INFINITY -פרק 8-

amitt879 20/04/2014 733 צפיות אין תגובות

שרר שקט ברחבי החדר. הבטתי על אלכס, מפחדת ממה שהוא הולך לומר. לבסוף הוא פתח את פיו ואמר "מצטער שעברת את כל זה, אני באמת מצטער. אני פה בשבילך תמיד, לעזור לך, לדאוג לך, הכל כדי שתהיי שמחה." אלכס ליטף את פני "אני לא רוצה לראות אותך עצובה יותר, שמעת?" אמר וחיבק אותי. "חזק וברור" חייכתי. אני כל כך שמחה שהכרתי אותו, ושסיפרתי לו את כל האמת. הרגשתי שנפלה לי אבן ענקית מהלב. סופסוף יכולתי לנשום רגיל בלי לשאת את המטען הכבד שאני סוחבת איתי כבר 5 שנים. "הנה ככה אני רוצה אותך, שרק תחייכי את החיוך היפה שלך". אמר אלכס וחייך אלי בחזרה. "הייתי בטוחה שתרוץ עכשיו לגברת בלאק ותגיד לה הכל. או לפחות לספנסר". אמרתי. הוא וספנסר ממש כמו אחים, אי אפשר להפריד בניהם. הם יודעים הכל אחד על השני, זה מפחיד ברמה שאפשר לחשוב שהופרדו בלידתם. "רק כשתגידי לי רוץ לספר אני ארוץ. את חשובה לי יותר מדי מאשר להפוך למלך העולם בגלל איזה רכילות שהרגע גיליתי." אמר והידק את החיבוק. "אחד, אני לא נושמת. ושתיים, אתה באמת חושב שתהפוך למלך העולם בגלל הסיפור שלי?" צחקתי. אלכס שחרר את החיבוק קצת. הוא ממש מחץ אותי. טוב, אני לא יכולה להגיד שלא אהבתי את זה, אבל חשוב לי לנשום. "כנראה שאף פעם לא נדע" חייך. הבטתי בו ולא האמנתי שאנחנו יושבים כל כך קרוב, מחובקים. אני מריחה את הבושם שלו, הריח שאני הכי אוהבת. זה כמו חלום שהתגשם. אבל אני יודעת שאין סיכוי שנהיה יותר מידידים. למה אני מצפה בדיוק? הוא החבר הכי טוב שלי. "תגידי, את רוצה יום אחד שנשכיר את חדר הקולנוע ונראה איזה משהו?" שאל אלכס. בסדר, אולי יש לי סיכוי? גם אם זה הסיכוי הכי קלוש, אני מוכנה לקחת אותו. "עם החבורה? בטח יהיה מגניב." אמרתי בתמימות. מצפה שיענה תשובה אחרת. "כן, יהיה מגניב" אמר. ראיתי את זה בא, מה חשבתי לעצמי? "למרות שדווקא ציפיתי שנהיה רק אני ואת. את יודעת, כמו פעם" הוא חייך. "אה, כן נשמע טוב" חייכתי אליו בחזרה. אולי היום הזה מתחיל להאיר לי פנים בדיוק כמו שהוא התחיל? או שזה רק הטוב שלפני המכה הכואבת? אני מקווה שזה יהיה רק טוב. פתאום נשמעה דפיקה בדלת. "מיה את ערה?" שאל הקול. זאת הייתה אמה. היא פתחה את הדלת וכשנכנסה היא ראתה אותי ואת אלכס יושבים מחובקים על המיטה. "אני יכולה להתרגל לשניכם ככה ביחד. אבל בתנאי שתשתפו אותי גם". אמרה אמה וקפצה עלינו. "אתם לא מאמינים איזה יום מטורף עבר עלי. אז ככה.." אמרה אמה בעוד שאלכס קטע אותה. "וואו, אני חייב לזוז. הבטחתי לטיילר שאני אעזור לו להתארגן לדייט שלו עם ג'ן היום, את מבטיחה שתעדכני אותי בערב על היום המטורף שלך? אני לא מוכן לפספס את זה". הוא מעולה בלהתחמק מדברים שלא מעניינים אותו. אבל הוא משאיר אותי לבד עם אמה, היא תתחיל לשאול אותי שאלות. שיט, הצילו! "אין בעיה, תבוא לפה שוב בערב" ענתה אמה וסובבה את ראשה אליי כדי להמשיך לספר לי על "היום המטורף שלה" אלכס שאל אותי בשפתיו אם הוא יכול לבוא אחר כך. הוא שאל אותי כי הוא יבוא בשבילי? או בשביל הסיפור של אמה? טוב, זה בטוח לא בגלל הסיפור של אמה. איזה כיף! סימנתי לו עם הראש שיבוא. חיוך גדול נמרח לו על הפרצוף. יואו הוא כזה חמוד. "בסדר, אז נתראה בערב" אמר אלכס. כשהלך לכיוון הדלת. "אני הולך להציל את טיילר בינתיים" אמר בחיוך וקרץ לי. חייכתי אליו בחזרה. אני לא מאמינה שזה באמת קורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך