בשעשוע רב, ובהומור כחול חזק, הסיפור נותן זווית אחרת לחייו המיניים של שלמה המלך.

המלך והזין

25/08/2016 1289 צפיות 4 תגובות
בשעשוע רב, ובהומור כחול חזק, הסיפור נותן זווית אחרת לחייו המיניים של שלמה המלך.

בנזונה שלמה המלך. בן בן זונה.
כוסאמא של שלמה הזין הזה.
היחיד, היחיד, שידע את הסוד לפיצוח המוח של המין המזויין הזה היה הוא, והוא הלך איתו לקבר.
כמה הוא היה מזיין המניאק הזה, פאק.
1000 נשים… 1000 נשים!!! אתם מסוגלים לחשוב לכמה כוסים שונים ומגוונים, הזין הקטן שלו חדר?
והקטע הכי אבסורד, ששלמה, החתיך, המקסים והחכם באדם, היה אהוב… אהוב!!!! על ידי כל אחת מהנשים שלו, זה נשמע לכם הגיוני?!
לגמור כל יום על מישהי אחרת. עזבו כל יום, כל שעה בטח המטורף הזה, שעה אחרי שעה, שמאות נשים מתחננות שהזין הקטן של המלך המסריח הזה יגמור… עליהן, בתוכן, מה זה משנה.
סקס סולו, שלישייה, חמישייה, עשירייה, מאייה, לא שינה לו לתחמן – מה שבא ברוך הבא.
אז הנה שלמה, עוד איש קטן ועלוב שיורד על ברכיו לפניך ואומר לך אתה גאון. וואלה סחתיין, אין מילים.
אבל עכשיו שלמה, בחייאת שלמה, זרוק איזה עצם לחברים.
עצם קטנה כזאת, רקובה, לא חייב שתהיה גדולה ועסיסית, אפילו פיסת מידע, שתשנה את העולם, ותביא למהפך בפרוייקט שעשרות מיליוני גברים עומלים עליו יום יום, שעה שעה, הפרוייקט לפיצוח מוחן של בנות המין הנשי. מין פח, תאמין לי…
אוי שלמה שלמה, תהיה לי בריא, אתה והראש שלך, ענק כמו בלון, אם תרצה לעזור לאחיך, אתה יודע איפה למצוא אותי, רק אם אתה נכנס אלינו הביתה… בחייאת בשקט, אני כנראה אשן עוד לילה בסלון.
מילה אחרונה, סחבק עליך ועל הקטנצ'יק, שילוב מנצח יא מלך.


תגובות (4)

חמוד :)
לשלמה המלך אמנם היו 1000 נשים אבל מי אמר שהו שכב עם כולם? לא נראה לי שהיה לו הרבה זמן לעשות זאת.
לעומת זאת, גינגס חאן… האם אתה יודע 1 מכל 200 אנשים בעולם הוא צאצא של גינגס חאן.
גינגס חאן אנס כל כך הרבה נשים בכל מקום שהוא כבש. הוא ראה בזה שליחות.
וואו… איזה חפירה!!!

25/08/2016 11:02

תודה רבה, מעריך את זה שהעמקת בתגובה שלך ;) טוב לדעת על ג'ינגס חאן, מאוד מעניין.

25/08/2016 16:02

לא מדויק בכלל לגבי שלמה ומצטער להגיד לך גם לא מצחיק

26/08/2016 02:08

איזה מילים גסות וזה לא מצחיק בכלל

07/12/2016 21:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך