50 ימים עד לתחרות. פרק 2

01/11/2012 593 צפיות אין תגובות

הלהקה הוזמנה פנימה לתה חם עשוי חברתה של אוטה. "טטו-סאן, שבי כבר ותפסיקי לדאוג לקוביות סוכר מושלמות." אמרה אוטה. טטו אמרה: "חכי, אני אביא גם את סורה-קון ואת אינה-צ'אן!" אוטה נשמה עמוקות, והתנצלה: "כשאורחים באים היא רוצה שהכל יהיה 100+ אחוזים." טטו באה עם נער ונערה- סורה אמר: "בנות יפות שרוצות לראות אותי?! אז חלומות כן מתגשמים!" אינה תפסה בחולצתו ואמרה: "תרגיע, או שתראה את הקיבה שלך מבפנים." אנה חייכה, ואמרה: "היא בדיוק כמוני, כשאני עושה לרן!" נשמע צלצול טלפון. אינה שאלה: "את מתכוונת לענות?" שלי לקחה את הטלפון. היא אמרה בקול שנאה: "קים…" "נו, תעני! מי יודע מה עכשיו קים רוצה?" אמר רן. מימי הסבירה: "קים היא אחת מהפופולריות. הלהקה שלה משתתפת בתחרות הכישרונות. הודיעו ללהקה שלנו 50 ימים לפני- אז עכשיו אנחנו בחזרות רצופות, כל יום אחרי הלימודים בבית של מישהו אחר, עובדים על השיר." טטו חייכה, ואמרה: "בטוח שתצליחו!" שלי עשתה את הטלפון על מצב רמקול. קים שאלה: "איך הולך בתחרות? סתם. לא אכפת לי. כולכם תצטרכו לעשות מעל יכולתכם כדי להגיע לרמה שלי- של הלהקה 'קים והליווי'!" פניו של רן האדימו מכעס והוא שאל: "אה כן?!" "כן!" ענתה אחת מחברותיה של קים. קים אמרה: "הראית ללוזר הזה, ונסה!" רן עוד דקה התפוצץ. מימי חטפה את הטלפון מידי שלי ואמרה: "קים, למה בכלל התקשרת? את תהיי בעניינים שלך. לא בשלנו." "מי שמדברת, מימי 'מתערבת' קולהאם!" צעקה עוד אחת מחברותיה של קים. ונסה אמרה: "נט, את ההעלבות תשאירי לי ולקים. התפקיד שלך זה רק לחייך ולהנהן." נט אמרה: "אבל…" "ברור?" שאלה ונסה.נט ענתה: "כן…". אנה לקחה את הטלפון שעבר מיד ליד, ואמרה: "נט, ונסה, קים…… אין לכן טיפול פנים כסחני לעבור?" וניתקה. סורה הביט באנה, ושאל: "אז רגע, הנבואה התקיימה?" אינה נשמה עמוקות, היא לא רצתה לענות. הלהקה קמה, שלי אמרה בטון מתנצל: "אז אנחנו נתפוצץ חזרה לעולם שלנו…" ונתקלה בקיר. אוטה קמה, הוציאה אקדח לבן כיונה וכיוונה אל ליבה של שלי. רן אמר: "רגע.. בואו נסדיר עניינים לפני שנחסל כאן…." נערה פרצה את הקיר ואמרה: "אוטה-סאן, הבאתי את הכדורים." "תודה ריטסו. נתראה." ריטסו רצה החוצה והלכה לעבר העיר. אוטה הכניסה את הכדורים, לפני שמישהו הספיק למצמץ אוטה ירתה- שלי נפלה על הרצפה. כולם ניסו להעיר אותה. אוטה אמרה: "לא לדאוג. הענקתי לה את הכבוד ואת החלק להיות UTAU…." ואז בשבריר שנייה נורו עוד כמה כדורים לשאר חברי הלהקה. טטו הרגישה רע, אינה אמרה: "הגיע הזמן לשלוח אותם לעולמם." כל אחד כיוון את ידו, והוציא קרן אור. הלהקה נשלחה חזרה.
-בחזרה לכדוה"א-
מימי התעוררה. היא ראתה את עצמה ברצפה. היא הרגישה כאבים בגרון- היא מיהרה לשיר תו, לבדוק שהקול שלה לא השתנה. "לה………. מה?!" היא שרה והופתעה לגלות…. השירה שלה…… זה לא היה הקול שלה. זה היה הקול של… טטו. היא העירה את אנה, וביקשה ממנה לשיר תו. גם אנה גילתה שקולה השתנה. זה היה הקול של אינה. כל אחד ששר תו גילה שערורייה. הקול לא היה שייך לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך