רומוש סטיילס
זה סיפור חדש שלי שהוא קצת נלקח מהחיים האישיים שלי ואני מקווה שיהיו לו קוראים ותגובות כי הסיפורים הקודמים שלי לא צלחו כל כך ולכן אני לא ממשיכה אותם ומתחילה את זה. אני מקווה שתיהנו כי זאת רק ההתחלה :)

אהבה נשברת- פרולוג:

רומוש סטיילס 28/01/2015 875 צפיות תגובה אחת
זה סיפור חדש שלי שהוא קצת נלקח מהחיים האישיים שלי ואני מקווה שיהיו לו קוראים ותגובות כי הסיפורים הקודמים שלי לא צלחו כל כך ולכן אני לא ממשיכה אותם ומתחילה את זה. אני מקווה שתיהנו כי זאת רק ההתחלה :)

זה כאב.
זה כאב להסתכל עליו.

אני ג'יימי קרטיס. בת 17 בכיתה י"א. אני גרה בארצות הברית. יש לי אח גדול בן 22 ושמו בן, יש לי אימא אוהבת ושמה קרול. בגיל 15 עברתי אונס על ידי אבי, פול. מאז אין לי אבא.
זה מה שאני אומרת תמיד אצל הפסיכולוגית שלי, נינה ובמפגשים של נערים שעברו התעללות מינית ואונס.
כל יום אני חוזרת על זה במחשבה שלי, זה נותן לי הרגשה של מודעות עצמית, של זיכרון שעוד נשאר לי מאז ש"אבא" שלי לקח לי את הכול.

אני זוכרת כמה אהבתי אותו, איך תמיד הייתי נרגעת כשהוא היה מלטף אותי בזמן הסיוטים שלי ולוחש לי שהוא פה כדי להגן עליי.
אך כל זה קרה כשהייתי קטנה ולא ידעתי שמתחת למסכה של איש נחמד ואוהב מסתתר בן אדם סטלן, אנוכי ואכזרי. בן אדם שהיה מגורה מינית וזרק לאלפי עזאזלים את האהבה של אשתו כלפיו, של ילדיו וביצע את המעשה הנורא הזה.

מאז אותו מקרה, אבדה לי התמימות, אבדה לי השמחה, ההנאה מדברים פשוטים, הפכתי לבן אדם עצוב ומתבודד. הרחקתי את שתי החברות הכי טובות שלי, ליילה וג'ו למרות שהן נלחמו עליי כל הזמן ואחרי חצי שנה של טיפולים פסיכולוגיים, לקיחת תרופות נוגדות דיכאון והמון טיולים ושמחה עם המשפחה והחברות, חזרתי לעצמי אבל בגרסה משופרת יותר של ג'יימי.
עברתי להולמס צ'אפל שבאנגליה לאחר האונס כדי לפתוח דף חדש. במזל גם שתי חברותיי עברו איתי ואנחנו גרות בשכנות.

תכירו את ג'יימי החדשה, אחת שלא נותנת לאף אחד לדרוס אותה ולשבור לה את הלב.

#הסיפור מסופר על הארי סטיילס בתקופת התיכון שלו ולא כשהוא נהפך למפורסם.


תגובות (1)

מעניין ,מקווה שתמשיכי

13/02/2015 19:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך