goldheart
אתם חושבים שהסיפור יפה, תגיבו!

נסיך החלומות שלי, פרק 3

goldheart 27/08/2014 583 צפיות אין תגובות
אתם חושבים שהסיפור יפה, תגיבו!

ישבנו בהמתנה. שיחקתי בטלפון. אימא שלי דברה בטלפון. היא אף פעם לא הייתה שמה לב אלי. היא עובדת בלשכת ראש הממשלה, היא הסטייליסטית שלו. תמיד הייתה הולכת בין קניון לקניון עם אשתו, אלייזה. לפעמים היתה טסה עמה לתצוגות אופנה בפריז ובמילאנו. למרות, שהיו שיחות שהייתי שומעת שהיא לא סובלת אותה, והכל בגלל המשכורת.

המשחק בטלפון היה ממש משעמם. אחרי כמה דקות המזכירה קראה לי והלכנו לחדר של גלעד. הוא היה נראה נורא. הוא הראה לי את האצבע המדממת. הוא סיפר לי שאני היחידה שבאה לראות אותו מהכיתה, ושהוא צילם הכל דרך הפלאפון שלו.

התמונות היו מזעזעות. שי סיפר לי שגלעד רק חתך את האצבע, אבל זה היה רק הפציעה הכי קלה. הוא גם סדק את היד. ואני חוויתי את זה גם, פעם. "אני רוצה לברוח מפה." הוא אמר, הוא הסתכל אל החלון. הייתי חייבת לזוז, אימא התקשרה אלי ואמרה שהיא מחכה בחנייה. הבטחתי לעצמי שאני אבוא ביום שאחרי, לא משנה מה.

ביום שאחרי קמתי מאוחר, היה זה יום שבת. אימא הייתה בקניון עם אלייזה. אז הייתי חייבת לומר לאלה שאני "הולכת ליובל", והלכתי לתחנת האוטובוס שליד הבית. נסעתי לבית החולים. הביאו אותי מיד בהיסטריה לחדר של גלעד, הוא באמת ברח!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך