החיים על מאדים
סוף מערכה ראשונה. יש עוד שתיים. אם מישהו שרד את הסיפור עד עכשיו, אשמח לתגובה.

פרגוד הכסף – חלק 5

סוף מערכה ראשונה. יש עוד שתיים. אם מישהו שרד את הסיפור עד עכשיו, אשמח לתגובה.

העכבישאים מהכתמדם – חלק 5

יוז'י חש הקלה אדירה, סינתיה סיפקה לו את התובנה הדרושה על מנת לאתר את הקרוקוסיל החסר, זה כבר יוריד את קורקטו בוסו מהגב שלו. יוז'י חיבק אותה בהתלהבות "ממש הצלת אותי, הייתי אכול ספקות וחוץ מזה הייתי מפשל עם העכבישאים". סינתיה החזירה לו חיבוק אבל שאלה "איך אתה גורם לכך שהחיים במערכת לא יוכלו לראות מה קורה מחוצה לה?" יוז'י חייך בערמומיות ואמר "תיסמכי עליי, זו היתה מלאכת מחשבת של תכנות גלקטי." הוא הצביע על התמונה "את רואה את הגופים הקטנים האלו? זה נראה כמו חגורת אסטרואידים, שברי כוכבים, בעצם אלו קולטנים שחוסמים את תנועת החלקיקים מבחוץ אל המערכת". סינתיה לא נראתה מאושרת מזה כמוהו "אז מה הם יראו? ריק מוחלט?".
יוז'י נד בראשו "זה לא יהיה אמין. לא, הקולטנים מחזירים תמונה של חלל אינסופי מלא כוכבים אבל חסר חיים." "אז הם לא ידעו שאנחנו פה, בקפיצה חללית קטנה מהם?" היא שאלה בהשתאות "למה הלקוח שלך רוצה כזה דבר הזוי?". יוז'י משך בכתפיו "השקעות לטווח זמן רחוק, הם יעשו כנראה שימוש במערכת הזאת בעוד מאות אלפי שנים תקניות. ספקולציה גלקטית, לך תדע".
בצהרי יום המחר יוז'י סורי עמד עם האצבע על הכפתור. כל ההכנות להזרעה הסתיימו, נשאר רק ללחוץ על הכפתור ולהתפלל. לרגע אחד הוא תהה בליבו האם זה נכון לגזור על עולם שלם בדידות אין קץ? האם זה מוסרי מבחינתו? הוא חשב על כך לשתי שניות וחצי ואז החליט שנמאס לו כבר מהספקות האין סופיים והוא לחץ על הכפתור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך