Finia the unicorn
זה סיפור בפרקים שמבוסס על האנימה "נורהגאמי ארוגטו", מקווה שתהנו :). המשך בקרוב :).

רק אני רואה אותו [מה אני #1]

Finia the unicorn 26/07/2016 768 צפיות אין תגובות
זה סיפור בפרקים שמבוסס על האנימה "נורהגאמי ארוגטו", מקווה שתהנו :). המשך בקרוב :).

זה היה ביום חמישי אחד. חזרנו מבית-הספר והלכנו ברחוב. פתאום ראיתי מודעה:"נאבד חתול עם חלק עליון לבן ורגליים שחורות אשר עונה לשם אדון פאלו. המוצא הישר מקבל פרס מספר:"
זה הצחיק אותי ואת חברות שלי, מי קורא לחתול שלו "אדון"? החברות שלי דיברנו בניהן ואני בינתיים צפיתי בקרב האיגרוף האהוב עליי. חברות שלי צחקו ממני. נו טוב איזה ילדה נהנת מקרבות איגרוף. חברות שלי ואני המשכנו ללכת. הן שאלו אותי:"נוו.. יש לך כבר משהו שאת אוהבת?." ואני עניתי תוך כדי שאני מסמיקה:"לא!!!". פתאום ראיתי משהו עם סריג ועיניים כחולות בולטות. הוא קרא בשם של החתול שראינו קודם. "אדון פאלו!!!!"., אדון פאלו!!!" פתאום הוא מצא אותו אומר "או! הנה אתה" תוך כדי שהוא מקפץ לכביש. עברה משאית שכמעט דרסה אותו. אני קפצתי ישר כדי להגן עליו. כשהינו על המדרכה אמרתי לו:"מה אתה חושב שעשיתה??? יכולתה לההרג!. פתאום אני שומעת את חברה שלי קוראת בשמי. אני מסתובבת ואני רואה את הגוף שלי על הרצפה.

~*~*~המשך יבוא~*~*~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך