נגה בריבוע – פרק 2

ספרים 26/02/2012 456 צפיות אין תגובות

גיליתי שזה הילדה החדשה בבית הספר: סופי.
"סליחה" אמרתי והמשכתי ללכת, היא שוב תפסה אותי ואמרה לי: " למה את מתחמקת ממני?, לא מקבלים ילדות חדשות בגלל שאין להן תיק יוקרתי ובגדים מזהב?, ידעתי שזה יהיה כמו הבית ספר הקודם שלי".
"לא, אל תחשבי שאני אחת כזאתי.. אני ה-לא מקובלת, נגה.. נעים מאוד" אמרתי ולחצתי לה את היד.
המשכתי ללכת כשאני ממשיכה לשמוע את ריהאנה.. בדיוק צלצל הפעמון, הלכתי לכיתת מתמטיקה.
הילי ישבה לידי ואמרה:"מי זאת הייתה?! מצאת חברה הכי טובה חדשה?" כן כן, הילי קנאית זה מה שקורה כשאתה מבלה את כל החיים שלך עם ילדה נחמדה עם עיניים חומות דבש ושיער חום בהיר.
"זאת לא החברה הכי טובה החדשה שלי, זאת הילדה החדשה סופי.. תפסיקי לקנא" הילי נשמעה נעלבת "אני?! אני ממש לא קנאית!! אכפת לי מהחברות בינינו.. לפחות אני היחידה!!" היא התפרצה עליי.. רציתי להתפרץ עליה בחזרה אבל בדיוק המורה נכנסה.. מזל שאף ילד לא שמע אותי ואת הילי רבות.
מאחוריי ישב ילד שהשם שלו זה איתי, הוא החבר של נעמי.. יש לו עיניים ירוקות זית, ושיער בלונד כזה..אני לגמרי מאוהבת בו, אבל נעמי תפסה אותו.. אם היא תתפוס אותי ואותו ביחד? ייתכן שלא יהיה לי ראש יותר.
רגע.. אני מתארת לכם את האנשים בחיים שלי.. אבל אני לא מתארת לכם אותי!! יש לי עיניים כחולות ושיער שחור.
לנעמי יש שיער בלונדי עיניים כחולות ים בקיצור יש לה הכל..!
אנחנו מתחילים את השיעור…. לפתע מגיע אליי פתק.. פתחתי את הפתק ובו היה כתוב:" סליחה שהתפרצתי עליך מקודם, שולם?" יכולתי לנחש ממי זה .. כתבתי לה: "סולחת :) רוצה ללכת לאכול גלידה אחר כך?" שלחתי את זה להילי.. היא הנהנה בעודה מחייכת עם גומות החן שלה .
"ריתוק!! מי שולח פתקים בזמן השיעור? הילי ונגה אתם בריתוק בשעה 12 תגיעו לשמה אני יהיה שמה עם עוד כמה ילדים!"
השעה הייתה 12 בדיוק אני והילי רצנו לכיתת ריתוק ואז ראינו את סופי בוכה.
"סופי?! מה קרה לך אסור לך לבכות זה לא כיף לראות אותך ככה!!" הילי עשתה פרצוף מזלזל ולכה לשבת.. " אל תדאגי היא פשוט מקנאה, מה קרה?"
סופי ניגבה את הדמעות ואמרה: " אוקיי הכל התחיל ככה":


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך