abigothi
קצר, אך זו רק ההתחלה בשביל לבדוק אם זה יתפוס פה באתר. אשמח להצעות שיפור, רעיונות, וסתם לדבר. אביגותי.

רוצח הנשים- פיילוט

abigothi 05/08/2016 797 צפיות 3 תגובות
קצר, אך זו רק ההתחלה בשביל לבדוק אם זה יתפוס פה באתר. אשמח להצעות שיפור, רעיונות, וסתם לדבר. אביגותי.

בניו אורלינס שבאמריקה חי לו רוצח סדרתי ששמו דומיניק ווטו, דומיניק הינו רוצח סדרתי של נשים אשר יוצאות איתו, ולאחר כמה זמן הוא רוצח אותן ומקפיא את גופתן של הנשים במחסן אצלו בבית.
לדומיניק ווטו ישנה בעיה בשם סכיזופרניה – (פיצול אישיות)
האישיות השנייה שלו היא חוקר מטעם המשטרה אשר מנסה לאתר את הרוצח הסדרתי – להלן דומיניק, את עצמו.
ומכן העיניינים מסתבכים.

"אתה חתיכת גאון" היא סוטרת לי בעדינות ומצחקקת בזמן טיולינו הארוך בפרדס, אני מסתכל אל תוך עיניה ורואה אותי משתקף בהן..
"גבי" אני קורא לה בעדינות, היא מביטה בי ומגיבה ברוך "כן?" ותוהה מה אעשה.
"אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך" ליבי משתוקק רק לנשק אותה ולקחת אותה אלי לחיבוק ממושך..
"אתה מה?" אמרה בשקט, עיניה נפתחו – היא נבהלה, אני רואה את זה בעיניה ובמבטה הנוקב.
נרתעתי ממנה, ליבי אמר לי תגיד לה שאתה אוהב אותה אך המוח מתעקש על כך שלא אחזור על משפט זה שוב.
הלב ניצח, כמו תמיד.
"אני חושב שאני מתחיל להתאהב בך" אמרתי בחשש רב, היא חייכה.
"הו דומיניק, זה מוקדם מדי, לא?"
"אני לא יודע, אנחנו יוצאים כבר חודשיים.. זה אמור להתקדם למקום כל שהוא לא?"
חיוכה נפרס על פניה והוסיפה במהירות "לאט, לאט. זה יבוא"
"ואם זה לא יבוא?" פלטתי בעצבים בעודי מחזיק לה את היד ומכווץ אותה.
"אתה דואג?"
"מאד." עצב נגלה לליבי.


תגובות (3)

אהבתי מאוד! הרעיון של הפיצול אישיות מעניין, אני אשמח לדעת מה יקרה בהמשך ^_^

שבת שלום:)

05/08/2016 16:35

נשמע רעיון ממש מעניין, זה יכול להתפתח לסיפור מעולה

05/08/2016 18:04

אהבתי מעניין אותי לדעת את ההמשך

09/08/2016 00:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך