בוא אם אתה גבר!!

nodm_n33 22/12/2014 751 צפיות 2 תגובות

(זה סיפור עם לקחים וסטיגמות, אל תרדו עלי בתגובות, יש לזה משמעות.)

אחד היה לבוש בחולצה שחורה ומכנסי ג'ינס קרועים, נעלי וואנס, שרשראות זהב כבדות, ומשקפי שמש תלויים היו על עיניו, השני לבש אפודת צמר משובצת, משקפיים מרובעות עם חוטים, כפכפים עם גרביים והחולצה נכנסה לתוך המכנסיים החומות שלו.
"לאן ת'חושב שאתה הולך?" קרא הבריון הראשון, מוקי פרץ.
"אהמ… ל.. הכין שיעורים?" גמגם השני בעצבנות, הוא היה די עצוב ומוטרד מהציון 90 במתמטיקה. הרי הוא התכונן חודש שלם!! למה מה זה 90 בכלל?
"בוא אם אתה גבר, בוא!!!" צרח מוקי.
החנאן החל להסתובב ולברוח. הוא החליק ונפל ברעש עצום והערס רק התפוצץ מצחוק.
לפתע הופיעה אוחצ'ה, החברה של מוקי פרץ. היא לבשה גופייה חשופה מאוד, מכנסי "דפוק אותי" בגזרה גבוהה למדי וכפכפי ים. היא התאפרה באיפור אדום ומייק אפ ורדרד עז,
היא הביטה במוקי בעצבנות.
"מה אתה חושב שאתה עושה?" העירה האוחצ'ה. שמה היה אילנה.
"היי, נשמה." אמר מוקי ורצה לתת לה נשיקה בלחי אך היא סטרה לו. "אתה מרביץ לבחור המסכן ואז מנשק אותי?" היא צרחה.
"אנחנו זוג כבר חודש כפרה."
"מה הקשר? למה מה אתה חש שבא לך להרביץ?"
"באנה.. אני מתחיל להימשך אלייך יותר.." הוא כבר כמעט הזיל ריר.
"סתום, סתום. תעזוב אותו."
היא הביטה בו בהתנשאות וחלפה על פניו. היא עזרה ל"חנון" המסכן וניקתה את משקפיו. "אל תדאג," היא לחשה לו. "הוא סתם מסטול מכול החרא שהוא מסניף."
ה"חנון" ששמו היה ליקו' משך באפו וניגב את החננה שנזלה מאפו.
"בא לך.." החלה אילנה להתקרב אליו. "לצאת מתישהו לארוחת ערב?"
מוקי הביט בהם בעצבים.
"ס..סבבה, למרות ש… אף פעם לא ממש דיברתי עם בנות.." גמגם ליקו'.
מוקי רצה להעיף לחנון סטירה ולכפכף אותו.
אז יצאנו." אמרה אילנה ונישקה את ליקו'.
הערס התפוצץ מעצבים.
"אהההההההה!!!!!"


תגובות (2)

חחחחח אמממ… זה חמוד? מציג בצורה מציאותית מציאותי מציאותית ושופך עליה במציאותיות אור משעשע ואבסורדת אבל זהו אין מידי כלום פה. לא תיאורים לא הכרת הדמויות מעבר לצורה השטחית ביותר אולי חוץ מאילנה.

22/12/2014 22:57

אהבתי אבל זה לא נשמע כל כך מציאותי אלא יותר כאילו לקחו את זה מסרט (אהבתי את השימוש במושג "מכנס דפוק אותי " למרות שגם "מכנס תחת" יספיק ויהיה הרבה פחות…..בוטה)

22/12/2014 23:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך