מציאות שונה – פרק 17

01/02/2013 682 צפיות 5 תגובות

״אני לבד יושבב לייי וחושב ליי היכן אהבתייי״ דניאל ונועה שרו בקולי קולות כל הדרך , הן לא הפסיקו לשיר , לצחוק ולהשתגע כל הנסיעה.
״נו אז מה איתך נהגוס , ספר לנו עלייך״ פנתה נועה לנהג.
״איזה פאדחנית יואו״ צחקה דניאל.
״תשתחררי קצת״אמרה נועה וצחקה.
הנהג התחיל לדבר עם הבנות , הוא דווקא זרם איתן. הוא אמר להן שהוא בן 21 , לא מזמן סיים צבא. 
נועה ודניאל גם סיפרו על עצמן , רק שדניאל לעומת נועה לא מסרה כל כך פרטים.
״טוב בנות הגענו״ אמר הנהג שהגיעו לצימר.
דניאל ונועה שילמו לו ויצאנו מהמונית , ״רגע נועה״ קרא לה הנהג רגע לפני שהתקדמה. ״שכחת להביא לי את המספר שלך״ אמר וחייך.
נועה חייכה בחזרה , לקחה ממנו את הפלאפון , שמרה את המספר שלה והחזירה לו.
שהנהג נסע דניאל ישר אמרה לנועה ״סיס , אני מקווה שהבאת לו מספר שגוי״ עם פרצוף רציני.
״יפה לך מקווה״ צחקה נועה.
״את לא אמיתית״ אמרה דניאל בהלם.
״נו מה את רוצה ? הוא היה ממש חתיך והוא גם זרם והיה חמוד״ אמרה נועה וחייכה.
״אוקיי , חוק מספר אחד : נהגי מונית לא יכולים להיות חתיכים.״ אמרה דניאל.
״מאיפה הבאת את הסטיגמה הזאת , הוא היה הורס ואת לא יכולה להגיד שלא״ ענתה לה נועה.
״טוב אולי באמת הוא היה חתיך , אבל נועה הוא בן 21 , הוא גדול! ואת אפילו לא מכירה אותו , מה חשבת לעצמך שהבאת לו את המספר שלך ?״ אמרה לה נועה מתוך דאגה.
״מה חשבתי לעצמי ? אולי חשבתי לעצמי שמגיע לי מישהו חדש , שנמאס לי כבר לחשוב על אושר , נמאס לי לאהוב אותו יותר״ אמרה נועה שדמעות ממלאות את עיניה.
״די נועה , תרגעי. הוא לא שווה אותך , ויודעת מה ? אני יפרגן לך למרות שזה נראה לי מסוכן. כל התפתחות קטנה שקוראת לך עם הנהג הזה את מרימה פלאפון אליי , ברור לך ?״ אמרה דניאל וניסתה לעודד את נועה ולהשכיח את אושר מהנושא.
״טוב״ אמרה נועה וחיבקה את דניאל.
״יאללה די עם הרגשי , אלינור מחכה לנו בצימר 153״ אמרה דניאל והתחילה לחפש את הצימר.
״סופסוף״ אמרה דניאל לאחר חיפושים ארוכים שעשתה עם נועה ופתחה את הדלת.
״אלייי!!״ צעקה דניאל.
״דנייי!!״ החזירה צעקה אלינור והשתיים ישר התחבקו.
״נועה יפה שלי״ אמרה אלינור לאחר החיבוק הארוך עם דניאל וחיבקה את נועה.
אלינור עשתה להם סיור בצימר למרות שהכירה בו רק לפני כמה דקות.
לאחר מכן הם יצאו ועשו סיבוב בשדה.
״נו , מה התחדש אצלכן ?״ שאלה אלינור.
״אל תשאלי איזה ילד מגעיל אושר , הוא ניסה להתחיל עם דני בשביל שאני יקנא״ סיפרה נועה.
״לא נכון״ עשתה את עצמה מופתעת אלינור , למרות שדניאל סיפרה לה כבר את כל הסיפור והיא יודעת מה האמת.
״כן , לי בינתיים טוב עם גיא. באמת שלא יכולתי לבקש חבר טוב יותר״ אמרה דניאל בזמן שהיא משכנעת את עצמה שזה נכון.
הבנות הסתובבו עוד באזור , הלכו לקניות וישבו בצהריים במסעדה.
״וואי , באמת שהיה היום כיף״ אמרה נועה שהן חזרו לצימר לקראת ערב.
״טוב אין לנו פה בן שיקדש אז כנראה שהשישי הזה נאכל בלי קידוש״ אמרה אלינור.
״אני גם ככה רגילה , כאילו שלאבא שלי יש זמן לקדש בשישי״ אמרה דניאל מבואסת.
״די דני , ישלך אותנו״ אמרה נועה וחייכה חיוך מעודד , ״טוב אני הולכת להתקלח , תכינו בנתיים ארוחת ערב אני יצטרף שאני יצא״ אמרה נועה ונכנסה למקלחת.
״טוב אז מה נכין ?״ שאלה אלינור את דניאל.
״רביולי ?״ הציעה דניאל.
״רביולי לערב שישי ? צפונית נשארת צפונית לא משנה לאיפה היא תעבור״ אמרה אלינור וצחקה.
בזמן שהבנות התחילו להכין את האוכל אלינור לא חיכתה הרבה וישר העבירה את הנושא לאושר.
״מתי את מתכננת לספר לה ?״ שאלה אלינור את דניאל.
״אף פעם ?״ אמרה דניאל בספק.
״דני חשבתי את כבר יודעת שלשקר אין רגליים״ אמרה אלינור.
״אני פשוט לא יודעת איך לעשות את זה. , היא תשנא אותי״ ענתה לה דניאל.
״היא תסלח לך בסוף , אם היא אחר כך תגלה שאת לא סיפרת לה זה יכאב לה הרבה יותר״ אמרה אלינור בחוכמה.
״תמיד היית החכמה ביננו״ צחקה דניאל.
״אז את תספרי לה ?״ שאלה אלינור.
״כן , את צודקת , אני יספר לנועה.״ אמרה דניאל.
״מה תספרי ?״ יצאה נועה מהמקלחת עם מגבת.
דניאל רעדה בכל גופה , היא ידעה שזה הדבר הנכון לעשות , היא העבירה את מבטה לאלינור ואז שוב לנועה , ואז שוב לאלינור.
״נו , מה את צריכה לספר לי ?״ התעניינה דניאל.
אחרי דקות אחדות של שתיקה זה יצא מפיה של דניאל ״התנשקתי עם אושר״


תגובות (5)

תמשיכי

02/02/2013 08:54

תמשיכי

02/02/2013 08:54

תמשיכי

02/02/2013 08:54

תמשיכי

02/02/2013 08:54

תמשיכיי(:

02/02/2013 09:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך