אז סיום הפרק קצת עצוב, אבל בפרק זה גילינו את השם של הילדה. ובעצם כל מה שיודעים עליה שלאחר שהיא תבוא כל יום לבית הספר היא תהיה מקובלת איך יהיה בבית הספר? מה היא באמת תעשה שהוריה לא יהיו פה? הכול בפרק הבא...

מקובלת – פרק 1

25/08/2016 553 צפיות 5 תגובות
אז סיום הפרק קצת עצוב, אבל בפרק זה גילינו את השם של הילדה. ובעצם כל מה שיודעים עליה שלאחר שהיא תבוא כל יום לבית הספר היא תהיה מקובלת איך יהיה בבית הספר? מה היא באמת תעשה שהוריה לא יהיו פה? הכול בפרק הבא...

שימו ❤ :
הפרק הזה יהיה לפני שהיא תהפוך למקובלת, אלא בתחילת כיתה ז'
——————–
קמתי מהמיטה, הסתובבתי מעט בחדרי משיעמום, הבטתי על שעוני והשעה הייתה 10:08,
כנראה שגם היום לא אלך לבית הספר…
תמיד בתעודה שלי היו המון חיסורים, הלכתי לישון מתי שרציתי וקמתי בזמן שחפצתי בו.
ירדתי אל הקומה השנייה באיטיות, הלכתי אל חדר המקלחת ושפשפתי את עיניי, אמרתי לעצמי
"שקד, מה זה השטויות האלה? כל יום את מתעוררת מאוחר ונשארת בבית! זה לא מקובל יותר! מרגע זה כל יום אני קמה ב19:00 מתארגנת והולכת לבית הספר! "
צחצחתי שיניים במהירות ושטפתי את פניי, לאחר מכן עליתי במהירות במדרגות, פתחתי את המחשב ונכנסתי לאתר בית הספר 'חטיבת הביניים בר צבי'
החלטתי לבדוק מעט על על השיעורים והמורים, על המנהלת ועל כיתתי החדשה, רק לפני שבועיים התחלתי את בית הספר ולא שהיתי בו זמן רב, רק יום אחד, היום הראשון ללימודים.
אני זוכרת, הוריי קנו לי תיק בשווי אלפי שקלים, את העפרונות הכי טובים שיש כיום, קלסר ממים
ומחברות מברזל (הקלסר והמחברת לא באמת קיימים, המצאה שלי :) )
אני זוכרת, הם קנו לי גם חולצות ממשי והדפיסו בחנות יוקרתית את סמלי בית הספר.
כל אחד היה רוצה דברים כאלה, אבל לפעמים זה יותר מדי ):
מה יהיה שהם כבר לא יהיו פה? איך אסתדר?
לאחר המחשבה המצמררת הזו סגרתי את המחשב והתחלתי לבכות…


תגובות (5)

מה הקשר למתי שההורים שלה ימותו?! הם חולים במשהו? אם לא אז אין שום סיבה להתעסק בזה. כל ילד כמעט ההורים שלו קונים לו הכל ובגיל 18 יוצאים לעולם ומתחילים לבנות את החיים שלך. זה כל הקטע בהורים -שהם מטפלים בילד שלהם. זה הכי טבעי. ומחברות ברזל זה ממש לא המצאה שלך. מה שכן הקלסר מים הזה לא הגיוני. מצטערת אבל אני חושבת שהפרק לא יצא משהו

25/08/2016 11:45
Dan Dan

את לא צריכה לספר מה קורה בפרק לפניו ואחריו. הקורא הוא אינטיליגנט, הוא יוכל להבין זאת לבד. יש לך כמה שגיאות כתיב, כמו השעה 19:00 וקלסר ממים. ממליץ לך לערוך את הסיפור מבחינה לשונית וגם מבנית. הפרק היה קצר ביותר, לכן עדיין קשה להביע דעה על הסיפור עצמו. אמנם, אני מחכה להמשך. כתיבה מוצלחת :)

25/08/2016 12:03

אני לא חושבת שיש מה להוסיף אחרי שתי התגובות הקודמות, מלבד שהיה עדיף לוותר על הסמיילי בסוגריים ועל הסוגריים ההם באופן כללי, אבל בסך הכל לסיפור יש לאן להתקדם, בהצלחה.

25/08/2016 18:13

כל הכבוד ששיפרת את סימני הפיסוק, שימי לב מתי את עוברת לפסקה חדשה. כתבת אמרתי לעצמי, ומיד קצפת לפסקה חדשה (לא בדיוק הבנתי למה..)
מסכימה שסמיילים קצת מורידים מהרמה של הסיפור, אבל תמשיכי בדרך שאת אוהבת זה מה שחשוב(:

09/09/2016 16:58

בנוסף, גם לדעתי אין צורך בהערה המקדימה לסיפור, הקורא יכול להבין ולהשלים את המידע הזה בעצמו. זה כל היופי בכתיבה ובסיפורים (:

09/09/2016 16:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך