yaael;)
מתכננת להעלות פרק נוסף היום אז אל תדאגו

Back from the Ashes פרק 8: לוקחים את זה צעד אחרי צעד

yaael;) 23/04/2014 953 צפיות 3 תגובות
מתכננת להעלות פרק נוסף היום אז אל תדאגו

ישבתי בארוחת הצהריים ביום שישי עם היילי על יד השולחן הרגיל שלנו.
"מה קורה איתך ועם מקס?" לא הבנתי למה לא ידעתי על הדייט המתוכנן.
"לא יודעת. הוא הציע לי לצאת איתו כל כך הרבה פעמים ועכשיו שאני יודעת שכלום לא יקרה עם ריין אני חושבת שאפשר לתת לו הזדמנות. הוא נחמד ונראה לא רע אז למה לא אני אומרת"
"אז את לא מעוניינת בריין יותר?" מאז אתמול , לא יכולתי להפסיק לשקול שוב ושוב את ההחלטה שלי לגבי ההתערבות הזאת.
"אני לא חושבת שהוא ישנה את דעתו פתאום ,סירי. אני לא מתכוונת לרדוף אחריו" היא לגמה מהמיץ שלה.
רווח לי. היילי לא רוצה את ריין יותר.היא לא תעשה לי פרצופים אם אתחיל לצאת איתו. בהסח דעת , סרקתי את הקפיטריה מחפשת אחריו. בזבוז זמן. הוא לא היה שם.
בשיעור ביולוגיה ראיתי אותו. ניסיתי להתחיל שיחה ולשאול שאלות כמו : מה הצבע האהוב עלייך? או איזה קבוצת פוטבול אתה אוהד ? אבל תשובותיו היו קצרות. לא הבנתי אם הוא מתייחס רק אליי ככה , באופן ספציפי, או שהוא פשוט לא אוהב חברה.זה היה מוזר מבחינתי, להיות לבד כל כך הרבה. לא לרצות בחברתו של אדם אחר. קצת יותר מחודש עבר במהירות ובמהלך אותו החודש המשכתי בניסיונות שלי להכיר אותו ולפעמיים הרגשתי שהצלחתי להתקדם קצת. הוא סיפר לי כמה פרטים שוליים על עצמו ועכשיו הוא אפילו הרשה לעצמו לחייך לידי. זה צעד קטן לאדם וצעד ענק לכיוון הניצחון שלי בהתערבות.


תגובות (3)

היא עוד תתאהב בו בסוף… תמשיכי :)

23/04/2014 14:46

מהמםםם המשךךך

24/04/2014 15:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך