בקי
האם תצטרך רותי להיפרד מאודי ????????

רומן אהבה

בקי 12/06/2011 608 צפיות אין תגובות
האם תצטרך רותי להיפרד מאודי ????????

דלת חדר השינה נסגרה כששני הנאהבים נכנסו אליו ורותי עמדה במלה והראתה לאודי את כל אשר הוא מעולם לא ראה.

שני האנשים הללו שני האנשים הכל כך מקסימים הכל כך נפלאים כשהפחד שמא חלילה יצטרכו להפרד שני אנשים אלה לא נפרדו אחד מהשנייה עד שהפציע אור ראשון של יום חדש.

רותי יצאה ראשונה מהחדר ומיד נכנסה לחדר האמבטייה. היא שטפה את גופה מבלי למלא אמבט ועכשיו חשבה וחייכה לעצמה "אין זמן לשכשוכים" אבל אולי בעתיד יהיה ?????? !!!!!!! היא ניגשה לארון הענק ושלפה משם חצאית מיני יפהפייה בצבע אפרסק ולזה התאימה חולצת בטן לבנה כשהכל "יושב עליה" כמו מיליון דולר ואולי אפילו יותר.היא הברישה את שערה האדמוני מלא התלתלים ונעלה את נעלי האצבע ונכנסה לחדר להעיר אות אהובה זה שהעניק לה לילה של אהבה שכמותה היא לא תקבל זה ברור לחלוטין.

אודי בקר טוב העירה אותו בנשיקה על מיצחו. הוא פתח עין תורנית ואמר אלוהים מי זו היפהפייה שמעירה אותי עם נשיקה כה מתוקה.
הוא התיישב על המיטה והביט על רותי וכוחו לא עמד לו בואי ! היא באה! הוא העריף עליה נשיקות וידיו חיפשו את מה שהיה לרשותו במהלך כל הלילה והוא חפן וחפן ומלמל כמה אני אוהב אותך כמה אני "מת עלייך"

אודי אני שלך לעולם ועד אך אנא קום תעשה לך מקלחת וחשבתי שאני ארד למטה ואקנה 2 כוסות קפה עם קרואסונים ואתה בינתיים תתקשר לרעייתך ואני מיד עולה. טוב מאמי שלי רגע קחי כסף נכון שכחתי שאין לי אגורה שחוקה עלי כל האגורות השחוקות שלי הן שלך מעתה ועד עולם. הוא נתן לה שטר של -.100 שקלים ורותי הבחורה היפהפייה הלבושה בטוב טעם המפיצה ריח של עלומים, של נקיון והכי הרבה ריח ניחוח שמאוהבת מעל לראשה יצאה מדירת הסטודיו בדרכה לבית הקפה הסמוך.

היא נכנסה לבית הקפה הזמינה פעמיים קפה עם חלב וכן 2 קרואסונים וגם 2 כריכים שנראו לה טריים וטעימים. היא שילמה ומיד מחפזה לעלות לקומה האחרונה לשמוע מאהוב ליבה את הבשורה שהיא מאד פוחדת ממה שתשמע !!! אבל היא חשבה בינה לבין עצמה אולי המצב לא משהו ?? אולי המצב לא כה קשה ? אוליייייייייייייייייי

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך