בקי
לאחל לזוג הנאהבים המאוהבים שתמיד יחושו את הטעם של האהבה תמיד תמיד תמיד

רומן "אהבה"

בקי 10/06/2011 577 צפיות אין תגובות
לאחל לזוג הנאהבים המאוהבים שתמיד יחושו את הטעם של האהבה תמיד תמיד תמיד

רותי "משכה החוצה את אודי". מאמי למה את כל כך כועסת ? למעשה אני באמת יכול להיות אבא שלך לפי גילי. תקשיב ותקשיב טוב למה שיש לי להגיד לך אתה אהבת חיי אתה האיש שבגינו נולדתי לאהוב ושום מוכרת מטומטמת לא תעז לומר ולו פסיק עליך !!! אתה הבנת פרופסור רוזן ???? מעל לכל ספק גבירתי עו"ד רות נבות. יופי עכשיו אחרי שהסדרנו את ההדורים בינינו בוא נטייל מעט ברח' הסואן הזה אבל כפי שאתה אמרת תל אביב היא תל אביב ואין כמותה בשום עיר בישראל. היא "עיר ללא הפסקה וזו בהחלט האימרה הנכונה לגביה.

אודי בוא נשב בבית קפה על שפת המדרכה ונראה את עצמנו קבל עם ועדה ! מה דעתך? אני ממלא את כל מה שאת מבקשת בואי נחפש בית קפה שממש נשב על שפת המדרכה כרצונך ילדה שלי מתוקה.

הם הלכו מחובקים לאורך דיזנגוף ההומה מאדם ולפתע ראו שלט ענק "הבורסה לתכשיטים" בואי מאמי את חייבת להכנס אתי לחנות זו. אודי אני מבקשת אינני צריכה כלום חמוד שלי בוא נשב קימעה ונחזור לבית חולים.

רותי אני מבקש ממך להכנס אתי לחנות זו. אוקיי . שניהם נכנסו לחנות הענקית הממוזגת ומוכרת חיננית מאד ניגשה אליהם שלום !! שלום גם לך אמרה רותי. אפשר לעזור ? כן אבי רוצה מאד לקנות לי משהו לרגל יום הולדתי החל היום !!!!! זה אביך חשבתי שהוא אחיך !!! אתה נראה מעולה מר? רוזן גבירתי מר רוזן ואני אינני אביה של הגברת הצעירה והיפהפייה הזו וגם לא אחיה אני פשוט המאהב שלה וכל בקשה שהיא מבקשת אני מציית בהמון אהבה. בואי נאמר שהיא אהבת חיי.

המוכרת הסמיקה לרגע קט ואמרה מה אדוני רוצה לקנות לאהובתו למאהבת שלו ??? אני מבקש ממך כי תראי לנו בבקשה את העגילים העדינים הללו שיושבים על הכרית הכחולה בקשה !!! אני חייבת לומר שהטעם שלך הוא ממש טעם אריסטוקרטי כאילו שאינך ישראלי אלא תושב חוץ !! שניהם שתקו והיא הניחה בפניהם על מצע של בד קטיפה כחול כצבע השמים את זוג העגילים העדינים עם יהלום קטנטנן תלוי ואודי חשב העגילים הללו נולדו בשביל רותי שלי ואז הסמיק כאילו נער בן 15 קונה לחברתו חפיסת שוקולד בפעם הראשונה בחייו.

סליחה גבירתי פונה אליה המוכרת יש לך חורים בתנוך האוזן נכון ? כן יש לי ולא מזמן הייתי אצל הצורף בירושלים והוא ניקב אותן וביקש ממני שעלי לענוד עגילים לבל יסתמו ואצטרך שוב לסבול את כוחו שלש "האקדח המפחיד" אנא גבירתי ביקש אודי מהמוכרת את יכולה בטובך לענוד למתוקה שלי את העגילים היפהפיים הללו? ודאי היא עברה מעבר לשולחן והגיעה לצידם של רותי ואודי ובנקל ענדה את העגילים היפהפים הללו שעיטרו את פניה ושערותיה הפרועות פשוט הוסיפה לה יופי אקזוטי והגבר שלנו לא עמד ביופייה נישק אותה והצמיד אותה לחיקו כאילו שהם לבד על אי בודד.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך