mikenk
אני לא לגמרי בטוח לגבי הסיפור הזה ואם בכלל להתחיל לכתוב אותו, אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים על הפרולוג;)

שונה- פרולוג

mikenk 02/05/2015 741 צפיות 4 תגובות
אני לא לגמרי בטוח לגבי הסיפור הזה ואם בכלל להתחיל לכתוב אותו, אשמח אם תגידו לי מה אתם חושבים על הפרולוג;)

אתם מכירים את האנשים האלו שאתם יודעים את שמם אבל לא באמת יצא לכם לדבר איתם לעולם? אני יכול לנחש שאתם מכירים לפחות אחד כזה ואם לא אז הגיע הזמן שתכירו.
נעים מאוד,
עפר.
אני נמצא בבית הספר הזה כבר ארבע שנים ואני לא זוכר מתי בפעם האחרונה דיברתי עם בן אדם אחר, השכבה שלי כנראה תגדיר אותי כמוזר או כמתבודד אבל אני לא מגדיר את עצמי ככה. אני לא יכול להגיד שאני לא מתבודד ומוזר כי זה יהיה שקר, אני אכן כזה אבל אני חושב שיש מילה אחת שיכולה להגדיר אותי באופן מושלם,
שונה.
אני שונה מרוב בני האדם שתפגשו במהלך החיים שלכם, אני לא מתכנן לעשות משפחה, אני לא מתכנן למצוא "אהבה" וגם לא מתכנן למצוא "חברים".
אתם כנראה בטוחים שאני יודע מה אני רוצה לעשות עם החיים שלי, אתם בטח מצפים שהדבר הזה יהיה שונה מכל דבר שכל אדם אחר היה מבקש בשבילו בחיים כי בכל זאת סיפרתי לכם שהמילה שמגדירה אותי באופן מושלם היא "שונה" אבל שוב הפעם אתם טועים. אין לי שום מושג מה אני רוצה לעשות בחיים, אין לי שום מושג איך אני הולך לשרוד את החיים האלו ללא אף אחד, אבל אני מתכוון לנסות.
ההורים שלי נשמעים נורא מודאגים דרך הטלפון כשהם מחליטים לעשות לי טובה ולהתקשר אליי פעם ביום מהצד השני של העולם, הם בודקים מה אכלתי ואיך הציונים שלי בבית הספר ואני משקר להם כל פעם מחדש, אבל עם חיוך כמובן כדי שלא ידאגו.
ההורים שלי גרים באוסטרליה כבר כמה חודשים בעקבות עבודתם כמדענים וכמובן שהם לא לקחו את הילד שלהם כדי "לא להרחיק אותו מהחברים שלו".
תמיד עניין אותי לדעת מתי הם יבינו שאין לי חברים…
ההורים שלי חושבים שאני גר אצל נער בשם בר שלומד בשכבה שלי אבל מה שהם לא יודעים זה שמעולם לא נכנסתי לתוך הבית של בר, הוא הציע לי לגור איתו אבל אמרתי לו שמצאתי מקום אחר לישון בו. הפעם זה לא היה שקר גמור כי אכן מצאתי מקום אחר לישון בו- זה היה הבית הנטוש שליד מגרש המשחקים. רוב היום אני נמצא שם ושוכב על הספה מלאת האבק, לפעמים קם מהספה כדי לקנות לעצמי משהו לאכול במכולת בכסף שההורים שלי שולחים לי.
החיים האלו שלי נמשכו במשך יותר משנה,
עד שהכל השתנה,
עד היום שפגשתי אותה.
זוכרים שאמרתי שלא תכננתי למצוא "אהבה"? אז מסתבר שלפעמים קורים דברים גם אם אתה לא מתכנן אותם.
אני התאהבתי בה.
למרות שהיא לא הייתה יפה באופן מיוחד וגם לא שונה מרוב האנשים שניסיתי להתעלם מהם ברוב החיים שלי אך בכל זאת התאהבתי בה.
הסיפור הזה לא הולך להתרכז בסיפור האהבה שלי, אפילו שאתם הולכים לקרוא כל פרט ופרט ממנו.
הסיפור הזה הולך להתרכז בהשתנות שלי,
ההשתנות שלי משונה למיוחד.


תגובות (4)

היי, ממש אהבתי את הפרולוג.
אני מקווה שתמשיכי, כי ממש השארת אותי במתח!

02/05/2015 13:48

    שמח שאהבת, אני לא בטוח אם אני אתחיל לכתוב את הסיפור אבל אם כן אני אעלה:)
    אגב- אני בן;)

    03/05/2015 16:42

נשמע נחמד…חח לקחתי הפסקה מהלימודים למבחן ונכנסתי לאתר קצת…מוזר לקרוא את הסיפור עם מוזיקה של באך ברקע אבל בסדר חח
תמשיך ♥

02/05/2015 15:02

    תחזרי ללמוד נוני<3 XD

    03/05/2015 16:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך