עיירת רוזלווד הקדמה+ הרשמה

rachel the killer 29/03/2014 1213 צפיות 59 תגובות

כי איזה מן סיפור זה בלי הרשמה?!
אז אתם יודעים, מתחילים משני בנים ושתי בנות ואם יהיה יותר הכל מתקבל בשמחה, מציעה לכם לא לכתוב את הדמויות שאפרט בהקדמה, למשל את האבא ואת האח, אלא דמויות אחרות וחדשות.
הקדמה:
רובין היא נערה בת חמש עשרה וחצי, לאחר הגירושים של הוריה אבא שלה מקבל הצעת עבודה מדהימה והיא, אבא שלה ואחיה המגונן למדי עוברים לעיירה מבודדת, הרחק מניו-יורק ומכל חייה הקודמים, בהתחלה העיירה נראית לה רגילה לחלוטין, אביה מתאקלם היטב בעבודתו החדשה, היא מכירה חברות וחברים חדשים, ואפילו מתאהבת בילד הכי חתיך של השכבה וחווה בעיות גיל התבגרות טיפוסיות.
הכל מתחיל להשתנות כשהיא מגיעה לגיל שש עשרה, ילדים מתחילים להיעלם, קולות משונים מעירים אותה בלילות, רוצחת סדרתית ומפחידה מפרה את שלוות העיירה הקטנה וגורמת לרובין ולחבריה לצאת למסע כדי להבין מי הרוצחת ומה קורה בעיירה הכבר לא כל כך שקטה שלהם.


תגובות (59)

זה מוכר לי מאיזשהו ממש. אין לי מושג מאיפה.
טוב, חכי לדמות מדהימה עם רקע באורך שלושה עמודים.
עדיפות לבנים? בנות?

29/03/2014 16:02

    אעדיף בנות, אני עושה את זה קצת בסגנון שקרניות קטנות יפות.
    ואת יודעת, כשכתבתי גם לי הייתה הרגשה שכבר קראתי משהו דומה איפשהו, אולי כי הרעיון כל כך נדוש וכבר קראתי פעם ספר דומה.

    29/03/2014 16:05

    זה מזכיר את צמרמורת, איש הזאב מביצת הקדחת, או משהו כזה רק ששם זה ילד בן 11 ניראלי

    06/05/2014 11:17

אממ יש לי דמות די טובה בשבילך :)
מכיוון שיש עדיפות לבנות :
ליז – ילדה כבת 17 . מעיין "אחות גדולה" לכל הילדים והנערים בעיירה . חברותית ואמהית . מסתירה סוד גדול מכולם אבל אף אחד לא חושד בה . אולי היא מכירה את רובין מהעבר …? אממ אם את צריכה תיאור חיצוני : שיער חום עם פס ירוק עז , איפור עיניים כבד ולבוש ייחודי לה .
שילת – ילדה שנמצאת עם ההורים שלה בחופשה . דתייה . הגיעה מישראל . לבסוף הוריה מחליטים להישאר בעיירה . שילת ורובין נמצאים בתחרות על תשומת הלב של הילדים אך בסופו של דבר מתגלות כחברות טובות . תיאור חיצוני : אין צבע שיער – מוסתר במטפחת , עיניים תכולות בהירות , חצאיות ארוכות ובגדים בהירים .
ממש ממש ממש סליחה על הפירוט והרקע הקצרים … אשמח אם תקראי גם את הסיפור שלי :)

29/03/2014 16:12

נחמד, דמות מאוד נחמדה, תודה.
עכשיו אני צריכה איזה בן או שניים ואז תוכלו להוסיף בנות כאוות נפשכם.
הוו באלי לראות עכשיו שוב את פרק הסיום של העונה של שקרניות קטנות, גאד הוא היה אדיר!!!!!!!!!!!!!!!

29/03/2014 16:13

זה מה שעמדתי לומר .. זה דומה לשקרניות קטנות ויפות חח :)
תתחילי !

29/03/2014 16:15

    נכתב בעקבות פרק הסיום של העונה… ומשחק מעורר השראה עם אח שלי.

    29/03/2014 16:16

    אחלה חח :)

    12/04/2014 20:14

    נו באמת.
    לא פה!
    בפרק חמש!
    ותני קישור לפרק הראשון של גורם הפתעה, אני לא מוצאת.

    12/04/2014 20:15

    את לא יכולה לקרוא את הפרק הראשון של גורם ההפתעה .. זה עונה שלוש חח
    אם את רוצה לקרוא את תקראי את מילים של עבריין ולא נשברת שזה שתי
    עונות ראשונות .

    12/04/2014 20:24

    מחר על הבוקר, זה מה שאני עושה.

    12/04/2014 20:24

    עוד לא קראתי את פרק אחד , אני נכנסתי לאתר בשביל לקרוא סיפור אחד
    והייתי יוצאת . אני עכשיו יקרא !

    12/04/2014 20:27

וואי זה ממש הזכיר לי את שקרניות! (טיםA!)חחחח טוב אז הנה הדמות שלי , מקווה שתאהבי:
שם : ג'ון אלנייט
גיל : 16 וחצי
מראה: יפה תואר. בעל עיניים תכולות ושיער חום שטני מהמם.
אופי :סקרן, חכם , לפעמים אדיש. כאשר רובין עוברת לעיירה , הוא עוזר לה להתאקלם. ג'ון גדל בבית מכה , אביו היה נוהג להכות אותו ואת אחותו מאז שאימו מתה. כיום אביו נמצא בבית לשיקום הנפש וסבתו של ג'ון מטפלת בהם. לג'ון יש הפרעת דיכאון וחרדה , הקושי שהיה צריך להתמודד איתו , לא גרם לו לאבד צלם אנוש. אבל הוא כן חישל אותו והפך אותו לילד עם אופי שקשה לשבור. הוא מראה לעיתים רחוקות רגישות. רוב הזמן הוא רק ציני. אחותו היא הדבר הכי חשוב לו עליי אדמות. אין לו בעיות אלימות , או בעיות חברתיות. ברגע שהוא מוצא לנכון מישהו שכדאי לו להתחבר אליו , הוא נפתח קצת יותר.

29/03/2014 16:18

    הו נחמד, אני אשתמש בו, עם שינויים קטנים, בתור הבן שרובין מאוהבת בו, אם לא אקבל בן טוב יותר ונפוח יותר.

    29/03/2014 16:24

    חחחח
    אכפת לך אם רוג'ר יהיה בין שני החברים היחידים של כריסה?
    עד כמה שהוא מקובל או לא מקובל, אפשר שיהיה חבר ממש טוב של כריסה?

    29/03/2014 17:24

    אני כבר אמרתי, רוג'ר לא יתקבל בלי תיאור המראה שלו.

    29/03/2014 17:29

שמחה שאהבתת (: אני עכשיו גם צריכה דמויות !!

29/03/2014 16:26

ההרשמה נגמרת בשש וחצי, אני בעיצומו של הפרק הראשון וצריכה את הדמויות דחוף.

29/03/2014 16:30

רוג'ר –
נער עשיר כבן גילה של רובין . רגיל לחיי מותרות ועושר רב . אמו ואביו מטפלים בו כאילו הוא אוצר . תלמיד גרוע אך מקובל בזכות כספו הרב . מאוהב ברובין , שמחשיבה אותו תחילה כאפשרות לאחר מכן מבינה את אישיותו האמיתית : עשיר חמדן שלא מבין כלום באהבה . שונא את העיר וחולם לגור בניו-יורק . חברו הטוב ביותר הוא מייק ,הילד החכם ביותר בכיתה , שמקנא ברוג'ר ורוצה רק בטובת עצמו . שניהם הם סוג של קנאים זה לזה , והם מגעילים כלפי כולם אבל מקובלים בחברה . מייק מאוהב בחברתו של רוג'ר לשעבר , אנסטסיה .
אממ.. אהבת ?

29/03/2014 16:35

    אם תתארי את המראה של אנסטסיה, רוג'ר ומייק אז מאוד אהבתי.

    29/03/2014 16:40

    את לא מתארת אז את לא נכנסת. תתמודדי.

    29/03/2014 17:05

שם: כריסה פליון
שם קיצור: כריס.
כריסה היא נערה בעלת שיער תלתלים אדמוניים, עיניים ירוקות ושפתיים בורקות, היא ילדה תומכת, עוזרת, משקיעה, חופרת עמוק בתוך הלימודים ושעות מחויבות- אישית (שעות התנדבות) ושאר פעילויות בית הספר המרובות.
יום אחד, קורת תאונה מצערת, בה אמה של כריסה -מרי אן- מתה.
כריסה שוקעת בתרדמת, בעוד אביה שקוע בדיכאון עמוק.
כאשר מתעוררת כריסה, אביה במצב קשה מכדי לטפל בה והיא מועברת לפנימייה.
יום אחד, כאשר קוראים לכריסה לחדר המנהלת, מגלה הנערה האומללה שאביה היקר מת. התאבד.
כריסה קורסת בתוך עצמה לזמן רב, עד שמועברת לבית אומנה בעיירה מוזרה ששמה רוזלווד.
היא מתקשה לקבל את המשפחה החדשה בעיירה השקטה ומחפשת קצת מסתורין ואקשן שיחליפו את החלקים השבורים בליבה ואולי יעזרו לה לעבור את התקופה הקשה (כריסה עדיין מנסה להתגבר על מה שקרה).
היא מקבלת את הכינוי: "המתבודדת", כיוון שתמיד הולכת לקבוצת העצים, המערבית לאגם הישן ויושבת לה שם במשך רוב שעות היום.
אולי מידי פעם חוזרת הביתה.
אין לה ממש חברים.
רק שלושה, ואחת מהן חברה שלה מרחמים וכריסה שונאת את זה.
(כמובן שהיא כבר לא משתתפת ברוב פעילויות בית הספר אם בכלל…).
(שלושת החברים: ג'ון, מלי-והחברה המזויפת- אנני. אנני היא ילדה צבועה ומעצבנת, אך היא יכולה להיות ממש נחמדה. יש לה שיער בלונדיני עם גוונים חומים -היא צבעה, אף אחד לא יודע באמת מה צבע השיער שלה…-, חזה שופע וחתיכת גאווה שחצנית. וגם עיניים חומות.
למלי יש שיער שחור כפחם עם פס כחול, חזה לא רע בכלל… ועיניים ירוקות. טוב, את יודעת איך ג'ון נראה…
נ.ב.
כריסה בת 16.
אופי: פעם הייתה נרגשת מדהימה, חמודה, מקסימה, כובשת, עוזרת ותומכת! והיום- אדישה, עצובה, דיכאונית, מרגישה לבד, שאף אחד לא מכיר או מבין או אוהב אותה, שונאת את העיירה, שונאת את החיים שלה, פסימית ועם זאת… יכולה להיות מבינה, תומכת, אופטימית, מקסימה, אדיבה, כועסת, חמומת מוח, רגישה ואמפתית ו… זהו?
לסיכום, כריסה היא נערה מסתורית אשר מסתירה את עברה ועוד הרבה הרבה סודות (גם מהמשפחה האומנת שלה ומהאח המאמץ שלה, ראיין, -שיער חום בהיר, קוצים, מקובל, ידוע לכולם וידא ידא ידא…-
ויהיה נחמד אם ליז תנסה להתחבר אליה :)
וכריסה שונאת את רוג'ר (סורי :) )

29/03/2014 17:21

    וואו….
    אמאל'ה!!

    29/03/2014 17:22

    ווואו… זה ארוך, אני נבהלתי מלהסתכל על זה.
    ההרשמה נגמרת עוד עשר דקות, אני נותנת יותר זמן לאורין וליהלי שהבטיחו דמויות.
    זה הזמן שלכם להירשם, כי אני רוצה להתחיל לכתוב את הפרק הראשון.
    ורוג'ר כנראה לא ייכנס, לא אמרו מה המראה שלו, של אנסטסיה ושל מייק, אם יש הרבה זמן פנוי, המעודדת, את יכולה לכתוב את התאור שלהם ואז גם הם ייכנסו! הידד!

    29/03/2014 17:26

אופפפ פספסתי את ההרשמה!
אוחחח לא נורא הסיפור נשמע ממש מעניין!
מקווה שתמשיכי מהר!
התחלתי ממש לאהוב סיפורי מתח 3:

29/03/2014 17:34

    הממ… אני מוכנה להאריך אותה בשביל דמות אחת שלך.. ממילא חסר לי

    29/03/2014 17:36

    וואו ממש תודה!
    אז הנה הדמות-
    היילי ג'ונסון, בת 16

    עיניה ירוקות חומות כהות, שיערה זהוב וחלק ומגיע קצת אחרי כתפיה. היא כמעט תמיד אוספת את שיערה בצמה לצד, כשקצוות אחדות יוצאות ממנה. היא די נמוכה לגילה והגוף שלה רזה אבל אל צנום, היא כמעט תמיד נראית חסרת אונים.
    היילי אוהבת לכתוב, היא בעלת דמיון פורה מאוד והסיפורים שלה הם בין המעניינים ביותר. בנוסף, היא גם מאוד אוהבת לעשות תעלולים מדי פעם ולרקום מזימות עם חבריה. היא נערה פקחית וסקרנית מאוד (אולי יותר מדי) מה שלפעמים מכניס אותה לצרות לא קטנות. היא מאוד טובה בלשמור סודות ובלשקר, ורק חבריה הטובים ביותר יכולה להבחין אם היא משקרת או לא. היא מתחברת די מהר לאנשים והיא כמעט תמיד אוהבת להימצא בחברה. בפעמים שהיא לבד היא אוהבת לכתוב סיפורים (כמו שכבר הזכרתי) ולתכנן עוד כמה תעלולים חדשים.
    היא אוהבת שהכל הולך כפי שהיא רוצה והיא די פרפקציוניסטית. יש לה כמה סודות שאף אחד לא יודע, והיא מעדיפה לשמור את זה לעצמה. כמעט תמיד יימצא חיוך על פניה בין אם הוא ערמומי או תמים למדי.
    היא לא אוהבת להרגיש חסרת אונים ולפעמים היא יכולה להיות שתלטנית, אבל מיד מפסיקה כשאומרים לה.

    את רוצה גם דמות של בן?
    ותודה שוב פעם! מחכה שתתחילי! 3:

    29/03/2014 17:52

תמשיכי!!
זה נשמע מאוד-מאוד מעניין! (אבל מאוד!)
זה נשמע (או יותר נכון – נקרא) כמו הספרים שאני אוהבת לקרוא!

29/03/2014 17:41

    הו, אני שמחה שאת מתעניינת. אני רק מסיימת את ההרשמה, כותבת את הפרק ואולי הוא יעלה עוד היום.

    29/03/2014 17:46

יש לי דמות רגע…

29/03/2014 17:43

    שם: מלי ספיר סירקין. ( חברים קוראים לה מלי או ספיר )
    תיאור: שער ג'נג'י עד אמצע הגב עניים אפורות כחולות ואור בהיר.
    אופי: שקטה נאמנה עדינה אמיצה ונערה די עצובה אך בעלת חוש הומור ורצון לעזור.
    רקע: היא גרה לבד עם אביה כי אמא נעלמה כבר שנה.
    יש לה חוות סוסים יחד עם הרבה סוסים אך היא אוהבת את שלג הסוס האהוב עליה.
    היא מנסה להתחבר אל רובין ( תחליתי עם הן יהיהו חברות )
    כשהתעלומה בשיאה היא והחברים נאלצים לעקוב אחרי הרוצח והסוסים שלה עוזרים.

    29/03/2014 17:53

שם; ליסה טיים.
גיל;16.
מראה; שיער חום וחלק עם פסים הזויים ולבנים שצצים בו מידי פעם, שהיא נולדה איתם. ממוצעת. לא גבוהה מאוד ולא גמדה. לא מקל אבל גם לא מלאה. עיינים חומות שקד ענקיות. ריסים ארוכים.
אופי; תביני מהרקע.
רקע; היא הייתה הילדה הכי שמחה, חברותית, נעימת הליכות, מנומסת וסקרנית בעולם, עד גיל שש. היא לא היססה פעמים לפני שרצתה ישהו ומיד ביקשה, ובדרך כלל גם קיבלה- כי ילדה חמודה וסקרנית בת שש עם שתי צמות חומו-נות {חומות לבנות} זה מקסים.
בדיוק ביום הולדת האחד עשר שלה, משהו נוראי קרה.
היא הבינה זאת כשאביה ואחיה הגדול ישבו על הספה, בוכים ומתייפחים אחד על השני. שניהם- היו הדמויות הכי חזקות בשבילה, ולראות אותם בוכים; כל כך שבורים.. זה הרס אותה.
בעדינות, עדין עם חצי כתר על הראש, היא התיישבה לצידם ושאלה מה קרה.
הם סיפרו לה שאמה אננה.
בהתחלה ליסה לא קלטה. אמה הייתה אשה כל כך חזקה, הדמות הנעלת ביותר, הדבר היחיד שהחזיק אותה. והיא עזבה. פשוט עזבה.
אף אחד לא ידע למה. מצאו את גופתה שוכבת במיטתה, ללא רוח חיים.
גופה היה נקי לגמרי – כך שלא הרעילו אותה או שהיא התאבדה.
בשבוע השבעה ליסה לבשה בגדים שחורים, ואימצה את הרעיון גם להמשך. היא הייתה הולכת רק עם בגדים שחורים ותמיד גם עם פריט אחד כתום; הצבע האהוב על אמא.
מילדה חברותית ונעימה הפכה ליסה להיות תמיד מתבודדת ובצד, מסתעפת {זה מצחיק כי זה אומרת DIVERGENT שזה מפוצלים בגוגל טרנסלייט.} בסוף הרשימה.
היא הבחינה בכך שבכל פעם שהיא מבקרת את אמה בקבר, שיירותיה הלבנות זוהרות. היא לא יחסה לזה חשיבות רבה.
גם אביה החל להתנתק, והאדם היחיד השפוי שליבה הסכימה לדבר איתו היה אחיה הגדול. הוא היה היא, המקור שלה. מאח מעצבן הוא הפך לחבר הכי טוב שלה.
ואז- הגיע יום הולדת אחת עשרה שלה.
בבוקר, אחיה העיר לה על כך ששערה זוהר במיוחד, אבל היא רק גלגלה עיינים ויצאה.
כשחזרה, אביה ישב על הספה. לבד.
״איפה ג׳יימס?״ היא שאלה בלחץ.
האב רק הניד בראשו.
היא התיישבה על הספה ובכתה. רק בכתה.
היא בכתה על כך שאלוהים מרושע, שהוא לוקח רק את היקרים לה.
אחיה נקבר בקבר צמוד לאמה, ולבגדים השחורים כתומים נוסף פס תכול.
בכל פעם שביקרה אותם, שערה התחיל להצבע זהב, אבל לה באמת שלא היה אכפת. היא הייתה עסוקה בלהתביע את יגונה בבכי.
באחד מביקוריה, היה מונח על קבר אמא ספר.
אף אחד לא ביקר את אמה אף פעם חוץ ממנה- זה היה בית הקברות הנטוש ביותר ברוזלווד, ואפילו לגנן כבר נמאס ממנו.
לחסה פתחה בעדינות את הספר, וגילתה שהוא ריק. ריק כמעט.
באחד העמודים היה כתוב משפט, בכתב ידה של אמה.
׳כל חמש וחצי שנים׳ היה כתוב שם.
ברגע שגמרה לקרוא את זה, כאב נוראי פילח את גופה. היא התעוררה אחרי שבוע בידעה שיקרה משהו נורא ביום הולדתה השישה עשרה וחצי, ומאז היא ציפתה לו. ציפתה לו כל דקה.

29/03/2014 17:45

    יש!!!!!!!!!!!!!!
    מישהו כתב הודעה יותר ארוכה וחופרת משלי! :)

    01/04/2014 14:18

יצא קצת ארוך ולא מובן, אבל אני מקווה שתביני .

29/03/2014 17:46

    כשיהיה לי שעתיים פנויות אני אקרא ואבין… ;)

    29/03/2014 17:47

    מעולה ;)
    אני דיי בטוחה שהיא לא תתאים, אבל היה כיף לכתוב אותה.

    29/03/2014 17:50

    הו וואו, זו דמות מצוינת! בחיי, אני ממש אוהבת אותה! את מוכשרת בדמויות, אפשר לכתוב סיפורים מדמות יחידה שלך! אני כל כך משתמשת בה!

    29/03/2014 18:17

    היא לא הורסת לך את העלילה לחלוטין?

    29/03/2014 18:37

    נראלך?! היא אדירה בטירוף! היא הורסת לי את העלילה הקודמת לחלוטין ובונה לי עלילה חדשה ומדהימה!

    29/03/2014 18:44

שם: מלי ספיר סירקין. ( החברים קוראים לה או מלי או ספיר)
תיאור: עניים אפורות ושער ג'ינג'י גלי על אמצע הגב ואור בהיר.
אופי: שקטה עדינה ונאמנה היא כלום בלי חברים וחברים מסתוריים או מיוחדים.
והיא בעלת חוש הומור לפעמים והיא אמיצה.
רקע: מֶלי הייתה תמיד מיוחדת ומוזרה והתעללו בה כל חייה.היא גרה עם אביה לבד אחרי שאמא נעלמה כבר שנה שלמה והיא מנהלת את משק הבית כולל טיפול בסוס שלה שלג ורכיבה עליו.
היא רצתה להתחבר אל רובין וזו… הסכימה/ לא.
והן נהפחו לחברות טובות ( עם תרצי )
היא עזרה בתעלומה יחד עם כמה סוסים שיש לה אבל היא אוהבת את שלג הסוס שלה יותר משאר הסוסים שלה.

29/03/2014 17:49

    אהם… אהם… אהם!
    יש כבר מלי!

    01/04/2014 14:20

סליחה זה פעמיים

29/03/2014 17:54

    כולם מתקבלים, היום בערב יהיה עוד פרק אם יתייצב לי האינטרנט!

    29/03/2014 17:59

ואם את זורמת עם ליסה;
אני אשמח אם מידי פעם הספר שוב יופיע, ויהיו שם פרטים חשובים שאחרי כל פעם שהיא מגלה אותם היא מתעוררת בבית חולים.
זה יהיה נחמד אם פעל אחת תיהיה תעודת זהות של מישהו {עדיף האח הקטן של רובין} ושיהיה כתוב בדת על התעודת זהות ׳קורבן׳ שישנה לך לגמרי את העלילה,
תודה ;)

29/03/2014 18:01

    תני לי לקרוא אותה ואז… לפי ההתחלה היא עוד בסדר אבל אני מפחדת שהיא תשנה לי את העלילה לגמרי.

    29/03/2014 18:04

*פעם
*בדם

29/03/2014 18:04

היא תשנה.

29/03/2014 18:05

ואני רואה שתולעת סיפורים התחברה, מוכנה לתת לך לכתוב דמות, אני ממילא הולכת לאכול.

29/03/2014 18:06

שם: אריאל
תיאור : שיער שחור עם פסים כחולים בשיער ועניים כחולות כמו קרח
אופי : אוהבת לשמוע שירים ואוהבת להיות עם אנשים ולשיר ואוהבת לשחוק והיא פחדנית עד שקרה מה שקרה בעיירה והיא החליטה להיות אמיצה … בערך ..
רקע : היא הילדה הכי שמחה בעיירה אבל הכי פחדנית היא תמיד הולכת אחרי ילדים מרוב פחד אז היא נקראת ה"נדחפת" אמא שלחה אותה עם אביה כדי לסיים את עבודתה בחול ואף פעם לא חזרה אביה של הילדה הכיר מישהי חדשה בשם "נטלי" ואריאל אף פעם לא אהבה אותה וחשבה שהיא מסוכנת או משהו כזה
היא נורא אוהבת כלבים ויש לה אפילו אחד בשם כוכב כי כל פעם שהיא הסתכלה עליו העניים שלו נצצו כמו כוכבים

29/03/2014 18:38

    או, בדיוק התכוונתי להעלות את הפרק הראשון.
    נו לא נורא, היא תיכנס ביחד עם עוד כמה דמויות בפרקים הבאים.

    29/03/2014 18:40

    טנקסססססס כל כך טנקסססס

    29/03/2014 19:13

    הו בבקשה, את צריכה ללמוד שאני לא יכולה לוותר לעולם על דמות!

    29/03/2014 19:15

    והעליתי את הפרק הראשון…

    29/03/2014 19:15

    ראיתי , מתי את ממשיכה ?
    אני ממש רוצה כבר המשך ,
    חח והקטע הטוב בזה שאני נהיית מכורה לסיפור וזה אומר שאני בכלל לא יפספס פרק ;-)

    30/03/2014 14:21

    זה מחמיא לי… אם מכורים לסיפור שלי כלומר הוא טוב, ואני אוהבת לכתוב אותו אז יהיו פרקים בתדירות גבוהה.

    30/03/2014 14:22

    יופי !♥
    זה אומר שאת ממשיכה ?
    כי אני עוד שניה מנפצת את המחשב מרוב מתח

    30/03/2014 14:25

לא!!!!!!!!!!!!!!! למה בתדירות?!!!!!!!!!!!!! אני בקושי מתאפקת לכל הפרקים שיש רק פעם בשבוע או אפילו יום! ועם זה יהיה פעם בשבועיים? אני אמות XD

30/03/2014 14:27

    למה פעם בשבועיים, אמרתי שביום שלישי, לא?

    30/03/2014 18:15
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך