zismanta
המשך יבוא

שירות הביטחון הכללי חלק ב’

zismanta 13/08/2017 617 צפיות אין תגובות
המשך יבוא

הנסיעה אליי הביתה ארכה רק 10 דקות אבל זה היה מספיק כדי שאסף יגלה עליי יותר ממה שאני ידעתי על עצמי. הוא היה מאוד סקרן ללמוד עליי ככל שרק יוכל ואני למען האמת נהניתי לספק את המידע. איפה אני עובדת, במה אני עובדת, האם אני מרוצה ומרגישה שהגשמתי את ייעודי בעיסוק שלי כולל בעקיפין האם השכר המשולם לי מספק אותי, מהו מצבי המשפחתי – רווקה ומרוצה, ומהי הזוגיות הארוכה ביותר שהייתה לי ומדוע הסתיימה, האם אני בקשר עם הוריי ואחיי ומהו טיב הקשר שלנו, כמו כל כמעט אשה יהודייה בישראל אמא שלי לוקה בתסמונת הפאסיב אגרסיב, אבא שלי הלום קרב מהמלחמה עקובת הדם וארוכת השנים עם אמא שלי וגם אחיי בפוסט טראומה, זה לא הפריע לאף אחד מאתנו להתקדם בחייו, לפתח קריירה ולהיות מדי פעם בזוגיות אולם אף אחד משלושתנו לא רצה למסד את הזוגיות שלו כדי למנוע מדפוסי העבר להתרחש, זו בכל מקרה הפרשנות שנתן אסף לסיפור המשפחתי שלי. הגענו לחניית בייתי ורק אז קלטתי שאסף יודע עליי הרבה יותר ממה שאני יודעת עליו, למעשה אני כמעט לא יודעת עליו כלום מלבד העובדה שהוא מרצה מחונן לענייני המזרח התיכון. הייתי מעט מתוסכלת מהעובדה שבתור עיתונאית לשעבר ביצועיי בתחום התחקיר היו לוקים בחסר, אבל אז פנה אליי אסף ואמר לי שמצאתי חן בעיניו ושישמח מאוד אם נחליף מספריי טלפון ונצא לדייט אמיתי. אם הייתי יוצאת לרגע מתוך עצמי בטח הייתי מבצעת איזו סלטת ניצחון באוויר. קבענו להיפגש יומיים אח"כ בערב ונפרדנו בחיבוק ונשיקה ג'נטלמנית על כף ידי. נכנסתי הביתה כשרגליי בקושי סוחבות אותי וחשבתי לעצמי בחצי גיחוך " הצפרדע הפך לנסיך ואפילו לא נתת לו נשיקה" . הייתי צריכה מקלחת טובה כדי לגלוש למצב שינה ושלבסוף נחתי בתוך מיטתי נרדמתי תוך דקות ספורות. למחרת בבוקר הזמנתי מונית כחצי שעה מוקדם יותר משעת היציאה שלי כדי שאוכל לאסוף את מכוניתי, או מה שנשאר ממנה לאחר השריפה בחניון. כשירדתי מן החניון, כולי לחוצה לראות מה הן תוצאותיה של האש המלחכת, הופתעתי לראות את החניון עומד בשלמותו. "טוב יכול להיות שזו הייתה אזעקת שווא" חשבתי לעצמי. מכיוון שהייתי קצת סקרנית לדעת מה גרם לאזעקה לפעול, ניגשתי לשומר לבדוק אם ידוע לו מה הייתה הסיבה שבגללה נשמעה האזעקה בערב הקודם. השומר לא היה מופתע ששאלתי אותו לפשרה, כלומר הסתבר שלפני האזעקה הייתה הפסקת חשמל נקודתית בחניון, הוא יצא מן החדרון שבו הוא יושב כדי לבדוק מהי הסיבה להפסקת החשמל ובאותו רגע הופעלה האזעקה. תחילה חשב שקצר חשמלי הוביל להפסקת החשמל ולשריפה, אולם כשניסה להרים את המפסק הראשי, זה עלה בלי בעיות מיוחדות ומעבר לכך בסריקה מהירה בחניון ובקומות האחרות לא נמצא שום מקור אש או סיבה לדאגה.
"טוב את יודעת" אמר השומר, " לפעמים מרוב טכנולוגיות ואמצעי בטיחות, שום דבר לא עובד כמו שצריך". המבט שלו היה פסקני ועייף למרות שהיה זה רק שמונה בבוקר. הנחתי שהעייפות ואולי גם הבלבול קשורים בגילו. הוא נראה לי לפחות בן שישים, אולי היה גמלאי שמילה את זמנו בעבודה בחניון…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך