סיפור חדש, דניאל, בעקבות ההמלצה של תולעת סיפורים, הקדמה+הרשמה [אני רוצה ממש הרבה דמויות]

rachel the killer 04/03/2014 901 צפיות 15 תגובות
זהו

אני ממש רוצה סיפור חדש אבל הפעם שונה מהרגיל… אני רוצה המווווווווווווווון דמויות! ממש הרבה! כי בשבילי דמויות זה סוג של אתגר לכתיבה, אני נהנית לנסות להכניס את כולן ולתת לכולן זמן במה שווה, זה פשוט כיף לי!
אם אני אראה שאני מיציתי את רוב הדמויות אני אעשה שוב הרשמה!
[כל אחד יכול להירשם אפילו חמש פעמים פה, לא אכפת לי, אני רוצה חמש עשרה דמויות ויותר]
אז… תופים… הנה הדמויות שדרכם תהיה לכם הקדמה.
שם: דניאל פוקס.
גיל: 14
תיאור: שיער חום קצר גלי שהיא לא מטפחת אבל נראה תמיד מושלם, עיניים ירוקות גדולות, גבות דקות ומסודרות, אף קטן וחמוד, נמשים כמעט בלתי נראים, רזה וגבוהה, חיוורת תמיד, אצבעות דקות וארוכות, אוזניים קטנות, סנטר מחודד.
אופי: נחמדה אבל עקשנית, מסתתרת מאחורי מסכה של מישהי קשוחה שלא בוכה מעולם למרות שבפנים היא רגישה מאוד, אוהבת לבנות דברים ותמיד מסתובבת עם ברגים, מברג ושאר כלי בנייה בכיסים.
רקע: נולדה כילדה לא רצויה, כשהיא נולדה הוריה רצו בן והדחיקו אותה הצידה. בזמן שכל אחיה האחרים יצאו עם הוריה לטיולים שאליהם לא הוזמנה היא לימדה את עצמה לבד הנדסה, גנבה כלי בנייה מהמחסן של אביה והפכה את פינתה הקטנה בחדר של אחיה לנגרייה.
הוריה התקרבו אליה עם השנים מכיוון שדעתם השתנתה והם רצו בת, מאחר ויצאו רק בנים (תאומים בנים ועוד בן אחד) הם התקרבו חזרה אל דניאל אבל גילו שהיא יותר בן מבת, היא בנתה, אהבה ריצות ושנאה דברים של בנות, הוריה התרחקו ממנה שוב ולא ניסו להתקרב אליה עוד, הם סבלו את נוכחותה ולא יותר, מבחינתם היא הייתה ותמיד תהיה כישלון קטן בדרך להצלחה.
בגיל אחד עשרה הוריה התגרשו, היה קרב ארוך מעט יותר מדי על המשמרות והילדים הרבים, בסופו של דבר דניאל הלכה עם אמא שלה שנישאה שוב שנה מאוחר יותר, אביה נישא מחדש גם ובחתונה האמא המקורית של דניאל הרסה להם הכל: את הטקס, את הריקודים, את האוכל… בית המשפט החליט שהיא חייבת לשלם לבעלה ולאשתו החדשה כספים על עוגמת נפש ולכן בעלה התגרש ממנה, דניאל נותרה עם עוד כמה מאחיה ביחד עם אמה, עניים ומרוששים, גרים בחווה הישנה של סבא שנפטר ומנסים לשלם את כל החובות הרבים מדי שלהם.
גורלו של אביה היה שונה לחלוטין: לאחר החתונה הכושלת והדיונים בבית המשפט שבהם הוחלט שאשתו תשלם לו כספים רבים על עוגמת נפש הוא רק הלך והתעשר, לא היו לו הרבה ילדים מהנישואים הקודמים ולמזלו אשתו הנוכחית לא רצתה ילדים כך שרוב כספו הצטבר והצטבר עד שנהיה אחד האנשים העשירים בעיירה שבה גרו, הוא לא התגעגע לאשתו הקודמת אפילו לא לשנייה וסבל בקלות את הביקורים של בתו מהנישואים הקודמים, דניאל, שבית המשפט הכריח אותה להגיע אליו לכל סוף שבוע.
הורים:
אמא מקורית: וונסה פוקס.
בת 42, שיער חום ארוך וחלק שהיא חמצנה לפני שנים, עיניים שחורות קטנות ומשקפיים עם מסגרת אדומה, נקודת חן מעל השפה העליונה, שפתיים גדולות בשרניות וחושניות, חזה גדול מאוד, גבוהה יחסית אבל לא רזה (כרס קטנה), מזכירה במשרד עורכי דין.
לובשת בעיקר חצאיות וחליפות.
שונאת את החיים, שונאת בני אדם, שונאת את בעלה ואת דניאל, בתה, בפרט, היא מכה אותה ומפלה אותה לרעה מכל ילדיה האחרים, שוקלת ברצינות לזרוק את כל הילדים שלה לפנימיות ולנסוע לארץ אחרת כל יום מחדש ובסוף מתחרטת אבל אולי היא עוד תעשה את זה.

אבא מקורי: טום פוקס/ ג'נר.
בן 46, עיניים גדולות ירוקות, שיער חום מוחלק בג'ל, אף גדול ונשרי, רציני ומעצבן, עובד בהייטק אבל מתעניין מאוד בכל ענייני המשפטנות, נרשם לאחרונה ללימודים כדי להיות עורך דין.
אמא שנייה: רוז ג'נר.
בת 34, שיער בלונדיני בהיר מאוד וטבעי, עיניים חומות על גבול האדום, חיית מין, בוגדת בבעלה הנוכחי עם כמעט כל גבר בעיר, מובטלת וחיה על הכיס של טום, גבוהה ורזה, עם חזה עצום שעבר לא מעט ניתוחים, שזופה ועם עבר עשיר של ניתוחים פלסטיים באף, בסנטר וניתוח אחד לגומות חן.
אבא שני: רייבן פרקר.
בן 57, עשיר מאוד, מנהל של משרד עורכי דין בניו-יורק ועומד לקבל העברה למשרד בעיירה של אשתו הקודמת, רווק עם עשרה חתולים ושלושה כלבים, למרות שהוא נשמע רציני ומעצבן הוא בעצם אחד האנשים המגניבים והנחמדים ביותר שאפשר להכיר, הוא אוהב מאוד את הבת של אשתו הקודמת, דניאל, ורק בגללה הוא מסכים לעבור לעבוד בעיירה שלה.
דמויות נוספות:
היילי טריס פיינס.
בת 14.
החברה הכי טובה של דניאל וגם היחידה שלה, יש לה אחות תאומה בשם ריילי. ריילי היא השונאת הכי גדולה של היילי, היא צוחקת עליה כל הזמן, משפילה אותה בבית הספר וגורמת לה להיות מרותקת פעמים רבות מדי, היילי לא סובלת אותה גם מסיבה נוספת: ריילי היא הזונה של השכבה כולה, היא פשוט מחליאה את היילי.
לשניהן יש שיער שחור ארוך וחלק במקור אבל ריילי צבעה אותו לכתום, יש להן עיניים שחורות אבל ריילי שמה עדשות ירוקות, להיילי יש משקפיים והיא שמנמנה וחיוורת עם נמשים בעוד ריילי שזופה, רזה אבל נמוכה כמו היילי.
הורים:
אבא: שון פיינס.
אמא: לינדה פיינס.
איתם גרה גם סבתא שלה, טריס פיינס (על שמה של סבתה היא קרויה, השם השני שלה הוא טריס), על שמה היא קרויה, ההורים שלה עובדים מבוקר עד ערב והיא יכולה לדבר רק עם סבתא שלה. (ורק אותה היא אוהבת).
דון רייס.
בן 18 כמעט.
מטרידן סדרתי, הטריד את דניאל כשהייתה בכיתה ג' וחזר להטריד אותה בכיתה ו', בכיתה ז' הם נעשו חברים והוא לקח את בתוליה, דון תמיד גרם לדניאל להרגיש אישה וגם כשהוא נפרד ממנה היא המשיכה לאהוב אותו למרות שנפגעה ממנו כל כך שבמשך כמעט חודש וחצי לא יצאה מביתה.
גבוה, שרירי, חתיך וסקסי, זיפים גבריים וסנטר מרובע, שיער חום פרוע ועיניים חומות בצבע שוקולד, שזוף, נשים ובנות רודפות אחריו ללא הפסקה, אבל בלבו הוא עדיין אוהב את דניאל ומשתוקק לחזור אליה.


תגובות (15)

אז… משהו ששכחתי:
אם לא יהיו הרבה דמויות אני פשוט אמחק ואעלה מחדש! פשוט, לא?
עכשיו תירשמו אנשים!

04/03/2014 18:17

אממ..על מה הסיפור? XD

04/03/2014 18:20

לדעתי זה היה ברור מהדמויות, מי שלא הבין:
דניאל חיה את החיים כרגיל ואז שני האבות שלה מתערבים חזרה בחיים שלה, אביה הקודם ואביה הקודם קודם, אני סתם צריכה דמויות לבית הספר של דניאל, אחים של דניאל… אבל דמויות מעניינות.

04/03/2014 18:31

אוקיי.. אני רוצה להירשם!!! (רק עכשיו חזרתי הביתה..)
שם: קליאו
מראה: שיער חום ארוך וגלי, עיניים ירוקות -אפורות, צבע גוף בהיר, צנומה, גבות מסודרות, אף קטן וחמוד (כמו שלך. אני רוצה אותה חמודה..).
גיל: 14
אופי: מצחיקה, תמימה, חמודה, נחמדה לכולם, רגישה, כשהיא כועסת היא לא תצעק. היא תתחיל לרעוד ודמעות יתאספו על העיניים שלה והיא כנראה בסופו של דבר תברח משם. היא תמיד אוהבת לעזור בכל דבר.
עבר: היא לא מדבר על אבא שלה. בחיים. הוא פגע בה, והיא לא אומרת מה. לפעמים אפשר לראות שהוא מנסה להשיג אותה אבל היא מסננת אותו וכל פעם שזה קורה היא נעשית סגורה ומאוד קל לגרום לה לבכות. היא חברה טובה, היא לא יכולה לראות שקשה לאנשים. ישר עולים לה זכרונות רעים, ולכן היא רוצה לעזור לכולם, אבל אף פעם לא תדבר על העבר שלה.
היא חושבת שהיא לבד בעולם הזה. אף אחד לא יכול להבין אותה, אבל היא מקרינה תדמית שמחה כל הזמן.

עוד אחד…
שם: ג'יימס
מראה: שיער חום קצר, עיניים כחולות. היא שרירי, שזוף וספורטיבי. הוא גולש ונמצא רוב החיים שלו בים.
אופי: הוא לא אוהב ללמוד. הוא לא יכול להתרכז בכלום, הוא חושב רק על הים, על הגלים הגבוהים, על האדרנלין וכמובן על הפרסים.
בסך הכל הוא חבר טוב, הוא לא כל כך רגיש, מצחיק, הבנות מסתכלות עליו. הוא החבר הכי טוב של אח של דניאל.
עבר: אבא שלו היה גולש אתו ופעם אחת שהם היו בחופשה באוסטרליה כריש טרף את אבא שלו בזמן שגלשו. הוא נפצע קשה אבל הוא יצא בסדר גמור.
הוא פוחד מכרישים (בגלל זה) והוא נשאר לגלוש כי הוא מרגיש שאבא שלו עדיין שם, שזה המקום היחיד שהוא יכול להיות עם אבא שלו. בכל שנה שזוכרים את פטירתו הוא פשוט הולך לים ומביט בשמש עד ששוקעת. בחיים הוא לא יצחק על ילד עם בעיות משפחתיות ואף יגן עליו, לא משנה מה המחיר.

04/03/2014 21:09

אהבתי מאוד !!!!!! בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!!!

05/03/2014 15:47

רציתי הרבה נרשמים… אני כנראה אעלה את זה מחדש או משהו.

05/03/2014 17:26

שם; אוריה.
תיאור {חיצוני}; שיער חום דבש שתמיד קלוע בצמה, רזה, תמיד מסתתרת מתחת לחולצות גדולות שמסתירות אותה. עוד בהיר על גבול הלבן, שפתיים אדומות מטבען. אף פעם לא משתמשת באיפור.עיינים כחולות.
גיל; 14.
אופ+עברי; חשדנית. סקרנית. מחוננת. בעלת יכולת אליתור מדהימה. כריזמטית ברמות- אבל ביישנית ברמות. במאבק עם עצמה.
לא בוטחת כמעט באף אחד.
עד גיל עשר היא הייתה נוסעת עם אבא שלה ועוד כמה חברים שלו בכל העולם, ויום אחד הם {החברים} שהיא בטחה והפקידה אצלם את כל סודותיה ורכושה בגדו בה. האנשים שהיא הפקידה בהם את כל הילדות שלה רצחו את אבא שלה וניסו לרצוח גם אותה. מאז היא לא מאמינה לאף אחד עד שהיא בודקת אם הכל נכון בכוחות עצמה.
היא עברה לגור אצל סבתא שלה, אבל הסבתא בקושי בבית ולא מתייחסת אל אוריה בכלל. על כתפיה היא נושאת אלפי דברים שההורים שלה השאירו.
כשהיא בוטחת בך, בוטחת במאה אחוז, היא מדהימה. היא החברה הכי טובה שאפשר לבקש.
היא כמעט לא מפחדת מכלום. בהית הספר בטוחים שהיא משוגעת, כי היא לא מדברת עם אף אחד.

05/03/2014 17:50

טוב, אני אשמור גם את הדמות שלך יחד עם הדמויות של נטע ואעלה את זה מחדש, כי כמו שראית רציתי הרבה דמויות ושלוש זה לא הרבה… לא נורא.
התקבלת, בקיצור.

05/03/2014 17:52

תודה

05/03/2014 17:54

אני אשמח אם תקראי את מה שהעלתי ❤️

05/03/2014 17:54

בשמחה… אני קראתי ועכשיו אני אגיב…

05/03/2014 17:58

אין לי השראה ממש אז אני יתן לך רעיון ומקווה שזה יתן לך השראה
שם : מה שאת רוצה אני ממליצה על רייצ׳ל סטפני או משהו חרוש כלשהוא
תיאור חיצוני : עיניים בצבע דבש שיער שחור גבות יפות שחורות ושפתיים ורודות גוף ממוצע וגובה ממוצע יפה בדרך שלה.. אף רגיל סנטר רגיל צבע עור בהיר עגיל בכל אוזן
אופי : ממוצעת מאוד שמרנית ולא משוגעת מקבלת הכל באהבה ולא מגזימה בשום דבר לא שונאת ולא אוהבת קשה להוציא ממנה רגש אמיתי סך הכל היא אדישה. לא כלכך אוהבת להשקיע בעצמה ובכל זאת לא מזניחה את עצמה ודואגת למראה שלה ולניקיון שלה
בסיפור אני רוצה שהיא תשתנה לגמרייי היא תתחיל להגזים בדברים ותהיה הכי מצחיקה / עצובה / שמחה / משוגעת שיש
רקע : שני הורים אבא שלה חירש ואמא שלה אילמת לכן היא שקטה כזו וההורים שלה לא יכלו לגדל אותה אז הם שלחו אותה לשם

05/03/2014 18:55

לאן הם שלחו אותה?
נ.ב: נתת לי רעיון לסיפור ואני מתחילה לכתוב אותו עכשיו

05/03/2014 18:59

חחחח אני שמחה. אני יגיב לך עכשיו בפרק ועזבי הם לא שלחו אותה לשומקום פשוט לא הבנתי טוב את הסיפור בהתחלה

05/03/2014 19:09

אין בעיה… כבר הכנסתי את רייצ'ל וייתכן שאני אשנה קצת את מה שכתבת

05/03/2014 19:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך