yaael;)
מקווה שתאהבו 3>

wished to be unbroken פרולוג

yaael;) 07/01/2015 781 צפיות 2 תגובות
מקווה שתאהבו 3>

השולח: מאדיסון
תאריך: 23/11/2011
נושא: אח יקר

אייס,
זה האימייל ה-153 שאני שולחת לך- כן , אני סופרת. אתה יודע , זה יהיה מאוד נחמד מצדך אם תחליט לשלוח לי תשובה. אין לי שמץ של מושג מה עובר עלייך אבל אני משוכנעת שאתה קורא את המכתב הזה ואת ה-152 המכתבים שלפניו לכן אני מתכוונת לשלוח מכתבים כדי שכשתגיע חזרה לפה תיהיה מעודכן.
שבוע שעבר איוון ואני נסענו לבקר את ההורים. הם הסכימו לקבל את ההצעה שהציעו לאבא והם עוברים לאלסקה בעוד כמה ימים.
אמא עשתה מיון לדברים שהשארנו בבית שלהם והיא מצאה את משחקי הקופסא שכל כך אהבנו! אילו זכרונות יש לי מהערבים שלנו ביחד כשירד שלג כבד בחוץ ולא יכולנו לצאת. איוון לא הצליח להפסיק לצחוק כשסיפרתי לו על הפעם בה איבדנו חייל צעצוע והפכנו את כל הבית כשחיפשנו אותו.
בקרתי גם את אדריאן. הוא ביקש למסור לך שהניתוח עבר מצויין ושלא תדאג.
מה עוד יש לספר ? התחלתי סמסטר חדש במכללה ואני עסוקה עד מעל הראש עם הלימודים והעבודה . איוון ואני שוקלים את האופציה לעבור לגור ביחד עכשיו שהוא קיבל קידום בעבודה. אנחנו מבלים המון זמן עם האחיות שלו וזה רק גורם לי לחשוב כמה אני רוצה שתתצטרף אלינו.
טוב, די עם הנושא הזה.
אני אעדכן אותך בשבוע הבא.
אוהבת אותך פיקצ'ו ומתגעגעת המון
מאדי.

השולח: מאדיסון
תאריך: 7/12/2011
נושא: מאוד דחוף

אייס,
אני לא יודעת אם אתה זוכר אותי אבל אני אוולין, חברה של אחותך.
בבקשה תתקשר למספר הזה 348-552-7000 בהקדם האפשרי. זה ממש דחוף.
אוולין.

השולח: מאדיסון
תאריך: 10/12/2011
נושא: דחוף ביותר

אייס,
זאת שוב אוולין. מאדיסון אמרה לי שהיא בטוחה שאתה קורא אימיילים ממנה , אין לי את המספר שלך ואתה לא מתקשר לכן אין לי עוד אפשרויות חוץ מלספר לך כאן ועכשיו ורק לקוות שאתה באמת קורא את זה.
אחותך מאדיסון עברה תאונת דרכים רצינית לפני כמה ימים. מאדי ספרה לי שהיו המון חלוקי דעות במשפחה שלכם ואני בטוחה שאם מאדי הייתה זאת שכותבת לך עכשיו היא לא הייתה מבקשת שתגיע אבל אני לא מאדי.
ההורים שלך באלסקה והיא צריכה את התמיכה ממך עכשיו יותר מאיי פעם.
בבקשה תיצור איתי קשר.
אוולין.


תגובות (2)

זה נשמע מעניין.. מאיזה נקודת מבט הסיפור יהיה? אני מקווה שאוולין היא נשמעת כמו דמות מעניינת :)
תתחילי !

07/01/2015 20:41

נשמע ממש מעניין ויש לך כתיבה שמסקרנת עם את מבינה למה אני מתכוונת תמשיכי
גם אני מתחילה סיפור ואשמח עם תקראי את הסיפור שלי:)

07/01/2015 21:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך