קווים אדומים פרק 1

14/07/2015 651 צפיות אין תגובות

"אין לה אומץ!" אמר ברייס, הוא הסתכל עליי במבט מזלזל "תסתום את הפה שלך ברייס, אני יכולה, אני פשוט לא רוצה להסתבך עם המשטרה" אמרתי "כן בטח, זה מה שכולם אומרים" הוא זרק את מפתחות המכונית על הרצפה והחל ללכת. חשבתי קצת, אני יכולה! אם אעשה את זה מהר כמובן. "אני אעשה את זה!" הודעתי בעודי מרימה את המפתחות. "את לא חייבת, טייל" אמרה לי בריאנה בקול תמים. "אני עושה את זה, רק כדי שתבינו שאני לא מפחדת" נכנסתי למכונית המרצדס השחורה, התנעתי ובדקתי שאף אחד לא מסתכל, לפחות לעת עתה, שלוש, שתיים, אחת…
הנסיעה מתחילה
עליתי על הכביש, לא בדיוק ידעתי לאן אני נוסעת. "לאנקולס" שמעתי את ברייס צועק מרחוק, כמובן… לאחר שלוש דקות בדיוק, נשמע קולה של ניידת משטרה, היא רדפה אחרי, לאט לאט התווספו ניידות, התרחקתי ככל שאני יכולה, לבסוף הם איבדו אותי, החניתי את המרצדס ליד גן משחקים נטוש. "ברייס!" צעקתי, הוא הופיע. "יפה! לא חשבתי שתצליחי". זרקתי לעברו את המפתחות "איפה בריאנה?" שאלתי. "בפנים" הוא ענה, אדיש, כתמיד. הלכתי לפינה של הבניין הקרוב לגן המשחקים,עליתי לקומה העליונה ביותר, על הדלת נכתב "אנקולס" בגרפיטי שחור.דפקתי חמש פעמים, סימן ההיכר, ניק פתח לי את הדלת. "היי מאמי" נישקתי אותו. "כל הכבוד לך, ברייס אמר לי מה עשית, היא פה?" הוא שאל בעודו סוגר את הדלת "חונה למטה" אמרתי בגאווה. "כל הכבוד סיס" אמר שיין בעודו אוכל במבה "תודה" אמרתי וסימנתי לו לכבד את בריאנה, היא ישבה על פוף ירוק ושיחקה שח מט עם רובין. "אני לא מבין את המשחק הזה, אולי נשחק שש בש?" שאל רובין. "לא, אתה צריך ללמוד איך משח…" בריאנה לא הספיקה להשלים את המשפט, רובין קפץ על ההזדמנות הראשונה שלו להתחמק ממשחק השח. "טיילור!" הוא צעק לעברי, הוא רץ אליי וטפח לי על הכתף "טייל" צעקה בריאנה, היא רצה וחיבקה אותי. "פחדתי שיתפסו אותך" היא אמרה "אל תדאגי". חיבקתי אותה חזרה. ברייס נכנס לחדר. "ישיבה" הוא צעק. ישבנו כולנו במעגל סביב שולחן עץ קטן, ברייס הוציא מפה של העיר "תקשיבו, המשטרה אחרינו, כרגיל, כל הכבוד לטיילור, שגנבה את המרצדס של הנשיא שלמזלנו, בדיוק ביקר בעיר" כולם מחאו כפיים "שקט!" צעק ברייס כולם השתתקו בין רגע "יופי, עכשיו כדי לפרוץ לבנק המרכזי, שלחתי את שיין שיבדוק את עזרי האבטחה שבבנק" ברייס הצביע על נקודה אדומה במפה, זה היה הבנק במרכזי של העיר "שיין, מה גילית?" שיין הסתכל עלינו ברצינות והחל לדבר "הלכתי לבנק כדי לבדוק את האבטחה, מה שגיליתי הולך כך, במהלך היום יש שני מאבטחים בכניסה הראשית,שני מאבטחים בכניסה האחורית ועוד שבעה מאבטחים בתוך הבנק עצמו, בלילה יש שלושה מאבטחים שמתחלפים כל שעה וקרני לייזר בלתי נראים, כמובן יש גם מצלמות אבטחה ובנוגע לכספת אליה אנחנו רוצים להגיע, הקוד שלה מתחלף כל שעה כמו זמן חילוף המאבטחים, בכל שעה עגולה מגיע שומר אחר שהולך לכספת הראשית ומחליף את הקוד" כולם הסתכלו על ברייס, יודעים כי הוא הבא לדבר "תודה שיין, יש רעיונות?" שאל ברייס "נוכל לבוא ולעלף את השומר, אחרי זה ניקח את הקוד ונפתח את הכספת". הציע ניק "ומה עם הקרני לייזר והמצלמות אבטחה?" ניק שתק, כולם שתקו, כולם הציעו רעיונות, ובכל רעיון הייתה טעות, ואז זה קרה "אני יודעת" צעקתי "יש לי רעיון!" כולם הסתכלו עליי, במין מבט מבטיח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך