תהיו עדינים זה פעם ראשונה שנאי מפרסמת משהו כזה

עיניים

15/03/2020 758 צפיות תגובה אחת
תהיו עדינים זה פעם ראשונה שנאי מפרסמת משהו כזה

לכל אדם יש עיניים.
יש אנשים עם עיניים ירוקות, חומות, כחולות, צהובות ועוד המון גוונים יפים..
כל אחד עם הייחודיות שלו!
הדבר הראשון שאני מסתכלת אצל כל אדם בין אם זה גבר או אישה , זה העיניים! דרך העיניים אפשר לראות המון דברים, אני לדוגמה חושבת שהעיניים שלנו זה הדרך לנשמה שלנו , לרגשות, למחשבות, לפגיעות ולחוזקות שלנו.
כשאתה מסתכל למישהו בעיניים כל הנשמה של האדם שמולך פשוט חשופה !
יש עיניים עצובות, שמחות, כועסות ועוד אין סוף רגשות!
העיניים תמיד מרגיעות הם כלכך שלוות עם הרבה אהבה וכוח .
דרך העיניים אפשר לראות את כל הרגשות אפילו אם אנחנו אוהבים מישהו, גם כשכאוב לנו הדמעות זולגות כשקשה לדבר ולהביע את עצמך אז הן עוזרות לנו לעשות זאת !
העיניים יצליחו! הן לא יודעות לשקר ולשחק במשחקי האגו שלך!
לבן אדם צעיר העיניים תמימות ולאדם זקן העיניים מבינות , ראו הרבה הן מבינות .
עיניים שעייפות מלבכות הם רק רוצות לנוח! העיניים לעולם לא ישקרו הן פשוט לא יודעות , הן לא מצליחות!
מבט אחד יכול לעשות מה שאלף מילים לא יכולות .
העיניים הן כלכך יפות והטהורות.. לפעמים הן ראו דברים שלא תמיד היה צריך לראות , ולפעמים הן פספסו דברים כלכך ברורים אבל העיניים לעולם לא ישקרו!
רגשות רגשות ורגשות!
כלכך אמיתיים בלי טיפת אגו עם המון אהבה, שמחה, שנאה, עצב , אכזבה וכל מה שרק תדמיין.
אז אולי פעם הבאה במקום להסתכל על התחת של הבחורה ממולך, תרים קצת את המבט שלך ותירא את הנשמה היפה שלה: הרגועה, השלווה שרוצה רק אהבה!


תגובות (1)

פתחת לי נקודת מבט חדשה על עיניים

15/03/2020 18:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך