Mor:)
מקווה שתאהבו :-*

XOXO (:Mor ❤❤❤

אבודים בפריז / פרק 5 (1D) ❤❤

Mor:) 07/08/2013 879 צפיות 6 תגובות
מקווה שתאהבו :-*

XOXO (:Mor ❤❤❤

-נקודת מבט אביה-

״אני מתגעגעת להארי״ אמרתי לאלכסה , אני יודעת שלה אני יכולה לספר דברים בלי שהיא תשאל שאלות מיותרות , תשפט, או סתם תעקם את הפרצוף.
״הארי ? . דווקא להארי?״ שאלה טיפה מבולבלת , כבר שנים שאני מרגישה אליו יותר ׳מהחברים הכי טובים׳ .
הנהנתי אליה קלות , מסתכלת בפנים שלוות על יופי הפארק שמסביבי .
היא הבינה לבד את העניין .
״הוא יודע?״ שאלה עם חיוך קטן , זה גרם לי להסמיק מעט , אבל בשביל הארי אני לא יותר מ -׳אחותו הקטנה׳.
הנדתי בראשי לשלילה , החיוך שלי ירד .
״ברגע שאנחנו חוזרים מפריז את מתוודה בפניו!״ אמרה אלכסה בחיוך .
זה גרם לי לגלגל עיינים ולהיאנח בשקט, אלכסה חיה במין בועה של טלנובלת נעורים , זה לא ככה בחיים שלנו .
אני מפחדת להגיד לו , אני רגילה לדברים כמו שהם , אני מפחדת לנסות דברים חדשים , אני מעדיפה לדבוק בדברים הישנים והרגילים .
אלכסה כאילו קראה את מחשבותיי , ״את מפחדת לספר לו?״ שאלה אותי .
הנהנתי אליה בראשי , ״אין לך ממה לפחד, את לא יכולה לדעת מה תיהיה התשובה שלו , את לא יודעת איך הוא יגיב!״ אמרה לי עם חיוך קטן ונלהב על פנייה היפות .
״או תאמיני לי אני יודעת איך הוא יגיב!״ אמרתי לה , הארי פלייאר , סטוציונר , הוא לא יאהב אותי בחיים .
היא רק משכה בכתפייה , המשכנו ללכת בשקט בפארק על שביל המטיילים הארוך אחת לצד השנייה .
הגענו לקצה הפארק , אגם גדול מואר במנורות רחוב מאירות שמקיפות אותו ניצב לפנינו , המים נצנצו לאור הירח .
התיישבנו אל אחד הספסלים , רוח קרה גרמה לנו לקפוא מקור עוד יותר .
״מה עם לואי?״ ניסיתי לפתוח שיחת חולין .
״מה איתו?״ שאלה אלכסה ולחייה הסמיקו , חיוך קטן ונבוך על פנייה .
״למה את לא אומרת לו שאת אוהבת אותו?״ שאלתי אותה , שמתי לב אל המבטים של אלכסה כשהיא רואה את לואי .
״זה אף פעם לא ילך בנינו אביה , בשבילו אני רק ׳האחות החורגת של חבר הכי טוב שלי שאני רואה אותה מידי פעם ואומר לה שלום׳ ״ אמרה לי .
״את לא יכולה לדעת״ אמרתי לה משתמשת במילים שלה כשאמרה לי על הארי .
היא חייכה נבוכה אבל לא הוסיפה דבר בעניין .
״כדאי שנחזור , מתחיל להיות לי קר״ אמרתי וקמנו מהספסל צועדות חזרה למחסן שבבר בו אנחנו עובדים בנתיים כדי להרוויח כסף שנוכל לחזור ללונדון .
הגענו למחסן המחובר לבר , זאין היה באותה הפוזה כמו שעזבנו , ישן.
החלפנו את הבגדים שלבשנו ושכבנו אחת ליד השנייה על המזרנים המחוברים.
״לילה טוב״ מלמלה אלכסה .
״לילה טוב״ מלמלתי ישנונית , ובמהרה מצאתי את עצמי נרדמת .


תגובות (6)

מושלםםםםםםםםםם!!!!
תמשיכי חייים שלי:-*

07/08/2013 01:23

איזה יפה תמשיכי דחוף!!!

07/08/2013 01:30

מושלם תמשיכי נסיכה:)

07/08/2013 01:31

תמשיכי
י'נסיכה!

07/08/2013 02:19

תמשיכי;)

07/08/2013 03:19

תמשיכייייייייייייי

07/08/2013 04:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך