פרק 1

My love❤️ 27/03/2018 555 צפיות אין תגובות

רוצים לשמוע על הפעם הראשונה שהתאהבתי? מה זה התאהבתי… ברמות שאי אפשר להסביר בכלל.
ואני? מה לי ולאהבה. הריי בנות זה מכונת סיפוקים בשבילי, גורם מפריע, תכשיט לערב.

אני אלירן, בן 25 נושק ל26. ממשיך שושלת משפחתית לתרום למדינה שלי. התגייסתי לקרבי, התנדבתי יותר נכון כי פה אין חוק גיוס חובה. אחרי תקופת לחימה מוצלחת, דרגות וצלשים החלטתי לפרוש… טוב לא באמת לפרוש נראה לכם?! התגייסתי לFBI בהתחלה בתור איש חשיבה טקטית. אחר כך הבינו את הפוטנציאל שלי, כרגע כבר 3 שנים כסוכן סמוי.

היום אני בן אדם אחר. הבינו שאני מתאים לעבודת שטח, שאני חי את השטח ונושם אותו. שאני צריך להיות בסביבת הסיכונים ולא לדעת מה יהיה איתי מחר. חי את הנקמה חי את הצדק.

אם תשאלו אותי לפני כמה שנים מה דעתי על סיגריות אלכוהול קעקועים וזנות הייתי צוחק לכם בפנים. פעם הייתי לבוש בחליפות יוקרתיות מסופר ומגולח כמו שכתוב בספרים של כל סוכן מתחיל. היום? אתן כבר תבינו. אבל הכל למען המטרה, תזכרו את זה לאורך כל הסיפור.

אוקי, אז נתחיל מהיום שהודיעו לי שאני עובר לסוכן אקטיבי, משמע סוכן שטח סמוי. כן כזה שלא יודעים שאני שייך לגוף משטרתי כזה או אחר. בשנה הראשונה עבדתי הכי קשה, למדתי את חוקי המשחק של עולם הפשע, את ההתנהגות המראה, משחקי כוח ואגו מה אסור מה מותר וכל האסטרטגיה שבדבר, זה יישמע לכם הזוי אבל אין לכם מושג כמה אנשי פשע הם אנשים חכמים.

הארכתי שיער, התקעקעתי, התחלתי לעשן לשתות ולהשתעשע עם זונות. כן…אלו הם חוקי המשחק. מתי הפשע חוצה גבולות? כשעוברים על החוקים. ומה החוקים? 3 בסיסיים ביותר. הראשון אישה וילדים- אין לגעת. השני-בשוטרים (לא סמויים כמוני…) אין לפגוע, השלישי- אזרחים חפים מפשע לא מתקרבים.
וכמובן שלמשטרה יש חוקים משלהם, שאותם ידעתי היטב ואותם באתי לאכוף.

הסתובבתי ברחובות הכי מסוכנים, כאלה שאף כלב לא מעיז להגיע. התערבתי בקטטות דאגתי שיכירו את השם שלי. הכי רחוק שהלכתי היה לעשות לעצמי צלקת, להשתלב בנוף החברתי.

הבנתי שהמראות מזוועים, ואני חייב להיות מוכן לכל מראה או מעשה שלא יהיה. אז ראיתי משחקי הכס. הצחקתם אותי… לא דומה.
עברתי לקלטות חקירת שבויים אצלנו, המקסיקנים גרועים מכל. אני נשבע לכם שאני לא פחדן אבל אחרי זה לא ישנתי שבוע.

לאט לאט הגעתי לאן שאני היום, חפרפרת מהצד הכחול והמשטרתי וראש ארגון פשע מכובד מאוד יש לומר מהצד האדום הפושעים.

מכבדים אותי, מוכנים למות בשבילי. ואף אחד לא יודע שאני שוטר, שוחר שלום וצדק יותר מכל אחד אחר.

אז עם בחורות דיי נהנתי, תתפלאו אבל דווקא הטובות ביותר אוהבת את הפשע את כל הרוע ובעיקר את הכסף- משיכה ח-ח-ח.

עשיתי ואני עדין עושה דברים שאולי לא תבינו את משמעותם. כמו לביים רצח ליד ימיני העוזר הכי טוב שלי זה שהקריב יד ורגל בשבילי ולא כביטוי כשבעצם, אני רצחתי אותו.
למה אתם שואלים? א׳ כי המפעילים שלי החליטו, ב׳ הוא חצה גבולות. אז כולם חושבים שזה בעצם האויבים שלנו אבל חברים הכל מתחיל ומתסיים אצלי.

היעד הבא הוא ראש הפשע הגדול במדינה, יריב ראוי מתחרה רציני. אני בסכסוך איתו כבר למעלה משנה הבחור חכם ומחושב, מקושר למשטרה אין ספק אחרת לא היה מצליח להגיע לאן שהוא היום. מלא סימני שאלה ובגדול תשובה אחת ברורה הוא אחראי הבלעדי לכל הרצח, רעב, וטרור שיש ברחובות. ו.. וואלה אני לא אוהב את זה.

אז איך הגעתי לבחורה שלי? אה… חכו זה סיפור מעניין.

אז לבחורה שלי קוראים לני, כן אפילו השם שלה סקסי. וחכו אין לכם מושג איך היא נראת.

אז לני.. אוח רק השם שלה עושה לי צמרמורת. בקיצור לני, בת 20 סטודנטית לרפואה בת יחידה לשני רופאים ככה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ היא ילדה טובה,אחת שמתנהגת לפי הספר. כרגע גרה לבד טוב במדינה הזאת לימודי הרפואה המוצלחים ביותר אז ברור שהיא כאן. איפה הייתי, גרה לבד ההורים דואגים לה להכל העיקר שתלמד ותעשה חיל בתחום. היא טובה בזה אין ספק, אבל אני לא בטוח שזה מה שהיא רוצה להיות בחיים. למרות שדוקטור לני, זה נשמע בן זונה.

חשוב שתדעו שלני עברה הטרדה מינית כשהייתה צעירה בערך בגיל 16, אז עולם הסקסיות פחות מדבר אליה.

אז לני ילדה טובה כמו שאמרתי שהסתבכה בסיפור קצת פחות טוב, אבל היי… לפחות היא הכירה אותי, ואני נשבע לכם שהיא כל העולם שלי.

הסיפור הוא שהאויב שלי ששמו עובד, טוב מה חשבתם? עבריין. עובד.

בקיצור עובד כחלק מפרנסתו דואג לעיסוק הזנות בישראל, ולא לני שלי לא זונה ואפילו לא קרוב. היא בסך הכל בתולה, עם יופי שאלוהים נגע בו זה ביטוי צנוע.
מה עובד עושה עם כאלה? תופס, מסמם, מוכר לשחים ואולגרכים רוסים.
מה הסוף של בנות כאלה? מנת יתר. ולא כי הן לקחו. כי דחפו להן.

אז עובד עבד קשה על איסוף מידע על לני, לא קל לתפוס כזאת. אבל לני? זה בול מה שהוא צריך. גרה לבד במדינה ככה שלא הרבה יחפשו אותה, נראת טוב, צעירה והכי חשוב אבל הכי חשוב בתולה.
איך עובד יודע? חוקר וחוקר וזה שווה את המאמץ. בחורה כזאת נמכרת שימו לב ותפתחו טוב טוב את האוזניים בסביבות ה-5 מליון דולר. את לני? הוא תמכר ב20.

הוא ניסה לתפוס אותה כמה פעמים, זה לא היה קל. יש לה בת דודה שלומדת איתה ודיי צמודה אליה כל היום. זה משבש לו את התוכנית- למזלי.

באחד הימים הייתה לו תוכנית מדוייקת, הוא ידע את סדר היום שלה בצורה מושלמת. יש לו כבר קונה בשבילה אוליגרך רוסי שישלם לו עד הדולר האחרון. הרבה כסף שייסדר אותו להרבה זמן.

כמה ימים לפניי שהוא הוציא הוראה לתפוס את לני הוא חצה גבול בשטח שלי, ולמה הכוונה? שבר כלל ראשון, אישה וילדים אין לגעת. אנס את האישה של יד ימיני דודו ואת הילדה שלו בת 14. גועל נפש אה… חכו חברים רק התחלנו.

כמובן שאני לא שותק על דבר כזה, לפגוע ביד ימיני זה כמו לפגוע בי. יש לזה גם משמעות מעבר לזה. זאת הכרזת מלחמה זאת אמירה שאני הבא בתור… למרות שאין לי אישה, בטח שלא ילדים. על ההורים שלי הם לא יודעים כלום ולפחות עכשיו אני שמח שניתקתי איתם קשר לחלוטין זאת ההגנה הכי גבוהה שאני יכול לתת להם. אז מה בכל זאת החולשה שלי? האחיינית שלי ואחותי. לצערי, איתן לא הצלחתי לנתק קשר. הן לא יודעות שאני סוכן סמוי. מבחינתן אני באמת ראש פשע אבל הן מכחישות את זה, נו טוב בסדר.

המודיעין שלי עבד טוב, הגענו לזה שיש לעובד מאהבת אחת שהוא באמת אוהב אותה. אם נפגע באישה שלו זה לא יכאיב לו הרבה. אבל אם נאנוס את המאהבת שלו… או. זה יכאב לו לדעת שאני גם כן מזיין אותה, תתפלאו אבל הרגשות הגדולים ביותר שלנו זה למאהבת.

בפעם הראשונה שהמודיעין שלי טעה היה במקרה הזה שאני הולך לספר לכם עכשיו. אבל אולי זה דווקא טוב, ככה פגשתי את לני.

באותו היום שעובד מתכנן מבצע לתפוס את לני, אני מתכנן לתפוס את המאהבת שלו. שבזמן הקצר לא הצלנו להבין מי זאת, איך היא נראת ומה היא אוכלת בבוקר. רק הצלחנו להבין שעובד הולך להיפגש איתה בדירת המסתור שלו, הוא באמת תכנן לעשות את זה.

אני רק אחדד שלני לא הייתה המאהבת שלו או משהו כזה.

מהצד של עובד הכל התחיל בבוקר, לני יצאה ללמוד כמו בכל בוקר לפני מבחן על חוף הים. הייתה שעת צהרים חמה ביום חול וחוץ משני זקנים מתרחצים החוף היה ריק. תוך כדיי שהיא הולכת על כביש החוף, 2 חיילים של עובד תפסו אותה, הרדימו אותה ולקחו אותה לעובד. אסור לגעת בכאלה, אסור שיהיה לה שום סימן על הגוף, ווחייב לשמור על הבתולים שלה. אז מרדימים אותה, ככה היא לא תתנגד.

הם התקשרו לעובד ועובד ביקש להביא אותה לכמה דקות לדירת מסתור שלו, לעשות כמה תמונות כדיי לספק את האוליגרך הרוסי שכבר מאוד עצבני כי לא קיבל את המשלוח שלו בזמן…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך