בקי
הנאהבים שלנו נאלצו להפרד לזמן מה אך כנראה הזמן יהיה קצר מאד מאד וקוראי היקרים שלי קראתם את כל מה שאהוד רוזן עשה וקראתם את אהבתה הטהורה הבלתי אפשרית של רותי כלפיו ולא נותר לנו אלא להמשיך ולקרוא את המשך הרומן

רומן אהבה

בקי 27/05/2011 537 צפיות אין תגובות
הנאהבים שלנו נאלצו להפרד לזמן מה אך כנראה הזמן יהיה קצר מאד מאד וקוראי היקרים שלי קראתם את כל מה שאהוד רוזן עשה וקראתם את אהבתה הטהורה הבלתי אפשרית של רותי כלפיו ולא נותר לנו אלא להמשיך ולקרוא את המשך הרומן

רותי הלכה לתחנת האוטובוס כשכוונתה להגיע מהר ככל האפשר להיות עם אמה ולראות את אביה אהוב ליבה. יש לי זוג הורים הרהרה בינה לבין עצמה שקיבלתי במתנה מאל עליון שני אנשים ראשית אוהבים אחד את השניה ולגביה הם ממש מלאכים. לא עצרו בעדה מלעשות מה שהיא מוצאת לנכון והיא מאד מאד אוהבת אותם. בקשה אלוהים אנא רפא את אבי שישוב הביתה יחד עם אמי וימשיכו להיות זו יונים כמו עד עתה.

רותי "תפסה" את האוטובוס הישיר מירושלים לת"א וישבה בספסל של האוטובוס והתמונות האחרונות צפו ועלו והיא הסמיקה ממש כאילו מי מהנוסעים חודר למחשבתה.

לפתע פתאום זכרה שאודי נתן לה קופסא יפהפייה בצבע אדום ז'מש וביקש ממנה לפתוח אותה רק כשתהיה לבד. אז הנה הגיע הרגע חייכה רותי (פעם ראשונה מאז הטלפון ש"בישר" לה על אשפוזו שלא אבי. היא פתחה את הקופסא ופשוט קיבלה סחרחורות מרב התרגשות להסתכל בה מה היא מכילה. הקופסא כללה בתוכה צמיד "מגניב" בזהב ועליו בשלל צבעים מותקנים קישוטים והכל כל כך יפה הקישוטים היו "פרסה" מגן דוד" "מנעול" "כדור בצבע ארגמן" "דיסקית אני אוהבת אותך" ועוד מספר קישוטים שהיו תלויים בצמיד המבהיק והכל כך יפה.

הקופסא כללה גם טבעת עדינה עם עם יהלום קטנטנן , הקופסא כללה זו עגילים בדיוק כמו הטבעת יהלום קטנטנן בכל עגיל. שלי לא יכלה להפסיק להסתכל על כל המתנה מאהוב ליבה וחשבה לתומה כמה גורלי שפר עלי כמה אני אוהבת אותו עם או בלי המתנה.

היא איחסנה הכל שוב בקופסא וטמנה אותה בתוך השקית כשהיא הכניסה אותה לתיקה והחלה לספור כמה כסף נתן לה אודי ואין להאמין הוא נתן לה המון כסף "שיהיה לך חמודה שלי – תקני לך בגדים" רותי לא עמדה בכל זאת והיא ממש החלה להתייפח ולמזלה באוטובוס לא היו נוסעים רבים כך שאיש לא שם לב לבכייה.

האוטובוס עשה דרכו לתל אביב והיא עצמה את עיניה וראתה את הגבר הנפלא הגבר שגנס את ליבה הגבר שהוא אכן מבוגר אך הראש שלו עולה בעשרת מונים על ראשו של צעיר זה או אחר. אבל הוא נשוי וגם סב? !!! נרעדה לרגע רותי טוב נרגעה אינני מתכוונת לגנוב אותו מרעייתו ומנכדתו ומבתו אך אינני גם מסוגלת ולא לשנייה להפרד ממנו.
המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך