אופטימית:)
בעקבות שיחה עם חברה שלי החלטתי להתנסות בכתיבת סדרה, כלומר סיפורי בהמשכים, נראה לאן זה ייקח אותי ואם אצליח בזה...

"פיצול אישיות"- פרק ראשון

אופטימית:) 29/06/2013 636 צפיות 2 תגובות
בעקבות שיחה עם חברה שלי החלטתי להתנסות בכתיבת סדרה, כלומר סיפורי בהמשכים, נראה לאן זה ייקח אותי ואם אצליח בזה...

"הכל התחיל בראשון לספטמבר .. לא".
הלוואי שזה היה כל כך פשוט, חשבתי לעצמי, העניין הוא שאין לזה כל קשר ללימודים וכל דבר כזה, אני כבר שנתיים לא לומדת, אבל אל תחשבו לא נכון, לא כי פשוט נמאס לי מלימודים ועזבתי, סיימתי ללמוד. אני בת 18.
הלוואי שהחיים שלי היו משעממים, זה מה שאני מאחלת לעצמי, הלוואי שתמיד הכל אותו דבר, ללא שינויים, ללא חוסר יציבות מעצבן ואי וודאות. אני אוהבת לדעת דברים, העניין הוא שאני הכי לא יודעת דברים שיש.
אז סיימתי ללמוד וברוך שפטרנו – לא יכולה לראות עוד ספר לימוד.
אני חושבת שהייתי שמחה אם הייתה לי מישהי שהיא אני רק מהצד שהייתה יכולה פשוט לספר לי כל פעם 'מה אני עושה לא בסדר' ועוד יותר חשוב 'מה אני באמת צריכה ויעשה לי טוב', עד שלא תהיה לי מישהי כזאת אני בחיים לא אצליח, אני לא אגיד שרע לי בחיים כי זה לא נכון, אבל אני באמת לא סגורה על עצמי.
אני חושבת שבא לי חבר, מישהו שבאמת יהיה קרוב אליי, אבל אני לא יודעת אם אני באמת צריכה את זה.. מעניין אותי לנסות לפחות…

אז את הימים הראשונים של החופש שלי מהלימודים אני הולכת לנצל כל דקה, וגם החופש שלי יהיה די ארוך עד שהצבא ייקח אותי לרכושו. יש לי חצי שנה שלמה להתפרע.
אם כי, אני מפחדת שלבסוף זה יבוא לרעתי. זה תמיד בא לרעתי בסופו של דבר…

אז החלטתי שאני עוד לא אתחיל לעבוד ואיהנה קצת מהחיים.
החלטתי שקודם כל אני ממציאה לעצמי מישהי דמיונית שתגיד לי איך אני נראית מהצד ותגיד לי מה לעשות כל פעם, סוג של מוח. אני אציק לעצמי ולא אפגע יותר.
אי אפשר להאשים אותי, אני מנסה הכל, אני מנסה ואצליח כי אני באמת מאמינה שזה אפשרי, אני יכולה להיות ה"עומדת מהצד של עצמי", אני אנסה למצוא לי מישהו אבל אני כל הזמן אקשיב לעצמי, העצמי השני שיעמוד מהצד ויגיד לי האם אני פועלת נכון.

הצד הראשון שלי- לעשות רשימה של דברים שאני אעשה בחודש הקרוב,
והראשון ברשימה- למצוא חבר.

"מה דעתך דנה? כלומר מה את חושבת על הרעיון שלי?"
"הוא בסדר דנה .. אבל תזהרי, כלומר אני אעשה כך שתזהרי."
"מעולה אם כך אני באמת אעשה את זה."


תגובות (2)

ואוו סיפור מאוד יפה אהבתי מאוד כמה זמן לא היית פה באתר יתגעגעתי תמשיכיי
מחכה להמשך… סיפור מעניין מאוד
אוהבת שרית
שבוע טוב=)

29/06/2013 13:15

תודה :)
וכן הרבה זמן לא כתבתי פה, הייתי עסוקה לכתוב במחברת,
ואשתדל להמשיך כבר מחר,
תודה רבה גם לך שרית!

29/06/2013 13:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך