my burning heart
אז... כן. נכנעתי. כשהתחלתי לכתוב כאן, אמרתי לעצמי שאני אכתוב אך ורק שירים, או סיפורים קצרים. אבל תראו תראו, סאני ממש לא בעל כוח רצון, ובגלל לחץ חברתי (או השראה רגעית) החלטתי להתחיל סיפור פנטזיה בהמשכים... אפשר להגיד שהרעיון להעלות סיפור בהמשכים הגיע דווקא מטדי, שקיבלה את הדמות שלי, אבל ההשראה עצמה הגיעה... מ... כלום בערך. סידרתי את החדר: בום - השראה. הדמויות היחידות שכבר החלטתי עליהן הן:
דיאו
סייקו
איומי
קאנו

לא בטוח על מה הסיפור יהיה... אבל אני אסתדר... איכשהו...
פונה אל מי שרוצה לעזור לי ומבקש...
דמויות!
מוכן לקבל, בנים, בנות, אנושיים, מכשפים, ילדים, נוער, ומבוגרים - גיל הזהב.
אני אנסה להכניס את כולם, מבקש שמות יפנים\סינים\אנגליים\לטינים (לא ישראלים)
מי שרוצה לעזור שיכתוב -
מין:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
כוח: (רק אם בחרתם לכתוב מכשף)
*נא לכתוב גם אנושיים וגם מכשפים
-לא בטוח שאוכל להכניס את כל הפרטים שתכתבו ברקע, הם עלולים להתנגש בעלילה שעדיין לא המצאתי-
למרות האהבה הגדולה שלי לדיכאון, ציניות, כעס, אלימות, ושאר הרגשות השליליים, תנסו להכניס גם דמות חיובית או חכמה, או משהו כזה. כי אני מסוגל לטפל בדיכאון בעצב ובכאב בעצמי, מניסיון אישי רב ועשיר.
תודה לעוזרים, לקוראים, למבקרים ולמחברים...
-סאני

שורדים – הקדמה + הרשמה

my burning heart 16/11/2013 832 צפיות 62 תגובות
אז... כן. נכנעתי. כשהתחלתי לכתוב כאן, אמרתי לעצמי שאני אכתוב אך ורק שירים, או סיפורים קצרים. אבל תראו תראו, סאני ממש לא בעל כוח רצון, ובגלל לחץ חברתי (או השראה רגעית) החלטתי להתחיל סיפור פנטזיה בהמשכים... אפשר להגיד שהרעיון להעלות סיפור בהמשכים הגיע דווקא מטדי, שקיבלה את הדמות שלי, אבל ההשראה עצמה הגיעה... מ... כלום בערך. סידרתי את החדר: בום - השראה. הדמויות היחידות שכבר החלטתי עליהן הן:
דיאו
סייקו
איומי
קאנו

לא בטוח על מה הסיפור יהיה... אבל אני אסתדר... איכשהו...
פונה אל מי שרוצה לעזור לי ומבקש...
דמויות!
מוכן לקבל, בנים, בנות, אנושיים, מכשפים, ילדים, נוער, ומבוגרים - גיל הזהב.
אני אנסה להכניס את כולם, מבקש שמות יפנים\סינים\אנגליים\לטינים (לא ישראלים)
מי שרוצה לעזור שיכתוב -
מין:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
כוח: (רק אם בחרתם לכתוב מכשף)
*נא לכתוב גם אנושיים וגם מכשפים
-לא בטוח שאוכל להכניס את כל הפרטים שתכתבו ברקע, הם עלולים להתנגש בעלילה שעדיין לא המצאתי-
למרות האהבה הגדולה שלי לדיכאון, ציניות, כעס, אלימות, ושאר הרגשות השליליים, תנסו להכניס גם דמות חיובית או חכמה, או משהו כזה. כי אני מסוגל לטפל בדיכאון בעצב ובכאב בעצמי, מניסיון אישי רב ועשיר.
תודה לעוזרים, לקוראים, למבקרים ולמחברים...
-סאני

קולות היריות נשמעו מאחורי ומלפני, אך לא יכולתי להסתתר במחבואי עוד זמן רב. הקרב קרא לי, לחש בשמי כמו שהיה עושה אז, ואני נעניתי בחיוב. הצרחות שמסביבי היו כמו מוזיקה לאוזני, והדם כמו יצירת אומנות. חייכתי לעצמי, טענתי את הרובה הישן שלי, הרובה האהוב עליי, והצצתי. השטח לא נקי. אבל זה לא משנה. אני אפוצץ אותם. הם ימותו היום, בזכותי. אני אתנקם בהם. כמו שעשיתי פעמים רבות אחרות. החיוך לא מש מפרצופי כשגופותיהם נחו על האדמה שלרגלי, כשהדם זלג מגופם לעבר הרחוב שבו גרתי בעבר. אבל הכל השתנה. אני יכול לכעוס שוב. אני לא אעצור את מה שבתוכי. נולדתי לקרב, לאדרנלין ולמוות. אני אמות כלוחם, לא כגיבור. עיניי הצטמצמו, ותשומת הלב שהענקתי לגופות שלפני, התפוגגה. יריות נשמעו, וכדורים שרקו לצדי, אך השריטות הזעירות הללו לא הפריעו לי. לא חשתי כאב פיזי. רק את אותו עצב קורע בנשמתי, העצב והיגון שמתדלקים את כעסי, את רצוני להלחם ולמות בקרב. כמו רובוט, באופן אוטומטי לחלוטין, טענתי את רובי ויריתי. שוב, ושוב, הצעקות של יריבי לא גרמו לי חרטות, רק שעשוע. כמו מלאך מוות אכזרי, מרשה לעוד ועוד מתים לצעוד עמוק אל ארמגדון. הגופות השבריריות של יריבי קרסו על האדמה הצמאה. הבא בתור, בבקשה.


התעוררתי בבניין נטוש ומפורק. הרובה שלי היה צמוד לפני במשך שנתי, וסימנים חצו את עור פניי. גופי היה מלא זעה ולכלוך, בגדי מפוחמים וקרועים. לא זכרתי דבר. רק את הפיצוץ הפתאומי, באמצע ארוחת הערב. ארוחת ערב חייכנית ורגילה עם המשפחה האהובה שלי. ואז פתאום הכל השתנה. אני לא יודע מה קרה בדיוק. אבל הרובה שלידי מרמז לי, וגם הדם של בגדי. הצל חזר. מה קרה לי? את מי הרגתי? איפה המשפחה שלי? למה אני כאן? השאלות הכאיבו לראשי, ובכל תזוזה קלה גופי צרח. קורות כיסו את פני השטח שעליו נחתי, והצל על פני הגיע מקורת גג רעועה, שאריות של בניין על סף התמוטטות. מיששתי את כתפי הכואבת, וגיליתי שריטה עמוקה, ובמרכזה קליע של רובה. נפגעתי. איך הצל נתן לזה לקרות? בדרך כלל הוא נקי לחלוטין. נשכתי את שפתי עד זוב דם, ומשכתי את הקליע המבצבץ מכתפי בבת אחת, דמעות מציפות את עיני מהכאב החזק והמר. מעט דם זלג מהפצע, ניגבתי אותו בעזרת שרוולי מעילי. לא יכולתי לזוז, למרות רצוני העז לבדוק מה קורה בחוץ, לחפש את משפחתי, וגם לברוח. אבל כאבי ופצעי לא אפשרו לי. הדם החל לטפטף במהירות מכתפי. הבטתי בו במשך זמן מה. כל טיפה נוזלת ומדגדגת את עורי החיוור, ונוחתת על האדמה היבשה הנצבעת באדום. לאחר מכן הכל נעשה בהיר יותר, ונעלם.


"יש שורד? כאן?" השאלה נשמעה כלחישה באוזני, קול נשי וצלול.
צחוק מתגלגל. "מסתבר שכן. היית מתארת לעצמך?" הקול השני היה עמוק ונמוך, קול גברי ללא ספק.
"תהרוג אותו?" האישה שאלה בחשש.
ניסיתי לקום, לפקוח את עיני ולצעוק, להראות שאני מוכן להלחם ולהיאבק על חיי. אבל לא הייתי מסוגל להוציא צליל זעיר מפי. כל כך מותש. כל כך… עייף. אני רק רוצה לישון. לנוח עוד קצת. אני חייב לחיות… חייב למצוא את סייקו… היא לא תשרוד לבדה בחורבה הזו… אני חייב להציל… את… סייקו.


האור הבהיר סנוור את עיני ברגע שהן נפקחו. הגנתי על פני מפני האור, ומצמצתי את קורי השינה הדבוקים בין ריסי. כל גופי כאב ונוקשה, כנראה נחתי הרבה זמן. כבר לא הייתי בתוך הבניין. האדמה הגרגרית שמסביבי הבהילה אותי. סרקתי את האזור. עצים גבוהים, שיחי חורשה עצלים, וקריאות ציפורים הבהירו לי את העניין. אני ביער. אותו יער אפלולי וילדותי שגדל סביב הכפר, שהפריד בינינו לבין הערים הגדולות והנמלים המרכזיים. מה אני עושה כאן? מתחתי את זרועותיי, ובהיתי בפצעי המחלימים. מיששתי את הפצע בכתפי. תפרים. תפרים שחורים ומרושלים. מי? זאת הייתה השאלה שהציפה את ראשי עד גדותיו. גיששתי בידי, מחפש אחר הרובה שלי, אך הוא לא היה לידי, או מסביבי. קמתי ממקומי במאמץ רב, מתעלם מהכאב הרגוע והנסבל. ראייתי היטשטשה מדי פעם, וראשי הסתחרר, אך הרגשתי מוצף בכוח ואנרגיה, כנראה באמת נחתי יותר מדי זמן. שמתי לב שמאחורי, כמה מטרים ממני, הוקם אוהל מאולתר ולא מוצלח שעמד להתמוטט לערימה בכל רגע, אך בכל זאת נשאר יציב ואיתן כנגד משבי הרוח הרעננים של הבוקר. התקרבתי אל האוהל בצעדי תינוק קצרים ואיטיים, חושש לפלוש לשטח שלא שלי. ככל שהתקרבתי שמתי לב לפרטים שהבהירו לי שמי שלן כאן בלילה הקר, כנראה יצא מן האוהל, והשאיר אחריו סימנים ברורים – עששית שנפלה מכנה ושעווה יבשה שהתייבשה לצידה, שמיכת בד מחוספסת שקצותיה מציצים מחוץ לכניסת האוהל. ניגשתי אל האוהל ביותר בטחון, מאשר שהוא ריק מנפש אדם. בתוך האוהל הרעוע נמצאו רק השמיכה, סכין קצרה וחלודה, ומעיל בד פרום. בהיסוס קל, החלטתי לשמור את הסכין, והתחלתי להתרחק מהאוהל, ומהמקום בו התעוררתי. אני צריך לחזור לכפר. מהר. אני חייב למצוא את סייקו.
"התעוררת." הסתובבתי בפליאה, לבי דוהר מהבהלה הפתאומית. נערה כסופת שיער עמדה מולי, בידה בולי עץ. עורה היה בגוון מוקה עמוק, ועיניה החדות כחולות כשמיים, שילוב בלתי הגיוני ומקסים של צבעים. היא לבשה רק חולצה מלוכלכת ורחבה, ומכנסי ג'ינס צמודים וחרוכים. שערה היה אסוף ברפיון, ומבטה היה ממוקד, מבט של לוחמת זריזה ומנוסה.
"מי את?" שאלתי מיד, קולי צרוד וחלש.
היא גלגלה את עיניה. "מדברים על חוסר נימוס…" היא מלמלה, והניחה את בולי העץ על האדמה.
"איומי?" קול גברי הדהד בין העצים, והנערה הרימה את ראשה.
"בוא הנה קאנו." היא ענתה בצעקה אקראית, ורחש נוסף נשמע מבין הצמחייה.
גבר גבוה קומה נגלה מולי, בזרועותיו החסונות נחה נערה צעירה וקטנת קומה, עיניה עצומות וראשה מוטה לאחור. הגבר היה גבוה, שרירי, ונדמה כבן שלושים בערך. זיפים מילאו את סנטרו הבולט, וקמטים נחרצו סביב עיניו האפורות. שערו היה קצוץ וכהה, ועורו שזוף ומצולק. את גופו כיסו רק ג'ינס ישן וחרוך למראה, גופייה מלוכלכת וז'קט בד אפרפר. הנערה שבידו נראתה מוכרת, מוכרת מדי. סייקו?
הפניתי את סכיני כלפי איומי וקאנו, שני הזרים שנגלו לפני, ובלעתי את רוקי. ללא עזרתו של הצל לא אוכל לנצח שני לוחמים מנוסים, במיוחד ללא רובה או תחמושת. אני מיומן בסכין, אך לא מספיק בשביל להרוג גבר חסון ולוחמת צעירה. ויש לציין גם שכל גופי היה חבול, וכאב בכל תנועה ארוכה שאימצה את שרירי הישנוניים.
איומי הרימה את זרועותיה במחוות כניעה, והרימה גבה בלגלוג. "באמת?" היא שאלה בקול ציני וממורמר, מגחכת לעצמה. קאנו הביט בי בזלזול ואכזבה, לא מאמין שאני חושד בהם. אבל הוא לא מבין את מצבי. אני חסר אונים, פצוע וחבול מול שני לוחמים שמסוגלים להרוג אותי. שני לוחמים שמחזיקים את סייקו בתור שבויה. אני חייב להגן עליה. היא כמו פרח. כשקוטפים את נשמתה, כשרומסים אותה או מבעירים את ביתה, היא עלולה להעלם, ולא לחזור.
לבי פעם כמו תוף תהלוכה מהיר, שמרמז על מתח מתפרץ. שניהם בהו בי. איומי במבט אירוני ומלגלג, וקאנו בכעס מהול בשיפוט. אך לא התעכבתי על דעותיהם. סייקו נחה בידיו, ואני חייב להציל אותה, לשמור עליה. היא שרדה בנס, ואני חייב להשאיר אותה חייה, כאן איתי. כדי שהיא תהיה בטוחה. תמיד.
"ילד." קאנו, הגבר המאיים, פנה אליי בקול מרגיע. "אני לא רוצה לפגוע בך."
לא האמנתי לו. החזקתי את הסכין קדימה, מוכן לתקוף. "ומה לגבי סייקו?" שאלתי.
"זאת?" קאנו החווה בראשו לכיוונה של סייקו המעולפת בידיו, וניצוץ של חמלה הופיע בעיניו.
איומי הייתה הראשונה לדבר. "אנחנו לא נפגע בה, או בך. אתם הניצולים."
היססתי מעט, והנמכתי את חוד הסכין. "של ההתקפה?" שאלתי, וחשתי כאב עז בחזי.
פניה של איומי עטו מסכת עצב. "כן."
"כולם מתים?" שאלתי, מרגיש כמו ילד חלש ותמים.
איומי הנהנה. חשתי את הדמעות מציפות את עיני, ואת הטיפה המלוחה זולגת על לחיי.
"ילד," קאנו פנה אליי שוב, מניח בעדינות את סייקו על האדמה הקרה. גופה נשמט על האדמה ברפיון, ותלתליה האדמוניים התפזרו סביב פניה המלאכיות. סייקו. לפחות היא שרדה. היא מוגנת.
הבטתי בקאנו. "דיאו. זה השם שלי."
"דיאו, תקשיב, אני יכול להשאיר אותך כאן, יחד עם החברה שלך, ולתת לכם לשרוד לבדכם, כמו שאתה רוצה." קאנו הסביר באיטיות רגישה, סוקר את תגובתי בעניין והססנות. "אבל סביר להניח שלא תשרדו לאורך זמן. במקום זאת, אני יכול להציע לכם מקלט בטוח. רחוק מהכפר הזה. מקלט לשורדים."
הבטתי בו בפליאה. מקלט לשורדים? אני… לא יכול לבטוח בהם. הם זרים, הם לא הרגו את סייקו, אבל אני לא יכול להיות בטוח שהם אומרים את האמת. אני לא הטיפוס החשדן. אבל אני מוכרח להגן על סייקו. אבל, האם אני מסוגל לעשות זאת לבדי? לטפל בשנינו בעצמי? כנראה נגווע ברעב, או נמות מצמא, או שנרצח בהתקפת פתע. המקלט הזה, יכול להיות ההזדמנות היחידה שלנו.
השפלתי את מבטי אל סייקו, השוכבת מכווצת על אדמת היער. שמלתה חרוכה ומוכתמת בדם, זרועותיה שרוטות וגופה חיוור ומושלם. היא נדמתה צעירה מאשר היא באמת. ובעלפונה, היא נראתה מאושרת. אני חייב לשמור עליה. אולי, הם משקרים. אבל זה הסיכוי היחידי שלנו. זאת האמת. לכן אני אתפוס את ההזדמנות הזו. בשבילי, ובשביל סייקו.
"ונהיה מוגנים?" שאלתי לבסוף, לאחר שתיקה ארוכה ומתוחה.
איומי חייכה, וקאנו הנהן.
בלעתי את רוקי, והנחתי לסכין להשמט מכף ידי. כרעתי על ברכיי בתשישות שהחלה לזרום בעורקיי, וחייכתי. אנחנו מוגנים, אנחנו בטוחים, אני וסייקו השורדים.


תגובות (62)

מה עם שם?
גם כן לרשום?
(כי פעם אחת, אני רוצה להתנהג כמו מפגרת. גם לי מותר.)

16/11/2013 10:42

כן, תרשמי שם… :)

16/11/2013 10:43

אז אני רואה שיש לך סיפור במשכים D:
אהבתי את הכתיבה מאוד.
ולמה אתה לא רוצה לעשות סיפורים בהמשכים?
זה יותר קל מסיפור קצר לפי דעתי (:
אז תוסיף קצת כוח רצון ותכתוב! אתה תגלה שזה כיף לכתוב בהמשכים (:

16/11/2013 10:47

תמיד חשבתי לעצמי למה אתה לא כותב סיפור עם כתיבה כמו שלך… טוב הרגע הזה הגיע! ואני שמחה וההקדמה פשוט… אין איך לתאר את זה.

מין: בת
גיל: 15
מראה: שיער חום בהיר עד הכתפיים, עיניים חומות וגובה ממוצע.
אופי: בשעת לחץ מדברת המון. עקשנית, פזיזה, בורחת מבחירות קשות ומנסה להראות שהיא חזקה.
רקע: ברחה מההורים המאמצים שלה כי הרגישה לא שייכת. הסתבכה בהרבה צרות ונדדה ממקום למקום ועדיין נודדת.
נ.ב. אתה לא ביקשת לכתוב שמות אז אני לא יודעת אם צריך או לא… אז לא כתבי.

16/11/2013 10:48

שם: לילי פולאר
מין: נקבה
גיל: 16 זה בסדר?
מראה: שיער ארוך לבן, עיניים שחורות גדולות, בהירה כמעט לבנה לגמרי. רזה וגבוה. נוהגת ללבוש חולצה לבנה ארוכה מעט, עם סימן השלום עליה בכחול. ג'ינס תכול, ונעליי ספורט משופשפות אפורות-לבנות-כחולות.
אופי: נחמדה, חכמה, מצחיקה, מתבודדת מעט, לוקח לה זמן להתחבר עם אנשים, אוהבת טכנולוגיה, נוהגת "להיעלם" לאנשים, ביישנית.
רקע: לא יודעת. אין לי רעיונות. גם ככה הדמות מפגרת. O_O ולא קשורה לכלום.

אפשר לעשות שהיא יודעת להפוך לדובת קוטב?

16/11/2013 10:50

שם: ניקולט
מין: נקבה
גיל: 16 וחצי
מראה: שיער שטני חלק עם קצוות כחולות, רזה, עיניים שנראות כמו גלקסיה.
אופי: נחמדה מאוד, קשוחה (אבל לא יותר מדי), חברותית, מצחיקה, כשיש לה חבר היא משקיעה את כל כולה בקשר אבל היא לא נהיית דביקה, אוהבת לחייך.
רקע: כשהיא הייתה בת 7, היא נחטפה על ידי כנופייה שהכריחה אותה ועוד כמה בנות קצת מבוגרות יותר ובגילה להיות ה.."עבדים" שלהן. היא השתחררה עם החברה שהכירה שם, והחברה שלה נפטרה ממחלה (הן השתחררו בגיל 15). היא מצאה את הוריה וגרה איתם, אבא שלה התחיל להתעלל בה, ושלחו אותו לכלא. היא חתכה מפעם לפעם, אבל היא הצליחה להתגבר על עברה. היא ואחותה הקטנה שנולדה עברו עם האמא ליפן.
(היא מכשפה)
כוח: טלקינזיס, היא יכולה לגרום לפיצוץ ענק (סופרנובה עם דברים שהם לא כוכבים), בכל פעם שהיא מפוצצת משהו מסביב הסביבה נעלמת ורואים גלקסיה.

16/11/2013 10:50

תשמור לי דמות…
ייקח לי שנים לכתוב אחת…

16/11/2013 10:53

אמממ בנתיים אני אוהב את כל הדמויות, סול, אם את רוצה את יכולה לכתוב שם, וכן היא יכולה להפוך לדובת קוטב… ומאי אהבתי את הדמות שלך… כל הדמויות בנות… אבל זה בסדר. תודה רבה לכולם, אני מכניס את כולם בנתיים.

16/11/2013 10:55

טעיתי בשמות. אני מצטער.

16/11/2013 10:55

בלו
מין: נקבה
גיל: 10
מראה: שיער כחול ועיניים כחולות. נמוכה.
אופי: מרדנית, רעשנית, עקשנית, צעקנית, שתלטנית, סקרנית, אמיצה.פרועה.
רקע: מאז ומתמיד אף אחד לא הקשיב לה, אז היא החליטה לצעוק. היא חיה במשפחה פוליגמית (תכתוב בגוגל, קשה לי להסביר) ובגלל ריבוי הילדים אף אחד לא שם לב אליה, אז היא מרדה. עד שיום אחד היא התחילה להזות יצורים מוזרים בכל מקום שימלמלו משהו ונעלמו- במהלך החקירה היא גילתה שהיא מכשפה.

כוח: היפנוזה.
תמשיךךךךךךך!!!!!

16/11/2013 10:56

התכוונתי לנעמה. וכן, אני יכול לשמור לך דמות טדי.

16/11/2013 10:56

אתה כותב סיפור בהמשכים. אני אעקוב אחריו!
אז דמות:
שם: קסאיי נאקטי.
מין: נקבה
גיל: איך שנוח לך
מראה: שיערה שחור, והקצוות בצבע תכלת, יש לה תספורת אימו, חיוורת, גובה קצת מעל הממוצע, ריסיה ארוכים, ואפיה סולד. בגבה מקועקע המשפט:"מוות הוא רק גישה לחיים", ובידה הימנית יש קעקוע של פנטגרם.
אופי: מתוחכמת, ערמומית, נחשבת כ'גאונה' אך מכחישה זאת, לפעמים אדישה, כריזמטית, נאמנה, קשה לה להתחבר לאנשים, היא די אופטימית, חדת הבחנה, אמיצה, חושבת קדימה, אנוכית, מרדנית.
רקע: אביה היה שיכור, ורצח את אימה כאשר הייתה בת 7. גם לפני שאביה רצח אותה, חיה לא היו 'מושלמים'. היא תמיד התרחקה מאנשים, כי אף אחד לא בטח בה. היא אינה יודעת מדוע. אביה ואימה תמיד צרחו עליה, והיא הייתה נשארת בחדר לבד. הדבר היחיד שאהבה לעשות הוא לצייר. ציוריה היו מופלאים, אך מעט מאוד אנשים הבינו אותם. כי שם היא הביעה את כל הכאב שחשה. לאחר שאימה נרצחה, היא התלבטה אם לברוח מביתה. לבסוף היא נשארה, אך אביה החל לקחת סמים, ולשתות יותר. מחשש לחייה, היא ברחה שנה אחרי המקרה. היא ניסתה לשרוד ברחוב, ומשם למדה את אכזריות החיים. קסאיי תמיד הסתובבה עם דפים ועפרונות, ושמרה לליבה את הציורים שציירה. היא אינה הצליחה לשרוד הרבה זמן ברחוב, וניסתה לחסוך כסף לבדה. מה שלא עבד במיוחד. לבסוף, בחוסר אונים היא חזרה לבית אביה, אך גילתה שהוא נרצח בתאונת דרכים. היא מעט שמחה על כך. היא גידלה את עצמה לבד בביתה הישן, כי קרובי משפתחה גרו רחוק כל כך, ולא יכלה לתקשר איתם בשום דרך. לאחר מספר חודשים, גילתה כוח מיוחד שלמדה לעשות. היא יכלה לזמן פרץ אש מתי שרצתה. אך לעולם לא ניסתה אותו, זה אינו מעשה חכם. היא הייתה בודדה. הבדידות חנקה אותה. היא החליטה בכובד לב, למצוא משפחה מאמצת. המון משפחות אינן רצו אותה, משום שהייתה ילדה מרדנית. לאחר שנים של חיפוש משפחה, מצאה נער בודד בדיוק כמוה. הם ניסו לנצח את הבדידות ביחד.

16/11/2013 10:57

הדמות של לילי המוזרה נכנסת?!
מה הרגע קרה כאן? O_O
ממתי אני כותבת דמויות טובות?!

16/11/2013 10:57

אם אתה רוצה בן.. אני יכולה להפוך אותה לבן..

16/11/2013 10:57

הו!
אוקיי אז אני רוצה שיקראו לה… מיי לו.

16/11/2013 10:59

אין צורך שלי, היא טובה כבת, אני רואה בה המון פוטנציאל.. את יכולה לצפות שהיא תהיה דמות די מרכזית… אולי אפילו יהיה פרק עם נקודת מבט שלה… תודה לכולם שוב, וכן לילי נכנסת כי מוזר זה טוב. ודובי קוטב זה טוב.

16/11/2013 10:59

אהבתי את השם מיי לו נעמה.. הוא מושלם.

16/11/2013 11:00

שמחה (מאוד) שאהבת אותה (:
אם אתה צריך בן, אין לי בעיה לנסות לכתוב לך.

16/11/2013 11:01

שם: קרול סנארס.
מין: נקבה
גיל: 14
מראה: שיער חום כהה גלי עד סוף החזה, עיינים ירוקות כהות, עור בהיר, נקודת חן מתחת לעין שמאל, עונדת עגיליי זהב
אופי: ילדותית, קופצנית מעט, אמיצה, אנוכית, שקדנית
רקע: נולדה לזוג מכשפים, היא הייתה הבת השישית מתוך 7 אחים במשפחה. מגיל צעיר חינכו את קרול להיות לוחמת גדולה, כזו שתביא כבוד למשפחה, אבל היא נשארה כמו שהיא, בגיל 10 ברחה מהבית
כוח: אוויר
שם: אנה גרין.
מין: נקבה
גיל: 18
מראה: שיער ג'ינג'י חלק קצת מעל המותניים, עיינים ירוקות כהות, נמשים, עור בהיר, עונדת עגיליי כסף צמודים לאוזן
אופי: עקשנית, אנוכית, אמיצה, שקטה רוב הזמן
רקע: התייתמה מהורייה וגדלה בבית אומנה, היא ברחה משם כעבור שנתיים ואימנה את עצמה בחרב
מקווה שתשתמש ^^

16/11/2013 11:01

פולאר ביירס!!!

16/11/2013 11:02

תמיד שמח לעוד דמויות שלי… את יכולה לעשות בן, אבל אני מעדיף שיהיה מישהו פחות עזוב ומסכן, אם לא אכפת לך… תודה על העזרה כולם, אני מכניס את כל הדמויות בנתיים.

16/11/2013 11:02

קראתי את רוב הדמויות – כולן בנות… אם לא אכפת לכן, אני אשנה חלק מהדמויות למין זכר… מי שמתנגדת יכולה להעיר לי, ואני אשאיר אותה כמו שהיא.

16/11/2013 11:06

אני יכולה להוסיף דמות זכר?

16/11/2013 11:08

עבדתי הרבה על ניקולט ולא אכפת לי להוסיף זכר

16/11/2013 11:08

אתה יכול להשאיר את לילי בת?
בבקשה!!!

16/11/2013 11:08

אני אשאיר את לילי בת, וכן מאי, אם לא אכפת לך, אני אשמח לדמות זכר.

16/11/2013 11:10

אני מתנגדת.
אני ארשום לך בן עוד מעט. שמור לי מקום ^^

16/11/2013 11:11

זה בסדר שתשנה את בלו לבן- רק שיהיה לו שיער שחור.

16/11/2013 11:12

אין בעיה אורין… מי שמתנגדת שתרשום, אחרת אני אשנה…

16/11/2013 11:13

תמר – אני אוהב את בלו בת האמת… אני מעדיף להשאיר אותה כמו שהיא.

16/11/2013 11:14

לא אכפת לי לעשות זכר…

שם: סקיי אומאי (אל תשאל)
מין: זכר
גיל: 16
מראה: שיער שחור נפול על פניו ועיניים כחולות כהות. גבוהה אל לא מידי. יופיו משדר עצב.
אופי: שקט ומופנם, כשהוא חושב ידו מתופפת על רגלו. הוא חכם באופן יוצא דופן אך לא מראה זאת. על פניו לא נראה חיוך.
רקע: גדל על ידי אבא קפדן, אמו מתה. אביו הכה אותו על כל פעם שטעה וניסה לרסן את כוחו. אביו לא הודה זאת מעולם אך הוא פחד מכוחו של בנו.
כוח: ליצור דברים מאנרגיה מיוחדת בצבע כסוף.

ואני מתנגדת אלא עם כן אתה ממש חייב… (אז זה לא נחשב שאני מתנגדת אבל לא משנה)

16/11/2013 11:23

שם: סוניגו קמיונה.
מין: זכר
גיל: איך שנוח לך (:
מראה: שיער בלונדיני פרוע, עיניים ירוקות, אצבעות דקיקות, די גבוה, תווי פנים מעט ילדותיות.
אופי: חברותי, אמיץ, סקרן, מתוחכם, ערמומי, כריזמטי, מלא באופטימיות, חכם, זריז, חייכן, נאמן, קצת פזיז, חשדן, צוחק מכל דבר, מאוד אמיץ, אכפתי, הוא יותר מדי כנה, כאשר מעצבנים אותו הוא מאוד נקמן, וערמומי.
רקע: הוריו התגרשו, אך הוא חש מעט הקלה. הם תמיד רבו ולא נתנו לו לצאת מחדרו. לאחר שהתגרשו, הם החליטו שיעבור לגור אצל אביו, כי אמו הייתה במצב נורא שברירי. הוא גר אצל אביו מספר חודשים, ואז התגלה שאמו חולה במחלה נפשית, והיא תהיה מאושפזת למשך זמן מה. סוניגו דאג מעט, אך חבריו המעטים ניחמו אותו. היה לו מעט קשה למצוא חברים, כי הוא ידע לקרוא אנשים, וראה שהרוב צבועים ושקרנים. הוא תמיד היה החייכן, שלמרות שהעולם תוקף אותו שוב ושוב, הוא נשאר שמח ורואה את הטוב בכל דבר. בגיל 11 גילה את כוחו – לשלוט בזמן. ילד אכזרי מהכיתה שלו, ניסה לתת לו מכה על כך שסיפר לו את האמת על חבריו, וסוניגו עצר את הזמן בעזרת שרשרת מוזרה שהופיעה על צווארו. השרשרת תמיד חוזרת לצווארו אם מאבדים אותה. לאחר שעצר את הזמן, הוא גילה שעם הכוח, באה גם האחריות – הכוח הזה מאוד מחליש, אז הוא לא מרבה להשתמש בו.
כוח: שולט בזמן. הוא יכול לעצור את הזמן, להעביר את הזמן לאחור ולראות את העתיד, אך כאשר עושה זאת, כוחותיו אוזלים כמעט לחלוטין. נדיר שהוא משתמש בהם.

16/11/2013 11:26

סאני עושה סיפור בהמשיכים!!!
אני לא יכולה לתאר את האושר שלי כרגע!
ועוד סיפר אם הרשמה?!
אני הולכת לצבוט את עצמי.

שם: אריק בוייד (הוא קורא לעצמו בוייד ולא הרבה יודעים שזה לא השם האמיתי שלו)
גיל: 16
מין: בן
מראה: שיער שחור כמו פחם עניים אחת כחולה כהה אחת ירוקה אפרפרה מה שמקנה לו מראה מאוד מפחיד. הוא נאה אבל יש בו משהו מטורף כאילו מסכת האדישות מכסה אל שיגעון מוחלט. עור חיוור כמו נייר שמבליט עוד יותר את המראה המלחיץ שלו
והוא רזה. מאוד מאוד רזה אבל עדיין שרירי
אופי: לא חברותי, כועס, אדיש, לא מגיב, משוגע. הוא לא ממש מבין איך החברה פועלת. ולא מבין אנשים, יש לו זיכרון צילומי. אין לו אמפתיה. לפעמים נראה שאין לו רגשות בכלל למרות שבפנים הם קורעים אותו לחלקים. הוא מנסה להדחיק את הרגשות שלו כמה שהוא יכול והוא גם מצליח אבל לפעמים הם חוזרים אליו בפרצי זעם עצומים שבהם הוא נהיה אלים מאוד, רוב חייו הוא ניסה להבין למה הוא כל כך מוזר. אין לו מושג איך להתנהג בשום מקום והוא לא מבין ציניות או רמיזות דבר שלפעמים נותן לו חזות של טיפש לא בוגר, למרות שזה לא נכון, יש לו טקט כמו לאיגואנה בערך. ורוב הזמן הוא פשוט רוצה לברוח ליער הקרוב הוא מאוד אוהב טבע ובעלי חיים ולפעמים הוא מרגיש שהם היחידים שמבינים אותו שהוא היה קטן הוא נהג לברוח ליער במשך שעות וכולם היו בטוחים שהוא מת עד שהוא היה חוזר לעיטים קרובות במצב יותר טוב משהוא היה שהוא יצא לשם יש לו קשרים עם המון חיות ביער שקרוב לבית שלו (כולל זאבים ואיילים) והרבה חושבים שהוא פשוט חיה שכלואה בגוף של אדם ושכדי שיום אחד הוא ילך ליער ולא יחזור יותר לעולם. לפעמים הוא מוצא את עצמו במצבים שהוא לא מסוגל להבין או לעקל (בדרך כלל מצבים חברתיים בעיתיים) במקרים האלה הוא או נמלט על נפשו, או מתחבא איפושהו ומקשיב, או פשוט עומד שם, שותק, ומתבייש בעצמו. מה שלפעמים נותן לאנשים תחושה שהוא ילד, ואכן ברגע שנכנסים למגזר החברתי, הוא מתנהג כמו ילד.
רקע: אימא שלו מתה בלידה ואבא שלו היכה אותו הרבה יום אחד שבוייד היה בן 5 הוא חזר הביתה כל כך שיכור שהוא ניסה להרוג את אותו, ובוייד לקח אקדח וירה בו. אבא שלו מת ובוייד נשלח מוסד לחולי נפש שם הוא בעיקר היה נעול בחדר חצי מסומם מתרופות הרגעה. שהוא היה בן 8 הוא ברח וחי ביערות במשך שלוש שנים ואז מישהו ראה אותו ודיווח למשטרה שם פחות או יותר גררו אותו בכוח לתחנה. הוא לא היה מוכן ללכת שוב למוסד והפסיכיאטר החליט שזה רק יחמיר את מצבו ככה שהוא קיבל מרשם לתרופות (שהוא לא לוקח) ונשלח למשפחת אומנה והוא עבר בית כל חודש בערך עד שהוא הגיע למשפחת רנגר הם היו אנשי טובים וניסו לעזור לו אבל הוא פשוט לא תקשר איתם בכלל ויום אחד הם אמרו ל שאין להם בררה וחייבים לשלוח אותו למוסד סגור אז הוא התחיל לבכות (בפעם הראשונה מאז גיל 4) והתחנן שיתנו לו להישאר הוא הבטיח להם שלא יזרקו אותו מעוד בית ספר ושהוא לא יעלם ליער בלי להודיע יותר והם הסכימו בתנאי שהוא ינסה להיות חברותי יותר.
סממנים מיוחדים: העיניים שלו בצבעים שונים יש לו צלקת גדולה בכתף מאבא שלו והוא לא מספר לאף אחד ממה זה.

אין לו כוח של ממש, אבל היכולת שלו להבין את הטבע והזיכרון הכמעט אל-אנושי שלו הופכים אותו לכלי שימושי בהחלט.

כן כתבתי את הדמות הזאת בעבר, אף אחד לא קיבל אותו כי הוא הוא פסיכי מדי. אז חשבתי, למה לא? אם ריקי יכולה למחזר את אותה דמות חמישים פעם אני יכולה לתת לך דמות שלא התקבלה.
בנוסף אני ממש ממש רוצה לראות איך תצליח איתו!

16/11/2013 11:26

יש! לא קראת לי פלאנדר! ~
שם: אנדרו אווינס.
מין: זכר
גיל: 20
מראה: שיער שחור כמעט כחול, עיינים אפורות כסערה, עור בגוון מוקה
אופי: הרפתקן, אמיץ, אדיש
רקע: נולד למשפחה רגילה, שהיה קטן הוא חלם לעשות בנג'י ודברים כאלה. שהיה גדול יותר, הוא קפץ מהבניין הכי גבוהה בעיר, ואיכשהו שרד.
שהיה עוד יותר גדול הוא עזב את משפחתו והתחיל לגור עם 2 נערים – אוסאן וארווין.

16/11/2013 11:28

אהבתי את כל דמויות הבנים! תודה רבה לכולם, אני אנסה להכניס כמה שיותר…
כמה הערות קטנות: יש כמה דמויות שהמראה חוזר על עצמו, (שיער שחור עם פוני, עיניים כחולות כהות) אני אצטרך לשנות חלק מהמראה… מצטער לבשר לכם. אותו דבר לגבי האופי, אם יש דמויות שדומות באופן קיצוני אני אצטרך לשנות מעט פרטים. אני אנסה להשאר כמה שיותר דומה לדמות המקורית.
טדי, הדמות שלך מדהימה, אני אוהב אותו כלכך, ואני לא מבין למה לא קבלו אותו. ונעמה – סקיי זה השם האהוב עליי… תודה גם לכל מי שנתנה לי יותר מדמות, הסכימה לתלונות שלי, ונתנה לי לשנות את הפרטים השוליים… תודה לכולם בקיצור, אני אנסה לעשות את הסיפור הזה כמה שיותר מותח בשבילכם… ואני מבטיח, יהיה זוג הומו, כי זה כלל אצלי מעכשיו. אני שם עיין על אנדרו… (מתנגדים – תתנגדו.)

16/11/2013 11:36

טוב..XD

16/11/2013 11:38

ושכחתי להגיד – אוסאן היא ילדה, לא ילד.

16/11/2013 11:39

תהפוך את סוניגו לגיי! לדעתי גייז זה קסום *^*

16/11/2013 11:40

אכן קסום… ואינלי בעיה. אנדרו וסוניגו… אורין יש התנגדות? -לא נחשב לספוילר-

16/11/2013 11:41

אין לי בעיה XD
כל עוד אנה וקרול בנות ולאנדרו אין תשוקות מיניות, הכל בסדר ~

16/11/2013 11:43

שם: איימי
מין: נקבה
גיל: מה שאתה רוצה
מראה:
שיער חום כהה, חלק, בוהק ורך. השיער שלה מגיע קצת אחריי הכתפיים. יש לה פוני לצד שמסתיר לה את העין השמאלית. מתחת לפוני אין לה עין, בגלל זה יש לה פוני. היא בעלת עין ירוקה כאמרלד. העין שלה עמוקה ומלאת ברק יפה וחינני. העור שלה הוא בהיר ויפה. היא נראית עדינה ומטופחת מאוד.
אופי:
נחמדה, רגישה, נאמנה, מצחיקה, חברותית, קשוחה לעיתים, צינית לפעמים, חכמה מאוד אבל לא מראה את זה לרוב, מתביישת מאנשים שהיא לא מכירה, היא הרפתקנית ואוהבת להילחם, היא חזקה מאוד נפשית והיא מסוגלת לסבול כאב פיזי רב. החברים שלה הם הדבר החשוב לה ביותר וגם האישה המבוגרת (כתבתי עליה ברקע). היא תעשה הכל בשביל האנשים האלו.
רקע:
היא נולדה בעיירה קטנה במקום נידח. העיירה הייתה שקטה ולא קרו שם דברים לרוב. העיירה הייתה בעלת 2 מכולות, 10 בתים פרטיים אשר גרו שם בין 1-4 לאנשים בלבד.
בעיירה לא היה בנק והם נאלצו להתחלק בדבריהם. הייתה בעיירה מסעדה אחת בה איימי נהגה לשבת.
יום אחד, חבורת אנשים הגיעה לעיירה הקטנה ורצחה שם את ראש העיירה. לא היה אף אחד שיציל את העיירה כי היא הייתה במקום נידח ולא גרו בה הרבה אנשים על מנת לגבור על החבורה. לאיימי היה חבר ילדות בשם ניקו. החבורה תפסה אותם וכלאה אותם בתוך משאית. הם הצליחו לראות את הוריהם ואת העיירה נשרפת מול עינייהם בדקות שהם ישבו במשאית. הם ראו את כל הדם אשר נשפרץ על החלקים שנשארו מהקירות. כל השדה היבש שהיה מסביב לעיר נשרף (זה קרה כאשר הם היו בניי 8). החבורה עלתה מהר למשאית והם החלו לנסוע לעבר העיר. בעיר איימי חיה את שארית חייה האומללים. החבורה כלאה אותה במרתף אשר היה מלא חולדות. המיטות לא היו נוחות ולא היה לה מקום לשים את החפצים שהחבורה נתנה לה. לכן החפצים היו על הרצפה בצד הקיר ליד קוריי העכביש.
החבורה הייתה מענישה אותה בחומרה רבה.
אם היא לא גנבה מספיק כסף- בלי אוכל כל היום ושינה בתוך ארון ישן ומסריח.
אם היא לא רצחה אנשים- היא הושלחה לתוך בור עם קוצים חדים ונשארה שם יום שלם.
אם היא גרמה למישהו לגלות את החבורה ולא רצחה את אותו האיש- היא הייתה נשארת בתוך חדר חשוך להרבה זמן, ליום.. לשבוע או אפילו לשבועיים. בזמן הזה היא בקושי קיבלה אוכל.
פעם אחת, היא לא עשתה את מה שביקשו ממנה ובאותו יום איש אחד מהחבורה לקח סכין ונעץ אותו בעין שמאל שלה (אני חוזרת- בגלל זה יש לה פוני לצד).
ניקו לא שרד והחליט להתאבד. הוא לקח אקדח ושם אותו בתוך הפה. בשנייה אחת הוא ירה באקדח ומת. כל זה קרה לעינייה של איימי. איימי הרגישה שהיא גם לא יכולה יותר. היא לקחה סכין ורצחה בדם קר את כל מי שעצר בדרכה לברוח מהמרתף בו החבורה כלאה אותה.
היא ברחה וחיה למשך זמן מה ברחוב. ביום גשום אחד, אישה מבוגרת מצאה אותה והחליטה לאמץ אותה. בתקופת שגרה בביתה של האישה המבוגרת, היא למדה להיות אדם רך ונחמד יותר. היא למדה להיות חברותית ומצחיקה והיא השתקמה מבחינה נפשית . היא הלכה ללמוד בבית ספר והיא הייתה מצטיינת בלימודים. היא נהפכה להיות יפה ומטופחת והיא שמרה על היגיינה יותר מבעבר.
מאותו היום בו האישה מצאה אותה היא הפכה לאדם מאושר יותר…
למרות כל זה, היא תמיד לקחה איתה אקדח. היא לא עזבה אותו לרגע והיא הלכה איתו לכל מקום. היא נלחמת עם האקדח במקרה הצורך.

אני מקווה שאהבת את הדמות. אני השקעתי בה יותר מכל שאר הדמויות שלי!
אני אשמח אם תכניס אותה! D:
וסליחה שהבאתי לך אותה מאוחר. אני מקווה שזה לא מאוחר מדיי ויש לה עדיין מקום בסיפור.
אני גם מקווה שהרקע מתאים (:

בהצלחה בהמשך כתיבת הסיפור!!! D:

16/11/2013 11:45

זו התגובה הכי ארוכה בחיים שלי!!! XD
שברתי שיא!!! D:

16/11/2013 11:46

אהבתי את הדמות, אבל אכפת לך לשנות את השם? הוא נורמלי מדי לטעמי…

16/11/2013 11:48

אין בעיה!
אז מה עם…
ג'ודי? סופיה? ויקטוריה? קטרין?

16/11/2013 11:51

קטרין זה נחמד… כן, אני בוחר בקטרין.

16/11/2013 11:53

יאי!!!
אני כבר לא יכולה לחכות לפרק הראשון ^~^
סופסוף אתה כותב בהמשכים!
וכמו שטדי אמרה-
אני הולכת לצבוט את עצמי!

16/11/2013 11:55

תודה, תודה… מקווה שתאהבו…

16/11/2013 11:57

אני בטוחה שנאהב!!! D:

16/11/2013 12:01

והווווווווווווו

16/11/2013 12:18

עדיין אפשר להירשם?

שם: לאורה
מין: נקבה. (מכשפה)
גיל: 22
מראה: שיער אדום עם קצוות שחורים קצר מאד, עיניים ירוקות כדשא, חיוורת, עצמות לחיים גבוהות, פנים מעט שדוניות.
אופי: חכמה, חדת מחשבה, חדת ראייה, ערמומית, חשדנית, לא בוטחת באף אחד, מצילה את היקרים לה ושוכחת מעצמה (דואגת להם ולא לה), דייקנית, כריזמטית, קשוחה, עקשנית, משכנעת.
כוח: נסיעה בזמן.
רקע: בעיירה נידחת אישה עיוורת נאנסה, האישה העיוורת הייתה כמובן מכשפה אבל היא לא סיפרה על כך לאף אחד. אדם חסר לב הוליך אותה בשולל ואנס את האישה העיוורת והתמימה. אחרי מספר חודשים נולדה בתה המכשפה. לאורה.
כל הילדים בכפר צחקו עליה וקראו לה ממזרה אבל במובן מסוים ללאורה התחיל להיות לא אכפת בכלל כבר בגיל צעיר מאד. אמא שלה חלתה מאד וכשהייתה בת 16 מתה אמא. היא נותרה אם חבורה של ילדי כפר שיפוטיים והחליטה לעזוב כל. לא היה לה דבר שנשאר לה מן הכפר הזה, כל מה שהיה שם היו זיכרונות, והיא לא רצתה את הזיכרונות האלא. היא עזבה ובנתה לעצמה בית על עץ לא רחוק אבל אנשי הכפר מצאו אותה, הם רצו לתלות אותה בגלל היותה ממזרה ועכשיו כשאימה מתה דבר לא עוצר בעדם.
אבל באותו הרגע גילתה לאורה את כוחה, ונעלמה לזמן אחר לגמרי.

16/11/2013 12:25

גבי, זה ממש דומה לכוח של סוניגו .-.

16/11/2013 12:36

עדיין אפשר להרשם, ואני אוהב את הדמות שלך, סיפור הרקע מקורי מאוד.

16/11/2013 12:37

כע.. שמתי לב, אבל אני יכול לעוות אתזה קצת… כדי שסוניגו ולאורה יהיו שונים.

16/11/2013 12:38

באמת דומים? אז אפשר לשנות את זה לאולי במקום נסיעה בזמן לנסיעה בחלל (ממקום למקום בשניות)

16/11/2013 12:47

תמשיך! זה הולך להיות חתיכת סיפור, במיוחד עם כתיבה כמו שלך!
אני מצפה לזה D=

16/11/2013 12:54

אהבתי את השינוי גבי, ותודה ספיר, אני מקווה מאוד…

16/11/2013 12:58

רני בתהליכים של כיתיבת דמות חיובית. אבל אני לא בבית כרגע ואני אוכל להמשיך רק שאני אחזור.

17/11/2013 02:59

שם: דייגו אנג'לס.
מין: זכר.
גיל: בסביבות שבע עשרה.
מראה: שיער חום כפחם וגוון עור שזוף מאוד. עיניים חומות עמוקות וגובה ממוצע, פחות או יותר. לובש בגדי עבודה, בדרך כלל.
אופי: הוא נאמן ולא יתקע לחבריו סכין בגב. עבר טראומות בחיים, שרק חישלו אותו. כשצריך, הוא יכול להרוג מישהו, למרות שהוא שונא לעשות את זה. חולמני ואוהב לדמיין המון דברים.
רקע: נולד במקסיקו לזוג איכרים עניים עם שמונה ילדים. הוא תמיד אהב לחלום בהקיץ ולכן כל הילדים בכפרו תמיד כינו אותו בשמות.
הוא נאלץ להתחיל לעבוד בגיל עשר לפרנסת משפחתו, אבל הוא ניסה ללמוד מדי פעם, מספרים שהוא איכשהו הצליח להשיג. ולמרות הכל, הוא אהב מאוד את משפחתו.
עד שקרו שינויים בעולם- ארה"ב נהפכה לדיקטטורה והשתלטה על מקסיקו יחסית בקלות. ממשלת הבובות של מקסיקו החליטה להעביר את הכפריים למקום אחר, מפני שהיא רצתה לבנות באותו האזור, מיזם בנייה רציני.
הוא ברח באותו היום, מבלי שאף אחד שם לב, מכיוון שהייתה לו תחושת בטן שמשהו לא טוב יקרה, לצערו, הוא לא היה יכול לקחת את אחיו הצעירים (הוא היה הבן הבכור). הוא התחבא בחורשה הסמוכה לביתו וראה את אנשי המשטר מוציאים להורג את כל בני הכפר (הרבה יותר זול מאשר להעביר אותם למקום אחר). לאחר מכן, כשהכל נגמר, הוא התקרב לגופות הוריו ואחיו, המגואלות בדם ופשוט בכה.
הוא הצליח איכשהו, בדרך לא דרך, עם עוד כמה אנשים, להבריח את הגבול למדינה השכנה והוא נשבע שועה- שינקום על רצח משפחתו.

כן, זה נדוש מאוד.
אבל, אני מקווה שתאהב את הדמות.
:)

17/11/2013 10:47

*שבועה.

17/11/2013 10:47

לא נדוש, אבל מדהים. אני מחבב אותו, והרקע מאוד נוח ומתחבר אל הסיפור.

17/11/2013 11:06

סליחה שלקח לי כל כך הרבה זמן! פשוט הייתי חייבת ללכת באמצע הכתיבה ורק עכשיו חזרתי הביתה!

שם: נוצ'יקו אֵרוּרֵה
מין: זכר
גיל: 18
מראה: שיער שטני-בהיר מאוד מסופר קצר, עיניים כחולות בהירות כמו הים בקרבת החוף, כתפיים רחבות וגוף שרירי.
אופי: אמיץ, כריזמטי, מנהיגותי, מתנשא, אחראי, יותר מדי מגונן, ג'נטלמן, רומנטיקן בלב ובנשמה, לפעמים עושה קצת פוזות, אוהב שמעריכים אותו ומכבדים אותו, ואם אין לו את זה אז מאוד קשה לו להסתדר. קשה לו שמישהו אחר מנהיג אותו, אבל לעולם לא ישקר וירמה כדי להשיג את השליטה. הוא מאמין שניצחון שהושג בצורה לא הוגנת אינו ניצחון כלל, נוטה לנסות לתקן כל דבר וכל אחד, אפילו אם זה לא עיניינו, חברותי אבל יודע מתי לסתום את הפה, חביב בדרך כלל, חכם מאוד, אסטרטג מצויין, לפעמים הוא מסתיר מאנשים דברים ל"טובתם האישית" ומעמיס את כל הלחץ והבעיות של כולם על עצמו. הוא פשוט לא יודע מתי לוותר על מישהו. לא מוכן לפגוע במישהו חסר אונים, גם אם הוא אוייב מסוכן. הוא לא מאמין בעונש מוות בשום מקרה. חייב לדעת שהוא עשה את הדבר הנכון, חייב שכולם ידעו שאפשר לסמוך אליו. הוא לא יכול לחיות שאנשים שונאים אותו.
רקע: אמא שלו הייתה מאוד חולה כל חיו, ובקושי יכלה לעזוב את המיטה. אביו היה מתקן שעונים בשם רצ'יטו אבל עשה כל מה שהוא יכול כדי לטפל באשתו המסכנה. מגיל צעיר הוא נאלץ להיות מאוד בוגר ואחראי. שהוא היה בן 13 מצבה של אימו החמיר. אביו הפסיק לעבוד כדי לטפל בה. אך למרות כל המאמצים, היא מתה. אביו מעולם לא ממש התגבר על זה, הוא עדיין לא יכל לדבר אליה בלי שדמעות יציפו את עיניו. הוא שקע בדיכאון עמוק ולא ממש יצא ממנו, וכך נוצ'יקו מצא את עצמו בגיל 14 עובד בתור מתקן שעונים בסדנה של אביו. עם השנים הדיכאון ששקע בו רצ'יטו החמיר, עד, שנוצ'יקו היה בן 16 החליט אביו לתלות את עצמו.
וכך נטש נוצ'יקו את הכפר שלו, ואת סדנת השעונים הישנה, ויצא לחפש לו חיים חדשים.

אתה יכול לשנות הכל. אם מתחשק לך אפילו תעשה אותו הומו ( : רק תזכור שהוא ג'נטלמן אמיתי… (גם לגברים עם תחליט ככה)

חשבתי שאתה פשוט חייב מישהו חברותי וחביב בסיפור : )

18/11/2013 06:11

שם: רון
גיל: 17
אופי: אמיץ, ג'נטלמן, מסתורי כשהוא עצוב, אוהב לחייך, שותק לעתים רחוקות, חזק.
רקע:
הוא הכיר את ניקולט כששניהם היו בני ארבע. כשניקולט נעלמה הוא התחיל להיות קודר ועצוב והוא רצה לחתוך ולהתאבד. כשניקולט חזרה, הוא רצה להציע לה חברות אבל היא עברה. בינתיים, כשניקולט נעלמה, אביו ואמו התגרשו, אמו נעלמה, והשאירה אחריה שרשרת עם תליון מפתח עליה, ופתק שכתוב עליו- "ילדי האהוב. אנחנו בטח לא ניפגש יותר, הנה לך מתנה אחרונה ממני, שלך- שר." אביו נהפך לסגור וקשוח. אביו הכיר אחרי שנתיים אישה בשם הדסה, ששנאה את רון. הדסה ואבא של רון התחתנו, והבת של הדסה מהנישואים הקודמים החליטה לברוח מהבית בגלל שהדסה הכתה אותה. הדסה תכננה לגנוב את כל העושר של המשפחה של רון, וכשרון גילה, הדסה הכריחה אותו לשתוק אחרת היא תזרוק אותו לרחוב. יום אחד הדסה נהרגה בתאונת דרכים, והבת שלה חזרה לבית של רון ואבא שלו. הם עברו ליפן, ושם רון וניקולט התאחדו.

18/11/2013 10:45
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך