sunshine
עוד פעם... השעמום גובר שאי אפשר להירדם:) תהנוו♡♡

אדון שוקו

sunshine 21/08/2014 1684 צפיות 3 תגובות
עוד פעם... השעמום גובר שאי אפשר להירדם:) תהנוו♡♡

חבר שלי קנה לי שוקו. השוקו הזה היה סימן. סימן לתחילתה של ידידות מופלאה. אתם מבינים?
בעצם השוקו זה מטאפורה. החלב המפוסטר בעצם מראה על משהו שהוא מבוסס. הרי השוקו מורכב רובו מחלב! החלב הוא הבסיס למשהו מופלא. פה אנחנו מגיעים לאבקת השקו שבילעדיה לא היינו טעמים את טעמו הענוג של השוקו. השוקו הזה מצביע על העבודה ששני הצדדים- במיקרא הזה, אבקת שוקו וחלב , משולבים היטב ביחד. בלי אחד מהצדדים לא היינו מקבלים את השוקו המתוק הזה. השוקו בשקית היא הסברה מדויקת על מה היא אהבה.

אבל אחרי ששותים את השוקו בשקיקה( ובמהירות ) מתחילים להשמע קולות משונים מהמעיים. פרפרים אתם רוצים להגיד?
טעות
זו בחילה נוראית שלא תיכננתם שגורמת לכם להקיא ולהשפיל את עצמכם ברבים. יותר מזה השוקו הזה היה עד כדי כך מבחיל שכבר שחכתם למה אהבתם אותו כלכך בהתחלה. מבחינתכםם זה בזבוז זמן ואנרגיה על משו שבמילא לא היה יוצא ממנו כלום.

כן… השוקו הזה באמת מטאפורה על מה היא אהבה…


תגובות (3)

מטפורות? מטפורות.
שוקו זה עניין של טעם. אחד יכול לשנוא אותו ולהקיא רק לראות את המשקה ואחר יכול לשתות בכל שעה כוס שוקו נוספת כי זה המשקה המושלם בעיניו.
אז אפילו הצגת את זה שם- ששתיית שוקו בשקיקה יכולה להוות גם פרפרים בבטן.
אז זה תלוי.
לאחד זה יכול להיות מתוק מידי ואחד אחר אולי יצטרך אבקה כי זה חסר טעם מתוק בעיניו.
אם את רוצה להמיר את השוקולית [בתקווה שאליה התכוונת כשאמרת אבקה] לאהבה נכזבת למשל. אז זה שהחלב הוא בצבע לבן [החיים הטובים] ופתאום החום [בעיות למשל] מתערבב ויוצר תערובת חום-שחורה.

לא יודעת להסביר את זה. אני בעיקרון לא במצב של מטפורות עכשיו ואני בכללי לא קוראת סיפורים באתר מתחילת השבוע עקב מצב רוח טוב באופן קיצוני [משו מוזר] נכנסתי לקטע הזה רק בגלל שהכותרת היא על שוקו. ואני מכורה לשוקו ברמות הקשות [ממש הרגע סיימתי את הכוס].
קטע נחמד, אהבתי את הרעיון.
אוהבת ♥

21/08/2014 02:48

    אכזרלין לקחה לי את המילים אז אני פשוט אסכים איתה בשקט בכל הסעיפים

    21/08/2014 03:16

    תודה ♡

    21/08/2014 11:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך