Unsolved mystery
כפי שניתן לראות מאוד משעמם לי. @_@ סביר להניח שאני אמחק את זה עוד מעט אם כי זה די משעשע ויש בזה אמרה מסוימת על החברה שלנו..

זה סתם משהו מוזר שכתבתי כי לא היה לי מה לעשות.

Unsolved mystery 27/11/2016 819 צפיות 4 תגובות
כפי שניתן לראות מאוד משעמם לי. @_@ סביר להניח שאני אמחק את זה עוד מעט אם כי זה די משעשע ויש בזה אמרה מסוימת על החברה שלנו..

זה סתם משהו מוזר שכתבתי כי לא היה לי משהו אחר לעשות.
זה סיפור על פסח והמצות. לאלאלא!
אולי בכלל על חייזר עם שמונה זרועות?
או נהג אוטובוס שלוקח יותר מדי חופשות?
אולי בכלל על אישה וגלולות?
מחזור בלילות?
ומה הקטע בכלל עם תינוקות וחסידות?
ומה הקטע של לגנוב מהסופר עגלות?
או להשאיר טיפ של עשר אגורות?
לצפור במכונית כשחיכית פאקינג 10 שניות?
לגנוב קרשים מאתרי בנייה?
לדפוק ולברוח על דלת ביתה של השכנה הזקנה?
לקנות כלב במקום לאמץ?
ללכת לבצפר ולא להתאמץ?
לוותר מראש במקום לנסות?
נראה לי שקצת סטיתי מהנושא של פסח והמצות…


תגובות (4)

כן, משעשע. וגם בחרוזים! נחמד מאד, ביקורת הומוריסטית, כתיבה נכונה. אולי כדאי לך להחליף כותרת כדי שעוד אנשים יראו וישתעשעו.

27/11/2016 09:06

אני מצטרף לשתי המגיבות היקרות מלפניי ובחום אני ממליץ לאחרים לקרוא. גם אותי הכותרת משכה מהסקרנות להיכנס ולתהות על קנקנך, הצצתי ונפגעתי! הייתה לי הרגשה בתחילת השיר שאתה קצת לועג לעצם הכתיבה של אנשים, אבל זה שלי… אולי משהו שנדמה. בכל אופן די אהבתי את הטקסט. לא חסרות שאלות קיומיות ואחרות שכולנו רוצים ומבקשים לשאול את אלוהים, את עצמנו, את אבא ואמא, את ראש הממשלה ואת זאת שעזבה אותנו אתמול בערב, מותירה סימני שאלה מאחוריה.

27/11/2016 12:24

    לא הייתה לי שום כוונה לפגוע באף אחד וכמו כן הכתיבה שלי עצמי מאוד דומה למה שנכתב כאן אם תסתכלי בכמה משיריי או סיפוריי.
    וכן זו בעצם הייתה הכוונה שלי מההתחלה.. להכניס לטקסט ההומוריסטי כביכול קצת מתיחת ביקורת על החברה הישראלית. וכמו שאיבדתי את הכיוון בטקסט גם כאן קצת עשיתי את זה אז לעניין שבאמת חשוב כאן, אני מתנצל אם פגעתי שלא במתכוון ;)

    29/11/2016 15:14

משעשע מאוד אהבתי!

17/04/2017 23:43
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך