אלת הדרקונים
השמח להערות : )

משוגעת פרק 5

אלת הדרקונים 01/10/2016 696 צפיות אין תגובות
השמח להערות : )

נק מבט אבישג
אני מרחמת על טיה שיש לה *התקף טרנס כי זה התקף קטלני ונורא. נראה שמשהו השתנה בה אחרי ההתקף, מעניין מה היא ראתה בהתקף. הסתכלתי עליה במבט מלא רחמים וצער ושאלתי אותה כדי לשבור קצת את העבירה המתוחה "רוצה לאכול?" היא הסתכלה עלי במבט מלא כאב שקורה לעזרה ולא אמרה כלום כאילו היא לא פה לפתע היא נעמדה מולי והסתכלה עלי מספר דקות כאילו מנסה לסמן לי משהו ויצאה מהחדר.
נק מבט טיה
רציתי לדבר עם אבישג על מה שחוויתי פשוט לספר לה עד כמה זה היה נוראה אבל לא יכולתי לדבר כאילו משהו עוצר אותי. קמתי ונעמדתי מולה, הסתכלתי עליה במבט כואב וקיוויתי שתבוא אחרי והלכתי למטבח והתיישבתי. לא אכלתי הרבה זמן כבר וקיוויתי שתבין אותי ותביא לי משהו לאכול.
נק מבט אבישג
עקבתי אחרי טיה והיא הובילה אותי למטבח והתיישבה בשולחן. לקחתי צלחת ושמתי שם שניצל עם אורז ומזגתי לה קולה והגשתי לה. היא אכלה לאט, לאט בלי להוציא אפילו מילה. התיישבתי לידה וגם אתחלתי לאכול והרגשתי שמשהו אוכל אותה מבפנים ושהיא ממש זקוקה למשהו. פתאום יצא לי בקול חלוש "את יכולה לבכות אם את רוצה". וחיבקתי אותה.
נק מבט טיה
אבישג אבינה שאני רוצה לאכול והגישה לי שניצל עם אורז וקולה. אכלתי לאט,לאט ממש כי לא אכלתי הרבה זמן, האוכל היה ממש טעים. לפתע היא אמרה בקול חלוש "את יכולה לבכות אם את רוצה". וחיבקה אותי פתאום הדמעות יכלו לרדת והתחלתי לבכות, היה משהו מנחם בדמעות שירדו לי. ואז היא התקרבה לאוזן שלי ואמרה לי "הכול יהיה בסדר את לא חייבת לדבר". כאילו היא אבינה שרע לי וכואב לי מבלי שהדבר. הייתה לי הרגשה שאנחנו מכירות שנים אבל אני עדיין לא מוכנה להקשר לעוד בנאדם בייחוד אחרי מה שקרה לאריק, מה עם גם האבד אותה איך אוכל להתמודד עם עוד אובדן. פתאום הנשימות שלי נעשו יותר כבדות ונפלתי על ברכי והרגשתי שאיני יכולה לזוז או להשתלט על נשימותי או גופי והכול נהפך שחור.

*התקף טרנס- זה סוג של התקף נפשי בוא האדם השרוי בוא חובה מקרים איומים שקרו לו או שמפחד שיקרו לו שוב ושוב בלי יכולת שליטה או לצאת מזה בכוחות עצמו. זה קורה בעיקר אחרי עומס נפשי חזק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך