הפנימייה – פרק 83

Estonian 15/12/2011 962 צפיות אין תגובות

*ימי הביניים – חלק א'*

אסטוניה הסביר לנו בכיתה שמחר יגיע יום ימי הביניים וכולנו חייבים להתנהג כמו שהתנהגו בימי הביניים וזה יקבע את הציון שלנו בתעודה על היסטוריה.
הוא חייב אותנו לצאת מהחדר, אפילו את סהר. סהר זה הירח, זה השם היותר מקובל שלו.
בכל מקרה, היום עבר ובבוקר היינו חייבים להתלבש בתלבושות של ימי הביניים. אני הייתי אמור להיות צמית באחוזה של ארצות הברית אבל לא היה אכפת לי. אפילו ציון של מיליון בהיסטוריה לא יגרום לי להיות עבד של ארצות הברית.
יצאתי החוצה. אסטוניה הסתובב סביבינו בתלבושת מלך.
הוא ראה את יוון נוחר עם אוזו, את רוסיה שותה וודקה, הולנד מעשן, ארצות הברית חוטף שבץ ועוד.
"לא לא לא לא לא!!!" הוא צעק "זאת לא הייתה מטרת התרגיל הזה! ויש לי פתרון".
הוא הוציא מעין מכשיר כזה.
"תהנו!" הוא אמר וירה באנשים.
כל מי שזה פגע בו פתאום נכנס לדמות שלו.
"אוי לא" חשבתי לעצמי. התחבאתי מאחורי ארצות הברית. לידי, מאחורי ארצות הברית התחבאו גם יוון, ליטא, סן מרינו, דנמרק ונורבגיה.
היה מצחיק לראות את גרמניה בתור אביר, כותב שירים במחברת ומשתחווה לגבירות ולא צורח. האמת שזה היה שיפור רציני אצלו.
"השטח נקי" אמרתי "נורבגיה, צאי החוצה מאחורי ארצות הברית".
ארצות הברית נפגע גם הוא מהקרן אבל אסטוניה היה צריך לרסס חמש פעמים לפחות כדי שהוא יושפע מרוב גודל.
דנמרק יצאה לאט החוצה ואז אסטוניה ריסס אותה.
דנמרק הפכה להיות גבירה.
"לא!!" חשבתי לעצמי.
יוון גלגל בקבוק אוזו.
"מי עוד מאחורי ארצות הברית?!" שאל אסטוניה בזעם.
ראיתי עציץ מאחורי אז התחבאתי מאחורי העציץ. סן-מרינו התחבאה גם היא.
נורבגיה, ליטא ויוון רוססו שלושתם והפכו לחלק מימי הביניים.
יוון פתאום היה ער וגם הוא היה אביר.
הוא ביקש בנימוס מחברת מגרמניה וגם קולמוס.
הוא התחיל לכתוב שירים ואז פתאום כולם שמו לב שהוא כותב ביד שמאל.
"יד שמאל!??!!?!?!?!??" שאג בריטניה שהיה סניור "צאצא של השטן! להעלות אותו על המוקד!".
הם קשרו את יוון והכניסו אותו למתקן עינויים עד להוצאה להורג למחרת.
סן-מרינו ואני החלטנו שאנחנו מתנהגים כאילו גם אנחנו רוססנו בקרן ימי הביניים.
יצאנו לאט לאט מאחורי העציץ…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך