תולעת ספרים
עוד שני פרקים הסוף!! אני לא מאמין אחרי כל הפרקים... תחכו איזה מתח יהיה בשני הפרקים הבאים-הפרקים האחרונים של הסיפור!!לא תפסיקו לקרוא! הנאה מובטחת ;)

נפגשנו מאוחר מידי פרק 22 השקט שלפני הסערה ~ סיפור ה-100 שלי ! ~

תולעת ספרים 23/04/2014 615 צפיות אין תגובות
עוד שני פרקים הסוף!! אני לא מאמין אחרי כל הפרקים... תחכו איזה מתח יהיה בשני הפרקים הבאים-הפרקים האחרונים של הסיפור!!לא תפסיקו לקרוא! הנאה מובטחת ;)

לאחר ששתי המילים הופיעו על המסך,הן נעלמו והמסך חזר למצבו הקודם..השלישייה נדהמה להודעה זו ורוי אמר:"לא נמאס להם כבר מכל ההודעות האלה ועוד במחשב..באותה הדרך כל הזמן?הם ממש לא מקוריים" ירדן אמרה לו:"מה זה משנה בכלל?אתה מבין שהם באמת מתכננים משהו?זה כבר רציני…טוב-לפחות הספקת מהר להדפיס את הנתונים.." רוי אמר:"לא בדיוק..אני כן הדפסתי אבל בגלל אותה הודעה גם המדפסת איכשהו הפסיקה לעבוד וזה הדפיס לי רק חלק מהדף..אבל לא נורא יש לי מספיק מידע בשביל להגיע אליהם אנחנו נסתדר." תמר אמרה לירדן ולרוי:"חברים..רק תבטיחו דבר אחד..שאנחנו נהיה קבוצה.קבוצה של "אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".מסכימים?" ירדן הושיטה את ידה לאמצע המעגל,לאחר מכן רוי ואז גם תמר הצטרפה…שלושתם אמרו ביחד:"ב-ה-צ-ל-ח-ה"והרימו את ידיהם למעלה..מכיוון שזה היה בוקר באותו זמן,אז היה להם את האפשרות ללכת לכיוון של הרעים ולצוטט להם…אבל בדרך מתוחכמת כך שהם לא יראו שהם נמצאים שהם.בדרכם למקום הם חשו פחד..שלושתם.אותו "מסע קטן" שהם עושים הוא מאוד גורלי עבורם והם מסתכנים..אחרי הליכה לא גדולה במיוחד,הם הגיעו למקום.למזלם,הם יכלו לשמוע כל דבר בשיחתם של הרעים,גם מאחורי המקום שבו הם דיברו…אותו מקום היה נראה כמו צריף והוא נמצא במקום שומם.לא חסר אדם כי כן אנשים נמצאו שם אך די שומם..אותם אנשים שהיו בצריף,התחילו לדבר..תחילה דיבר איש עם קול גבוה ואמר:"הילדים האלה..חייבים לעשות איתם משהו.הם יודעים כבר יותר מידי..הם יכולים לעשות עם זה כל דבר.אני מקווה בשבילם שלא..טוב אז יש לכם רעיונות?"אחד אמר:"אולי פשוט נרצח אותם וזהו?אין מה לעשות אי אפשר לענות אותם והכל לא יצאנו לנו מזה כלום רק להעלים אותם מפה יעזור אז זה רעיון..אפילו שהם נחשבים לילדים זה חשוב שהם לא יספרו כלום" האיש שדיבר בהתחלה הנהן בראשו להצעה אך איש אחר אמר:"אני מתנגד לזה בכלל.הם ילדים קטנים ומסכנים תעזבו אותם לנפשם"."האדון"..זה שדיבר בהתחלה ניגש לעבר הבחור.מה שלאחר מספר שניות נישמע בחוץ זוהי ירייה שקטה.השלישייה ישר הבינה מה קרה בפנים…במהרה-לפני שאולי גם להם יקרה משהו הם עזבו את המקום בריצה לפני שיגלו אותם..תוך עשר דקות הם הגיעו לביתה של תמר-הביתה שהיה הכי קרוב לאזור .הם התכנסו בחדרה ותמר אמרה:"אם לא הייתה לאדון הזה לירות באותו איש שהתנגד לדעותיו,אז למה בדיוק שתהיה לו בעיה לירות בנו?או במישהו מאיתנו?" רוי וירדן הסכימו עם דבריה של תמר.ירדן הציעה רעיון חכם אך גורלי ומסוכן מאוד…הרעיון הכי מסוכן בעצם,שהוצע במהלך כל "הפעילות" של השלישייה.היא אמרה:"חברים…אולי זה הרעיון הכי אתגרי ומסוכן ו..מפחיד שאני יכולה להציע אך אין דרך אחרת.אנחנו חייבים לספר הכל למשטרה" תמר אמרה בתוקפנות לירדן:"למשטרה?השתגעת??הם יחסלו אותנו בשניה סוחרי הנשק האלה!" וירדן אמרה לה:"לא לפני שהמשטרה תעשה זאת להם!" רוי הפריד כוחות ואמר לבנות:"זה ממש לא זמן טוב עכשיו לריבים!זה הרעיון אפשר לומר היחידי שיש לנו…נעשה עם זה משהו.בואו עכשיו למשטרה.נסיים עם זה כבר.ולא אכפת לי אם יקרה לנו משהו.כבר יותר מידי עבר עלינו וצריכים לסיים עם זה…".אחרי זה היה שקט.השקט שלפני הסערה.. השלישייה,הלכה בשקט לתחנת המשטרה,שם בקבלה היה מעט עומס אך הפקידה יכלה לדבר עם ירדן.ירדן פחדה.וגם תמר ורוי.היא לקחה אוויר..ניסתה לומר משהו.אך היא אמרה לפתע:"אה..לא משנה" הפקידה אמרה:"טוב..שיהיה.." ירדן שמעה מהצד זוג שוטרים שמדברים על איזה שהוא כנס שמתוכנן להיות יומיים מאותו יום.היא חשבה לעצמה:"עכשיו יש לי רעיון…" היא לקחה את תמר ורוי החוצה מהתחנה ואמרה להם:"אתם מוכנים לזה??" תמר ורוי לא הבינו למה היא מתכוונת אך ירדן המשיכה:"בעוד יומיים יש כנס של שוטרים פה-בתחנה,אז…"תמר ורוי התחילו טיפה לקלוט וירדן המשיכה ואמרה:"אני הולכת לנאום".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך