרצוף כועס ושילבתי את ידיי כתינוקת עצבנית. "את חמודה כשאת ככה," צבט לי בלחי שהפכה לורדרדה יותר מהרגיל. "היא שונאת אותי, מה התכוונתה לעשות איתה כאן בדיוק?" התעצבנתי עליו וניסיתי להסיח את דעתו מהצביטה המביישת.
"לא יודע…" אמר, "את הטובה עם הילדים מבינינו." חייך בחן. עיניו הירוקות סקרו את הילדה שכמעט סיימה את כל הקערה ואז שבו להביט בעיני הדוממות, פיו התעקל מעט לחיוך ושיער ראשו עטף את פניו היפות. הוא היה גבוה ממני ובעל כתפיים הרבה יותר רחבות משלי, כתפיים של שחיין למרות ששחייה הייתה אך ורק תחביב בשבילו. כל בת הייתה מתפללת לידיד כזה, לאביר חלומות שכזה, למה אני לא מסתפקת בכך? למה אני רוצה תמיד יותר?
"אני הולכת לקרוא ספר," העפתי את כל המחשבות מראשי ואחזתי שוב בספר שקופה מאת נאוה מקמל עתיר, הסנפתי את ריח אמצע העמודים שבספר והשמעתי קול של עונג, פתחתי בעמוד ארבעים ושתיים והמשכתי לקרוא להנאתי, מתעלמת מקיומם של וויל ובת דודתו הקטנה שאין לי מושג איך קוראים לה. יכולתי לראות מהצד את וויל מושך בכתפיו והולך אל עבר הטלוויזיה.
אני ישבתי על שולחן הבר הקטן במטבח כשאני קוראת בסקרנות את הספר אך לא יכולה שלא להביט מדי פעם בוויל שבוחן את הדיסקים שנחו להם על יד מכשיר הדי.וי.די. מתחת לממיר. עיניו היו שקועות בדיסקים של השירים והסרטים השונים, ידיו נעו בחיפוש בין אלפי קופסאות ופיו נשף למען סילוק האבק בו נתקל. "את יודעת," שמעתי קול מצייץ לידי, "אני חושבת שגם הוא מסתכל עלייך ככה." אמרה הילדה הקטנה בחיוך, כנראה שמה לב לאן מושאות עיניי. "אם את אומרת," כחכחתי בגרוני והבטתי בילדה זהובת השיער, חסרת השיניים הקידמיות ועיני דבש מצחקקות. "רגע, באמת?" צחקקתי. הילדה חייכה והנהנה בראשה. הסמקתי קלות. "מה שמך?" שאלתי. "ליז." ענתה בקול אצילי אך עם זאת ילדותי. עברתי להסתכל קדימה ומבטו של וויל הסגיר אותו, הוא הסתכל עלינו, הוא הסתכל עלי. מבטינו הצטלבו, בלי תזוזה, פשוט דיברנו בעיניים. שלחתי אליו חיוך קטן והוא כמעט מעד. צחקתי והרגשתי משיכה קלה בחולצתי, הבנתי כי גם ליז מחייכת. למה כולם מחייכים?
עיניו הנבוכות משכו אותי אליו, קראו לי, רצו אותי. התרוממתי בלי שום סיבה והתקדמתי אל הסלון עליו לפני רגע השקפתי מרחוק, אל וויל. כשראה אותי מתקרבת, עיניו ניצתו. סידרתי בתנועה חפוזה את שיער הנחושת שלי והתיישבתי על הרצפה, על ידו. "השירים שלו טובים," אמר והצביע על דיסק של ג'ורג' מייקל. "כן." מלמלתי. "הוא גם נראה טוב." אמרתי כשבחנתי את העטיפה בה הופיע ג'ורג' בכבודו ובעצמו. "מה? לא, הוא יותר מדי זקן בשבילך." גחגח לעצמו. המשכנו לבדוק עוד כמה דיסקים עד ששני ידינו נפגשו, זאת הייתה אמורה להיות סצינה רומנטית כמו בכל הסרטים רק שהשם של הדיסק הזכיר את הכאב לשנינו וחידש את הסדק שבליבי. 'מיס פיגי, החבובות', אותיות התנוססו על גבי העטיפה ובובת חזירה מחייכת ומנופפת בקעה ממנה. "פיגי," אמרנו שנינו כמנגינה אחת נוגה.
איך שנינו יכולים לשמוח כשהיא לא? איך אנחנו יכולים לצחוק ולחייך כשפיגי כבר לא פה?
פיגי כבר בטח עברה למסדרון הזה, המסדרון הלבן והבודד בו ריין משוטטת לעיתים קרובות.
ריין. מסדרון. פיגי.
ריין יכולה לראות את פיגי?
קפצתי מהר ממקומי, ליז הביטה בי מופתעת וויל חיכה לקבל הסבר לתנועה הפתאומית שלי ובוודאי שאל את עצמו אם הוא עשה משהו שגרם לכך. מיהרתי לחדרי, קיפצתי מעל כל המדרגות וקראתי לריין. היא לא ענתה. התחמקה. רק כששני הצדים רוצים הם יכולים לתקשר, אם היא הייתה רוצה לראות אותי היא הייתה כבר מופיעה לנגד עיני המחפשות.
רגע, הכלל הזה עובד בעבור כל נפש?
אולי אני אוכל לראות את פיגי, אם היא תרצה לראות אותי. המחשבה שאוכל לראות את חברתי המתה צימררה אותי ומילאה אותי בתחושת אושר חדשה.
"לבנדר?" נכנס וויל דרך דלת חדרי.
"את בסדר?" שאל והתקרב אלי, עמד מאחורי גבי.
"כן, אני רק מנסה משהו." אמרתי בתקווה שיעזוב וייתן לי להתרכז ולקרוא לפיגי בשקט.
"לעשות מה?" הפריע לי בשאלותיו.
"לא משנה מה, משהו." פלטתי בנימת כעס. סגרתי את עיניי וקראתי לה בראשי.
"אני לא מבין." שבר את השתיקה ששררה במחשבותי.
"וויל, אני מצטערת אבל אני חייבת לעשות משהו, אולי ניפגש אחרי זה?" שאלתי בהתנצלות.
"אה, אאא…בטח." אמר בקולו העמוק והחודרני.
"אני אלווה אותך." אמרתי לו ופקדתי על עצמי, אני אוכל להמשיך מאיפה שעצרתי אחרי כן.
ירדנו יחדיו במדרגות, בשקט, בלי לומר מילה.
למה ריין לא אמרה לי שהיא רואה את פיגי? כבר שלושה ימים שהיא כנראה נמצאת במיסדרון הזה, לבדה וריין לא אמרה לי דבר? אולי ריין לא באמת רואה את פיגי? אולי פיגי בחרה בדלת העץ, במוות?
שיכנעתי את עצמי להתרכז לכמה שניות בוויל כדי שלא יחשוד בדבר שקורא אצלי, שעובר במוחי.
"תדבר איתי אחר זה? ובהצלחה עם ליז. היא ממש חמודה." ליטפתי את שיער המשי שלה.
"בסדר, בהצלחה במה שאת צריכה לעשות ואני מקווה שזה לא בגללי." העביר את אצבעותיו הארוכות בשיערו הבהיר והחלק, מה שאני רציתי לעשות מאז ומתמיד.
"זה לא בגללך, זה בגלל ג'ורג' מייקל." התבדחתי.
"זה בגלל פיגי." ניחש נכונה.
"אני אהיה בסדר," אמרתי לו ופתחתי את דלת הבית.
"ביי." מלמלתי וצפיתי בשניהם עוזבים את שטח ביתי, בדמותו של וויל הולכת ונעלמת.
"רק אל תעלם לי גם אתה," לחשתי אל האוויר ומיהרתי לחדרי בכדי לנסות לדבר עם פיגי וסוף סוף להגיע אל התשובות אותם אני צריכה.


תגובות (10)

תמשיייכייי !!! O :
זה מוווושלם !

01/07/2012 14:38

אני מרגישה ממש מטומטמת שאני חוזרת על עצמי כל הזמן.. כבר אין לי מילים לתאר את הכתיבה שלך!
את מדהימה! וכל פרק שאת כותבת מתעלה על הקודם במתח ובהתפתחות של העלילה.
לא יכולה לחכות כבר לפרק הבא!

ובנימה אופטימית זו:
למה את פיגי???? ריין אני ארביץ לך!! אני נשבעת שכשתפגשי אותי היית מתפללת לאלוהים שייתן לך לבחור בדלת העץ!!!
ולבנדר, אוי לך! שלא תעזי להרוג לי עוד מישהו!! כבר בתול נשברתי!

01/07/2012 14:39

אלוקים אדירים!!
חחחח תמיד רציתי להגיד את זה..
פרק מהמם!! כהרגלו!
פאק אני מתה על הכתיבה שלך!
היא.. היא… היא פאקינג מושלמת!
את סופרת צעירה זה מה שאת!!!
ואני רצינית!!!!!!
כלומר את סופרת זקנה!
אותו דבר! חחחח
הדוגמאות שלך יפהפיות!
מוסיפות כל כך הרבה טעם וריח לסיפור!
ובכלל הפעולות הקטנות שלך גם ממש טובות!
את מכניסה אותנו ישר לסיפור שזה מגניב ברמות!! חחחחח
מושלם בקיצור!
זהו!! חחח זה כבר לא ש.ק.ר!! חחחח

01/07/2012 14:49

מדהימה מדהימה מדהימה! יאווו אין עלייך, את יודעת את זה? הכתיבה שלך פשוט מושכת וסוחפת ומרתקת אותי למסך כל פעם מחדש!
היה לי כל כך עצוב על פיגי, איך ריין מסוגלת לעשות כאלו מעשים… אך מה כבר יש לצפות ממישהי שלא חוותה חיים מעולם..
ועכשיו! שיש סיכוי שלבנדר תוכל לתקשר עם פיגי, שאולי ריין עצמה מתקשרת איתה? וואו!
שמעי את גאונה :)
יאללה, מחכה כבר להמשך!

01/07/2012 23:29

העליתן בי את החיוך הראשון של הבוקר :)
אתן מאמינות לי שרק עכשיו התעוררתי ומיהרתי לפתוח את המחשב?
תודה לכן!!!!
קורן, תודה על התגובה, אני שמחה שאת חושבת ככה!
לוסי, את לא מטומטמת! לא בשבילי :)
את גורמת לי לחייך כל פעם מחדש, זה נראה לך מעשה של מטומטם? לא נראה לי :P
וואו! פתאום את רוצה להרוג את ריין!! איזה שינוי!! :O
שמחה שאהבת ותודה על כל המחמאות :)
טלי התינוקת שלי, הודית שהפרק שלי יפה!!!! חעחעחע
אני סופרת צעירה\זקנה?? אני אקח זאת כמחמאה, תודה!
אני שמחה שהדוגמאות שלי והכתיבה שלי מכניסות אותך לסיפור, את נסחפת אחרי העלילה וזאת בדיוק הייתה הכוונה!
תודה על הדברים היפים שאמרת :)
קייטי, תודה! תודה! תודה! את מדהימה! את יודעת את זה נכון? ;)
את מבינה את ריין בדיוק כמו שצריך…
היא סוג של כמו ילדה מתוסבכת.
היא עושה דברים רעים, אבל יש לה סיבות.
אהבת את הרעיון?! יייאאאאאאאאאאאאאייי!!
המשך יגיע בקרוב מאוד :)

לאב יו ליידיס,
החולמנית (ביום הולדתי אומר את שמי האמיתי! שהוא בעוד שבוע פחות יום חח)

02/07/2012 02:22

ווואוו אחד הסיפורים החזקים ביותר באתר.. !
הסיפור הזה מצמרר אותי..לא יודעת למה?!
אאעעעע את חייבת להמשיך.

02/07/2012 06:21

אעאעאעא תמשייייכייי <3333

02/07/2012 07:01

אעאעאעע,
אני בשיא המתח.
אני מבטיחה לך שאני עוד
שנייה התעלפתי שראיתי את הפרק !!
אני צרחתי !!
תמשיכי !!

02/07/2012 07:13

בננות!! אתן מחממות את לבי עם התגובות שלכן!
אודליה, את חושבת שהסיפור שלי הוא אחד החזקים? זה כל כך מרגש :)
שמחה שאהבת :)
אורטל, הכוונה היא שתהיי במתח!
התעלפת? צרחת? וואו וואו. יש לסיפור שלי השפעה עלייך ;)
מקווה שתמשיכי להינות מהסיפור :P
תודה על הכל :)
קורן, אני אמשיך בקרוב 3>

02/07/2012 07:20

ואווו זה פשוט מדהים!!
הכתיבה שלך עוצרת נשימה… אני מתה על זה
והשאלה הכי גדולה שלי היא: האם פיגי תרצה לכסח את ריין על זה שהיא הרגה אותה…
אם פיגי בכלל יודעת שהיא הרגה אותה…
ואוווו זה הולך להיות מעניין!
וכמה עצוב שפיגי מתה, זה לא מגיע לה!
ריין הורסת הכל…
ואייי מעניין איך תמשיכי את זה חחח
זה כ"כ מרתק!
יאלה, המשך חבובה!

02/07/2012 13:12
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך