תולעת ספרים
היום לקראת הערב אעלה פרק 20 !! :) ואז יישארו עוד ארבע פרקים לסיום הסיפור... לגבי ספר המשך כבר אודיע על כך..

נפגשנו מאוחר מידי פרק 19 48 שעות

תולעת ספרים 21/04/2014 555 צפיות אין תגובות
היום לקראת הערב אעלה פרק 20 !! :) ואז יישארו עוד ארבע פרקים לסיום הסיפור... לגבי ספר המשך כבר אודיע על כך..

רוי וירדן צפו בסרטון של תמר שם האיש עם המסכה שעמד ליד תמר ,התחיל לדבר ואמר:"שלום ילדים…אם אתם רוצים את חברתכם תמר בחזרה,עליכם להעביר למספר חשבון שרשום כאן סכום של 10 מיליון…דולר"הילדים היום בשוק ואז האיש המשיך ואמר:"עליכם לשלוח את הסכום במדויק..בעוד 48 שעות…בהצלחה לכם ו..נשתמע?" האיש צחק צחוק מרושע והמסך של רוי חזר להיות שחור.ירדן אמרה:"מה נעשה עכשיו??" רוי אמר לה:"זה מה שיפה בתוכנית שלי.כלום!אנחנו לא נביא לו כסף בחיים..אנחנו אפילו נשחרר את תמר!אבל יש תוכנית..אז ככה:אנחנו נצא מהר עכשיו לבית של ההורים שלך וניקח משם נשקים…ניכנס לבניין ברגיל…כמו שאמרנו..ואז נבדוק באיזה חדר תמר נמצאת,נעלה לעליית גג,ניכנס דרך הולכת האוורור וניזהר..ואז ניקח את תמר חזרה ואז ניראה מה נעשה לגבי ההפנוט שלה"ירדן כבר הבינה והם ישר הלכו לבית של ירדן לקחת נשקים והכל בלי שחשדו בהם..הם יצאו מהבית דרך השדה מבלי שאף יחד מבחוץ יחשוד,והם הגיעו לאזור של הבניין.שם הם נכנסו לקבלה שנמצאת בקומה הראשונה ולירדן היה רעיון גאוני…היא הלכה למזכירה בקבלה ואמרה לה:"סליחה..?יש בעיה בשירותים אני לא מצליחה להוריד את המים" המזכירה באה אחריה ובזמן הזה,רוי הלך לקבלה וחיפש בין התיקים איפה נמצאים תמר והבחור שהחזיק בה.באותו בניין היה חייב לרשום את השמות של כל אחד השוכר חדר..רוי לא הספיק למצוא בזמן אך שנייה לפני שהמזכירה חזרה הוא התגנב חזרה והחביא את התיק עם הפרטים..לאחר מכן הוא הלך לצד עם ירדן והם חיבקו אחד את השני על הצלחת משימתם הקטנה..ישר הם הלכו לעליית הגג ועלו בזהירות.בדרכם למעלה,הנעל של רוי נתפס באחד העמודים!הוא צעק לירדן לעזרה והיא ניסתה להרים אותו,וחלק מהנעל נקרעה,אך הוא הצליח להינצל.מהר הם ירדו להולכת אוורור וירדו לקומה 7,שם אמורים להיות תמר והאיש ששמר עליה.כאשר הם הגיעו לקומה,הם פתחו את פתח האוורור וראו ששניהם לא שם!רוי אמר לירדן:"הוא ברח איתה!!" שניהם היו המומים,וישר הם ירדו לחדר ויצאו לחפש במסדרון של אותה קומה כל חדר איפה הם..כשבינתיים הם התחבאו בשירותים של החדר!.מהר האיש ותמר עלו להולכת אוורור והם עברו לקומה שמעל,לקומה 8.רוי הצליח לקלוט את רגלו של האיש עולה למעלה בזמן,וקרא מהר לירדן שתבוא אחריו.מהר הם עלו להולכת אורור והם עקבו אחרי כל צעד של תמר ושל האיש עד שהם הגיעו לאחד החדרים בקומה 8,שם כל הדלתות בחדר היו נעולות,כולל הפתח אורור והחלון..רוי וירדן הגיעו לחדר,שמולם עמד האיש,עם סכין ביד שמאל,לצד גרונה של תמר שנראתה מורדמת,ורובה שמכוון לירדן ולרוי שעמדו מולו..האיש אמר:"טוב,זהו ילדים גמרנו עם המשחקים!"והאיש טען את הרובה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך