שקד 29
היי לכולם , בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת מה דעתכם על הסיפור שלי !!! אוהבת !!

סיפור חיי . פרק 2 :

שקד 29 20/04/2014 848 צפיות 2 תגובות
היי לכולם , בבקשה תגיבו אני רוצה לדעת מה דעתכם על הסיפור שלי !!! אוהבת !!

הסתובבתי וראיתי שזה היה עוז
אני : ״תעזוב אותי כבר מפגר ״
עוז: ״מה קורה הזונה של השכבה , שמעתי מה היה לך אתמול הא? שובבה את ״
אלי :״מפגר סע מפה לפני שאני לא יודעת מה אני יעשה לך כוסאמא שלך״
עוז רק צחק עם החברים שלו ונכנס לכיתה .
אז עוז הוא בעצם האקס שלי שאני שונאת את עצמי על זה שהייתי חברה שלו אפילו לשנייה !
אני נפרדתי ממנו כי הוא היה ילד מגעיל רק שתה ועישן ולא באמת היה לו אכפת ממני , ועכשיו הוא מחזיר לי בכך שהוא ממציא עליי שמועות ומציק לי !! וואי אני שונאת אותו כל כך !! אמג.
אז נכנסנו לכיתה אני מאי ואלי וישבנו וחיכינו שהמורה תבוא . לבינתיים היה לנו מופע ממש מעניין של הפרחות של הכיתה נמרחות על הבנים ! וואי אני שונאת אותם הם כאלה פרצות זה משגע אותי יואו ! פנינה המורה נכנסה לכיתה ..
פנינה : ״בוקר טוב תלמידים , אז היום מצטרף אלינו ילד חדש ״ ואז איזה ילד לא מוכר נכנס
״הנה הוא , זה עדי כהן ״ כל הבנות הסתכלו עליו והתלהבו כאילו לא יודעת מי עומד מולם , בראד פיט , למרות שהוא די היה חתיך , היה לו שיער בצבע שחור , מארינס כמובן , ועיניים ירוקות , אוקיי הוא חתיך חח . אבל הוא לא הטעם שלי , הוא נראה ערס רצח !!
פנינה : ״עדי , שב ליד מאי״ץץמאיכולה הייתה בהיי , וכל הבנות הסתכלו עליה יכולתי לראות את הקנאה בעיניים שלהם , חחח אוי זה מצחיק . עבר יום שלם של בית ספר סוף סוף !! נפרדתי ממאי ומאלי ויצאתי לכיוון ביתי שהייתי בדרך שמעתי צחקוקים הסתובבתי וראיתי את ..


תגובות (2)

סך הכל נחמד,אבל עצה ממני
אל תעשי שזה יהיה סתם עוד סיפור
כי יש עוד אלפי סיפורים כמו שלך וזה כבר די צפוי ולא מעניין,
תגווני קצת..

20/04/2014 02:55

    סבבה צודקת, אני יקח את התגובה שלך לתשומת ליבי ;)

    20/04/2014 12:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך