אהבהתמידאיתך
מה אתם חושבים שיקרה ביום השישי? אתם במתח? הסיפור מעניין אתכם? להמשיך? ומקווה שנהנתם^^

40 יום עד מותי – 5

אהבהתמידאיתך 19/03/2017 592 צפיות אין תגובות
מה אתם חושבים שיקרה ביום השישי? אתם במתח? הסיפור מעניין אתכם? להמשיך? ומקווה שנהנתם^^

יום חמישי,השעה 6:26 בבוקר.

קמתי באי רצון,וכבר התלבשתי,לא צחצחתי שיניים ולא התקלחתי.

לא היה לי כוח לזה!

עשיתי קוקו גבוה,טוב נו.. בכל זאת צחצחתי שיניים.

לקחתי את תיק העבודה שלי (של האוניברסיטה – ה.כ) ויצאתי מביתי,אב ושכחתי,אני חשבתי כל הלילה על את מי אני אוהבת ויש לי כבר תשובה.

נכנסתי לכיתה והיו רק כמה בנים,התקדמתי לשולחן שלי והבנים נעצו בי מבטים.

התיישבתי על הכיסא והוצאתי דפים שאני צריכה להשלים,ליום ראשון הבא.

אחרי שסיימתי חלק מהדפים קמתי ממקומי,ויצאתי מהכיתה.

התקדמתי לספרייה ונתקלתי במישהו,כשקמתי הופתעתי לראות את מייקל.

הוא הביט בי ושאל "נו,את החלטת?" הנהנתי ואמרתי "אבל קודם צריך למצוא את דניאל.." הוא הנהן והתחלנו לחפש אותו.

הוא נכנס לשירותים (השירותים גם לבנים וגם לבנות,מחובר. – ה.כ) ולחש לי "בואי לפה מהר!" רצתי אליו והופתעתי לראות את דניאל מתנשק עם מיכל,מילמלתי לעצמי "ועוד רציתי לבחור אותו.." מייקל שמע אותי ואמר "אז אני מבין שרצית אותו.." הנהנתי לשלילה ואמרתי "אני אוהבת אותך מייקל" הוא הביט מנסה לא לבכות ואמר "דייזי!את משגעת אותי,או שאת אוהבת את דניאל או שאת אוהבת אותי,תחליטי כבר. בכנות!" דמעה יצאה מעיניו והוא המשיך "אני אקבל את ההחלטה שלך,באמת! את פשוט חייבת כבר להגיד" אתם רואים?! זה מה שאני שונאת אצלו,הוא רגשני מידי,אני שפוט אגיד לו את האמת וזהו…

"מייקל,אני אומר לך בכנות,אני לא אוהבת אותך ולא את דניאל."

מייקל הביט בי והנהן,הוא שאל "אז אפשר נשיקה אחרונה?.." הנהנתי הוא נשק לשפתיי,כבר לא הרגשתי שהנשיקה הזאת מיוחדת,רק רציתי שזה יגמר.

התנתקנו מהנשיקה והתחלתי שפוט לבכות,אמרתי לו בלחש ובקול צרוד "זאת הייתה טעות להתנשק.." ופשוט ברחתי משם..

הגעתי הביתה מתנשפת ועליתי לחדרי,התקשרתי לסופיה (הן השלימו – ה.כ) היא ענתה לי והתחלנו לדבר:

הלו?

היי סופיה

היי דייזי

סופיה את יכולה לבוא אליי בדחיפות!

ברור יפה שלי אני רצה!

החלפתי להלבשה תחתונה של קלווין קליין,לא היה לי אכפת שהיא תראה אותי עם הלבשה תחתונה…

החלפתי להלבשה תחתונה של קלווין קליין,לא היה לי אכפת שהיא תראה אותי עם הלבשה תחתונה

שמעתי צלצול בפעמון וכבר הבנתי מי זאת,רצתי אל הדלת ופתחתי אותה ונדהמתי לראות את..

מקס?

הייתי כל כך מבויישת הייתי מוסמקת בטירוף!

הוא נשען על המשקוף חייך ונשך את שפתו,הוא היה כל כך חתיך!

שאלתי אותו "מה אתה עושה פה?" הוא נכנס לסלון והתיישב על הספה וסימן לי לשבת לידו,וכמו סתומה התיישבתי.

חיכיתי עד שהוא יתחיל לדבר והוא התחיל אחרי כמה זמן לדבר "סופיה אמרה לי לבוא לפה במקומה" שאלתי אותו "למה?" הוא ענה "כי היא לא יכלה ואת לא ענית לה לטלפונים" הנהנתי ועצמתי את עיניי.

מקס הפיל אותי על הספה והיה מעליי,אמרתי לו "זה לא רעיון טוב.." הוא ענה לי בחייוך "אני חושב דווקא שזה רעיו מצוין!" ואז המשיך "את תקבלי כסף על זה בייב" התעצבנתי לגמרי עכשיו ואמרתי בחצי צעקה "בן זונה! אתה חושב שאני זונה אע?" והמשכתי "תעוף לי מהבית עכשיו קוקסינל מפגר" הוא לחש לי עם קול צרוד וסקסי "את עוד תתחרטי על זה יפה שלי" כל גופי הייתה צמרמורות…. אני כבר מחכה ליום הזה שאמות…

עליתי לחדרי ונשכבתי במיטה ולאט לאט נרדמתי….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך