ארז
זה סיפור שלי שכתבתי ממזמן ובגלל זה בטח יש בו המון טעויות כתיב, אם יש תגידו לי ואני יתקן. מקווה שתאהבו.

מקובלת פרק 3

ארז 19/12/2014 703 צפיות תגובה אחת
זה סיפור שלי שכתבתי ממזמן ובגלל זה בטח יש בו המון טעויות כתיב, אם יש תגידו לי ואני יתקן. מקווה שתאהבו.

ואני הצלחתי את רוב התוכנית אבל היה לי ממש קשה, כי זה הפעם הראשונה שאני מתכננת תוכנית כל כך מורכבת.

אז מה הצלחתי?:
את 1
אל תגידו לי שזה לא הרבה,זה ממש קשה. אני צריכה לשקר למישהי ואני שונאת לשקר.
מה כדאי לי לעשות? אני לא יודעת עם להמשיך.
חשבתי על זה במשך שעות עד שהגעתי למסקנה,שאני צריכה להמשיך כי אני רוצה להראות לאלה שאהבו אותי לא בגלל מה שאני באמת רק בגלל האקס שלי, אתם בטח שואלים את עצמכם למה לא חזרתי לאקס שלי, אני לא יכולה יש לו חברה חדשה תנחשו מי היא ,זאת שעכשיו מקובלת, היא החברה הכי טובה שלי…
אחרי שנפרדתי ממנו גיליתי שיש בכיתה מישהו יותר טוב ממנו, יצא לנו לדבר אחרי שנהפכתי ללא מקובלת, ועד עכשיו אנחנו מדברים. אולי אני יעזוב את הרעיון הגאוני שלי ויקבל את העובדה שאני לא מקובלת , וינסה להתחבר לילד שמדבר איתי, כי החברה של נטשה אותי כדי להפוך למקובלת. אני לא יודעת עכשיו מה כדאי לי לעשות, אבל בינתיים אני לא יקדם את התוכנית.
אני ינסה להתחבר לילד, פרטים עליו:
-קוראים לו תום.
-הוא הילד היחיד שמדבר איתי.
-הוא בגילי, ואנחנו עכשיו באותה כיתה.
-הוא חמוד וגבוה, ויש לו עיינים בצבע אפור.
אז אני והוא נהיינו ידידים ממש טובים אנחנו לא מפסיקים לדבר.. אני ממש נהנית לדבר איתו, הוא גורם לי לא לרצות בתוכנית בכלל.


תגובות (1)

המשךךךךךך

21/12/2014 12:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך