shahaf
פרק 27 לקח לי הרבה זמן כתיבה ובפרק הבא אולי יהיה מנקודת מבטו של לואי!!

צעירים לנצח – סיפור על וואן דיירקשן – פרק 27

shahaf 15/10/2012 2591 צפיות 9 תגובות
פרק 27 לקח לי הרבה זמן כתיבה ובפרק הבא אולי יהיה מנקודת מבטו של לואי!!

*יום לפני החתונה..*
התעוררתי ליד לואי, לא מאמינה שזו הפעם האחרונה שנישן ביחד לא כזוג נשוי..
"בוקר טוב נסיכה.." הוא לחש וחיבק אותי..
הנחתי את ראשי על חזהו החשוף, מרגישה את פעימות ליבו..
"בוקר טוב.." השבתי עם חיוך שהתפרש על פני מהמחשבה על ערב המחרת..
"איך אני אשרוד עד מחר בערב בלעדייך??" הוא אמר ונישק את מצחי..
"לא יודעת איך אני אסתדר בלעדייך אז קודם אני צריכה למצוא פתרון לעצמי.." השבתי לו וקמתי מהמיטה..
הלכתי אל הארון וזרקתי הרבה בגדים לתוך מזוודה, להיום ומחר..
לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/casual_look/set?id=59761461
"בוקר טוב!!" דני ובר קפצו עליי כשסיימתי להתארגן וירדתי במדרגות..
"בוקר טוב בנות.." אמרתי וחיבקתי אותן..
"מתרגשת לכבוד המסיבה הגדולה שתכננו לך להיום בערב??" בר שאלה..
"מאוד.. אבל מה שממשיך להעסיק אותי זה הערב שלמחרת.. אני כל כך מתרגשת!!" אמרתי וסיימתי לרדת את המדרגה האחרונה ונכנסתי עם הבנות לסלון..
"בוקר טוב אחרון שאני אומר לך לפני שאת נשואה!!" זאיין קפץ עליי בחיבוק.. בשנה האחרונה הוא נהיה ממש כמו אח שלי..
"בוקר טוב זאיין.. וגם לך ליאם!!" אמרתי והתיישבתי ליד זאיין, דני ישבה עליו, וליאם ישב עם דניאל בזמן שבר הלכה למטבח לעזור לנייל להכין לעצמו לאכול..
"מי אוכל טאקוס על הבוקר??" שמעתי את בר צועקת על נייל ולא יכולתי שלא לגחח..
"עוד פעם הריב על הטאקוס.." דניאל ששמה לב שגיחכתי אמרה..
אחרי בערך רבע שעה שצפינו בטלויזיה לואי ירד עם הארי ורותם..
"אז מה עושים היום??" לואי שאל מקים אותי מהספה, מתיישב ומושיב אותי עליו, מחבק אותי חזק..
"אני והבנות פה עד 13:00 בערך.. אולי-" התחלתי להגיד והארי עצר אותי..
"ליאם תגביר את הווליום של הטלוויזיה וכולם תסתכלו!!" הארי צרח ונייל ובר נכנסו לסלון בריצה והתיישבו על ידית הספה..
"מחר תיערך החתונה של חבר הלהקה וואן דיירקשן לואי טומלינסון וחברתו בשנה האחרונה שחף ברגר.. המוני בנות מברכות את הזוג הצעיר על הנישואים הקרבים ומקוות כי הזוג יהיה שנים רבות ביחד.." הקריינית מהחדשות אמרה ואז העבירו לוידיאו של הרבה מעריצות שדיברו עליי ועל לואי..
"שחף ממש מתוקה.. לואי פשוט מחייך כל הזמן בגללה וכשלבנים טוב גם למעריצות טוב- והעובדה ששחף מעריצה רק נותנת תקווה לכל המעריצות האחרות שגם הן יכלו לכבוש את הבנים אם הם לא היו תפוסים…" אחת הבנות אמרה והרימה שלט שעליו היה כתוב LOUIS&SHAHAF FOREVER!!
"הם כל כך מתוקות!! אני כל כך שמחה שהכמות של הבנות ששמחה בשמחתי גדולה יותר מהבנות ששונאות אותי בגלל שאני אוהבת אותך ואתה אותי.." אמרתי ונשענתי על לואי שחיבק אותי והניח את צווארו על כתפי..
"המעריצות שלנו הן באמת המעריצות הכי טובות בעולם.." הוא אמר והדביק לי נשיקה בלחי..
העברנו את הזמן בצפייה בטלויזיה עד שהטלפון של בר זמזם והודיע על השעה 12:00..
כל הבנות קמו ועלינו למעלה, סיימנו לארגן את המזוודות עם כל מה שנצטרך להיום ומחר ויצאנו בשעה 13:30 מהבית של הבנים אחרי שלואי לא רצה לשחרר אותי מחיבוק של 15 דקות..
הגענו למלון מפואר ולקחנו את מפתח החדר ועלינו אליו..
היינו כולנו בסוויטה אחת ענקית (!!!) ולכל אחת היתה מיטה (בגודל קינג )משלה..
כשסיימנו לארגן את הבגדים בארונות השעה היתה כבר 16:00..
התקלחנו והתלבשנו בפיג'מות..
בשעה 19:00 בערך כל הבנות סיימו את המקלחות וישבנו על המיטה שלי, שיחקנו אמת או חובה..
"אמת או חובה רותם??" דני שאלה אותה..
"אמת.." היא אמרה..
"את והארי כבר עשיתם את זה??" דני שאלה בלי בושה- בכל זאת אחותה התאומה..
"כן.. ואתן כבר יודעות אז למה את שואלת??" רותם ענתה לה..
"בעיקרון רק אני ודני ידענו עד עכשיו אבל לא משנה.." בר הזכירה לה..
"טוב מה שתגידו.." רותם השיבה לה וסובבה את הבקבוק..
"אמת או חובה שחף??" בר שאלה אותי..
"חובה!!" אמרתי וחייכתי חיוך גדול.. אם רק ידעתי מה יפילו עליי לעשות ולמה זה יגרום…


תגובות (9)

תמששייייכככככיייי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15/10/2012 14:51

תמשיכי!!!!!

15/10/2012 23:24

תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! סיפור 100מם ממש כמוך מאמי שלי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16/10/2012 01:59

תמשיכי ומעניין איזה חובה
<3333333333

16/10/2012 02:28

ממש יפה מקווה שתמשיכי בהקדם ממני בקי ♥

16/10/2012 02:53

תמשיכי דחוף!!!!!!

16/10/2012 05:56

תמשיכי דחוף!! =]

16/10/2012 08:23

תמשיכי !!! ממש הורס :)

16/10/2012 08:42

מושלמי
כתבתי את פרק שתיים הרבה יותר טוב את מוזמת לקרוא ולהגיבוש
♥♥
מתה על הסיפור הזה!
תמשיכייכיכייכיכיכיכיכייכייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!
לייק לייק ליייק ♥♥♥

16/10/2012 09:02
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך