dani9196
סופסוף אתם מבינים את השם של הסיפור...

Eden 10

dani9196 05/08/2013 577 צפיות 3 תגובות
סופסוף אתם מבינים את השם של הסיפור...

"ובכן," אמר דונובן, "אינני יודע איפה הוא גר, אבל אני יודע איך נוכל למצוא אותו…"
"איך?" שאל ג'פרי בסקרנות.
"הוא הרי חבר באגודה הסודית, "הנאורים", הם קוראים לעצמם. אנשי האגודה בוודאי יודעים איפה הוא נמצא…"
"ואני מנחש שהם ישמחו לגלות את זה לך…" אמר ג'פרי בנימה סרקסטית.
"ובכן, חשבתי גם על זה." התגאה דונובן, "אתה רואה את מכשיר הקשר שם?" הוא הצביע אל עבר שולחן הכתיבה שהיה לצד הספה שעליה ישבו. "השתמשתי בו כדי לקבוע מפגש עם כמה מחברי האגודה. אנחנו הולכים לספק להם קבצי מידע על כמה מהמדענים מאזור חמישים ואחד שחשודים בשיתוף פעולה עם האליטה בתמורה למיקומו של רוברט ווקר."
"ואתה מצפה ממני להצטרף אליך?" שאל ג'פרי בלגלוג.
"ובכן, כמובן!" ענה דונובן כאילו היה זה ברור.
"ומה יצא לי מכול זה?" שאל ג'פרי.
"ובכן, אולי תזכה להציל את עצמך מהתוצאות של התנגשות כוכב הלכת, האין זה מספיק?"
"תראה…" אמר ג'פרי, "בכול הכנות, אני אפילו לא יודע על מה אתה מדבר. אילו תוצאות? ואיך בדיוק העזרה לך תציל אותי?"
"אם אתה כבר שואל, כדור הארץ הולך להפוך לאיי חורבות בתוך כמה שבועות לכול היותר, אחרי ההתנגשות הזאת, ואני מנסה למצוא דרך לצאת מפה. ווקר הוא המפתח לגישה אל האליטות, אתה מבין? ולהם יש טכנולוגיה שתוכל להוציא אותנו מפה…"
"אתה מתכוון מכדור הארץ?" אמר ג'פרסון בתמיהה מוחלטת.
"כן," ענה דונובן בנימה חשאית, "בקרב החוגים הקרובים לאגודת הנאורים מסתובבת שמועה על כוכב לכת נוסף שמאוכלס ע"י בני אדם, המקום נקרא "עדן", אבל מעט מאוד ידוע עליו… מה שכן ידוע הוא שלאליטות יש את המונופול על הגישה אל המקום, מה שהופך אותם לדרך היציאה היחידה שלנו מפה."
לג'פרי הדבר נשמע כמיתוס אורבני, אבל כרגיל, הוא לא ערער על דבריו של דונובן מרוב סקרנות, "אז תן לי להבין…" הוא אמר, "התוכנית היא: למצוא את ווקר, בעזרתו להבין מי הם האליטות ואיך ניתן ליצור איתם קשר ואחרי כול זה נצטרך לשכנע את האליטות שיוציאו אותנו מכדור הארץ אל כוכב דימיוני…"
"תשאיר את כול זה לי." אמר דונובן בשיא הרצינות, "התפקיד שלך הוא לדאוג לשלומנו. אני מבין שיש לך ניסיון עם נשק…"
ג'פרי הנהן בראשו בתמיהה.
"אז אני מציע שתשיג לעצמך נשק…" אמר דונובן.


תגובות (3)

עידן?? אני לא כל כך טאובה באנגלית ואני מקווה מאוד שזה מה שהשם אומר..בכל מקרה, מתי אתה מתכוון להמשיך למרות כל החזרה ללימודים(תאמין לי, אתה לא היחיד שצריך להתחיל לעשות תרגילים ולקנות חוברות אנגלית לחמש יחידות…)??

05/08/2013 07:09

לא יודע, נראה… (חחח… מצד אחד את לא טובה באנגלית, מצד שני, חוברות אנגלית לחמש יחידות. מוזר…)

05/08/2013 08:04

חחח
אני אוהבת להמעיט בערכי..
חחח

05/08/2013 13:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך