פרגוד הכסף – חלק 11

לאהוב את החייזר – חלק 2

"על פי ג'ננבי" המשיך הצנון "הציניקנים יצרו את פרגוד (כלומר אותנו) קסטום מייד. הם השתמשו בפרגוד ככלי לחיזוי העתיד, הפרגוד תפקד מצויין ונתן לתאגיד יתרון כלכלי וצבאי משמעותי. ג'ננבי הוא נציגו של ארגון מתחרה שנשלט על ידי טייקון בשם סרג'יו השמן. הם הצליחו לגלות את קיומו של הפרגוד לאחר פעולת ריגול מוצלחת וסרג'יו השמן נחוש בכוונתו לחבל בפרגוד בכל מחיר. הדרך הפשוטה ביותר העומדת לפניו היא להלשין על הציניקנים ולחשוף את פרגוד למשטרת הגלקסיות. התוצאה הסבירה היא שמשטרת הגלקסיות תשמיד את הפרויקט הלא חוקי באופן מיידי ותקנוס את הציניקנים בסכום גבוה. זה אמנם יפגע קשות ביריביו של סרג'יו אבל מעבר לכך ש"מצפונו" יסבול עקב הכחדתו של מין תבוני על מיליארדי הנשמות שבו, זה נראה לסרג'יו בזבוז של הזדמנות. הוא התרשם עד מאד מיכולת הלחימה האנושית והיה מעוניין לנצל אותה לצרכיו.
הוא הציע לאנשי פרגוד לתמוך במרד שלהם כנגד הציניקנים. סרג'יו לא ילשין על פרגוד בפני משטרת הגלקסיות וכמו כן יספק את הנשק המתקדם ואת המודיעין הדרוש כדי לנהל מערכה מוצלחת נגד הציניקנים. הציניקנים בחיים לא יחשפו את העניין למשטרת הגלקסיות וגם אם יעשו זאת היא לא תתערב שכן זה כבר יהיה מעין סכסוך פנימי ולזה הם אף פעם לא נכנסים. אנשי פרגוד ירוויחו מכך שהם גם יזכו לנקום במי שהשתמשו בהם בצורה הצינית ביותר וגם יזכו בלגיטימציה ביקום. סרג'יו יזכה בכך שהוא גרם נזק אדיר לציניקנים בלי יסורי מצפון על הכחדת מין תבוני. זה היה על פי ג'ננבי win win.
אבל היה מוקש אחד.
לסרג'יו היה ספק האם אנשי פרגוד מסוגלים להשתלט על כלי נשק מתקדמים כנהוג בלוחמה המודרנית. לשם כך נשלח ג'ננבי שהוא איש אמונו של סרג'יו השמן, היה עליו לאתר בן פרגוד אחד ולאמן אותו בציוד לחימה בתקן יקום סטנדרטי. אותו בן פרגוד ילחם בדו קרב לחיים ולמוות מול אחד הלוחמים המנוסים של סרג'יו ועל מנת שהמין האנושי יזכה בחסותו של סרג'יו, על בן הפרגוד לנצח כמובן."
הצנון עצר את דבריו כדי לנשום והקאובוי ניצל זאת כדי לקרוא "הבן פרגוד ה***** הזה הוא אתה קולונל בן תרח, ואני חייב לומר שאני גאה בך בשם כל האנושות ה******!!!". סגן אלוף אברהם בן תרח היה נבוך מהקריאה ולא פחות מכך מהנהוני הראש וקריאות ההסכמה של המנהיגים שישבו איתם. "האם אנחנו יכולים לסמוך על הג'ננבי הזה שהוא ידע להדריך את הקולונל כמו שצריך?" תהה נשיא הרפובליקה העממית של סין בדיבור רהוט ובמבטא חינני. עכשיו היה זה תורו של בן תרח להנהן בהסכמה. הצנון משך בכתפיו ואמר "כל שאני יכול לומר הוא שג'ננבי הזה טוען בתוקף שהוא מזועזע מהעובדה שנערך ניסוי כזה ומהאפשרות שנשואי הניסוי יוכחדו ושהוא מחויב להצלתם בכל נימי נפשו. הוא הגה את דרך הבחירה בלוחם הפרגוד עוד בדרכו לכאן והוא מאמין שסיכויי ההצלחה גבוהים ביותר". "אבל האם בכלל יכולים להאמין לחייזיר הזה?" תהה הצאר הרוסי בקול גרוני ובמבטא כבד "כמו בן אדם זה נראה. כן. אבל יש לו עור מבריק כצלופח וחיוך של צבוע, נראה כמו מלכודת זבובים, אני על כזה יצור לא סומך בכלל".
הקאובוי הסתכל על הצנון שהנהן באישור. "תקשיבו כאן, ובמיוחד אתה קולונל בן תרח" אנפף הקאובוי והשתעל. "האמת המ****** היא שאין לנו מושג ****** מה אמיתי ומה לא, אבל יש לנו מנעד רחב של אפשרויות ואנחנו רוצים שנסכים ביחד על דרך הפעולה ה******* שלנו".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך