קצת אחרת -פרק שישי

09/02/2015 608 צפיות אין תגובות

"אנחנו מסיימים את העבודה בספרות" אמר רועי וחייך אל מאיה,מאיה החזירה לו חיוך והשפילה את מבטה למטה.
"אה אוקיי" אמרה נועה במרירות "בכל מקרה אז נפגשים מחר ללמוד ביחד למבחן בלשון נכון רועי?" חייכה נועה והסתכלה על מאיה בשחצנות. "אמממ יש שינוי בתוכנית" חייך רועי חיוך מתנצל "מה?" שאלה נועה, "כבר קבעתי ללמוד עם מאיה למבחן" הסביר רועי "מה?!אבל שאלתי אותך ואמרת שאתה יכול!" אמרה נועה וכמעט צעקה,"מצטער" אמר רועי, "אז אני מוזמנת גם ללמוד איתכם נכון מאיה?" שאלה נועה והסתכלה על מאיה "אממ כן בטח" אמרה מאיה בביישנות "טוב ביי נועה , אנחנו חייבים לסיים את העבודה" אמרה רועי וסגר אחריה את הדלת.
"למה שיקרת?" שאלה מאיה את רועי בסקרנות, "אני מעדיף ללמוד איתך ולא עם הסנובית הזאת,חבל שהיא נדחפה" ,"אני מצטערת" השפילה מאיה את מבטה "לא זה לא אשמתך, הנועה הזאת.." סינן רועי "טוב בכל מקרה" אמרה מאיה "נמשיך את העבודה מחר בכיתה אני חייבת לחזור הביתה" אמרה מאיה והתחילה להתקדם לעבר הדלת. "חכי!" אמרה רועי ונתן לה נשיקה מהירה על הלחי,"ביי" אמר "נתראה" אמרה מאיה וחייכה.
בדרכה הביתה של מאיה שחר התקשרה "נו נו נו?" "מה שחר" "מה מה שחר??הוא נישק אותך?" "פעמיים" אמרה מאיה וחייכה לעצמה "אוייי זה כל כך רומנטי" "נו תפסיקי כבר, רק חבל שנועה נכנסה באמצע" " מה אמרת?" "כן היא באה לבית שלו כדי להחזיר מחברת או משהו" "איזה תירוץ עלוב" "לגמרי, טוב נדבר מחר".
למחרת מאיה נכנסה לכיתה ורועי בא אליה ונתן לה נשיקה על הלחי "שלום לך" אמר וחייך מאיה החזירה חיוך "איזה חיוך כובש יש לו" חשבה לעצמה "הוא שחקן טוב" אמר הקול הפנימי למאיה.
כל הכיתה הסתכלה בתדהמה "הופה רועי מי זאת החברה החדשה שלך" צעק ניב,נועה יצאה מהכיתה עם סיוון בסערה וכשעברה ליד מאיה הסתכלה עליה במרירות "טיפש" סיננה נועה כשיצאה.
כל השיעור הראשון והשני עבר על מאיה בבהייה ברועי והוא בה "מאיה תתרכזי" צעקה עליה פעמיים המורה זיווה. ההפסקה התחילה ולא עברה שנייה ושחר נעלמה מהכיתה עם מאיה אחריה "זאת נועה" התנשפה שחר והתיישבה על הדשא "מה נועה" אמרה מאיה ולא הבינה "שמעתי אותה ואת סיוון מדברות" אמרה שחר "מתי הספקת" שאלה מאיה בסקרנות "בזמן שביזבזת את השעתיים האלה בבהייה ברועי אני הקשבתי להן" התלוננה שחר "נו ו…?"אמרה מאיה "עלייך הן דיברו, נועה אמרה שהיא תגיע אל רועי בכל דרך אפילו אם זה אומר לפגוע בך" אמרה שחר בחשש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך