פקד צדי צרפתי ותעלומת רצח חלפון

גיא שמש 16/02/2018 661 צפיות אין תגובות

ארבעים שודדים התנפלו על חלפון חלפן הכספים וגנבו ממנו את כל הרווח שלו לאותו היום שהסתכם בשני מיליון דולר, ועוד שש מאות ששים דולר, ושש דולר ושש סנט. מיד הגיע פקד צדי צרפתי לסקר את מקום הפשע. הוא גילה כי החלפן חלפון נשחט בסכין קצבים, וגופתו הושלכה לפח הזבל הקרוב כדי לטשטש עקבות ולהרוויח זמן. מיד הוא ידע מי רצח את חלפון, הלו הפושע הנתעב זה פח הזבל הירוק. "פח זבל לא יכול לרצוח אנשים!" אמר לו מושיקו הקטן בן השש, "אני רק בן שש, ואפילו אני יודע את זה," "בטח שהוא יכול לרצוח אנשים," אמר פקד צדי צרפתי והתגלח מול המראה, "ואין לי ספק שלאחר חקירה קשוחה ובלתי מתפשרת, פח הזבל הירוק גם יודה בזה," "פח זבל לא יכול לדבר!" אמר מושיקו הקטן בתוכחה, "אני רק בן שש, ואפילו אני יודע את זה!" "בטח שהוא יכול לדבר," אמר פקד צדי צרפתי ועשה תספורת קוצים, "ואני גם הוכיח לך את זה," הוא פנה אל פח הזבל. "פח זבל, למה רצחת את חלפון?!" "זה לא אני רצחתי את חלפון, אלו היו ארבעים שודדים שרצו לשדוד ממנו את הדולרים," התגונן הפח. "אבל מר חלפון נמצא שחוט ומת בתוכך, ממזר!" אמר פקד צדי צרפתי בקשיחות בלתי מתפשרת, "זו לא אשמתי," התגונן הפח, "השודדים זרקו אותו לתוכי," "אם אכן זה נכון, אני מתערב שזה היה בהסכמה, ואתה עצמך היית שותף לפשע הנתעב, ואולי אף הגית אותו!" אמר פקד צדי צרפתי והכה בפח ללא רחם. "זו טעות!" הזדעק הפח, "הם השליכו את החלפן חלפון לתוכי נגד רצוני, לא הייתה לי יד בכך, אני חף מפשע!" "את זה תגיד אחרי שבועיים במעצר לאחר שנשבור אותך, ממזר בן עוולה!" אמר צדי צרפתי הקשוח וחשף שיניים חדות ניבים.

פח הזבל הירוק נלקח לאחר כבוד לבית המעצר, שם נחקר ללא רחם על ידי פקד צדי צרפתי עצמו, שלא ריחם על הפח המסכן. לאחר כשבועיים וקצת של חקירות בלתי פוסקות, ומניעת שינה ופיצה, הודה לבסוף הפח ברצח החלפן חלפון, ואף שיחזר את מעשה הנבלה שהוא עשה לבדו ועל דעתו בלבד. "עוד פושע נתעב נתפס על ידי כוחות המשטרה המתוחכמים," אמר פקד צדי צרפתי בסיפוק, "אבל פחי זבל לא יכולים לרצוח, ובטח שלא גם לדבר!" אמר מושיקו הקטן, "אני רק בן שש ואפילו אני יודע את זה!" "זה פח זבל מתוחכם מאוד, שיודע גם לרצוח וגם לדבר," אמר פקד צדי צרפתי וגילח את זקנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך