מקווה שאהבתם למרות שלפי דעתי הפרק יצא קצת יבש... תגיבו! <3

אהבה עילמת פרק 6

25/02/2013 771 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם למרות שלפי דעתי הפרק יצא קצת יבש... תגיבו! <3

תזכורת מפרק 5:
ג'יימס נעץ מבטו בי "למה היא צריכה שישמרו עליה?"
נייל פזל לעברי ואני הצבעתי על גרוני ופתחתי את פי להדגיש שאיני מסוגלת לדבר וחייכתי בעצב.
ג'יימס הבין ואמר "אוקיי אבל אסור לעשות בלאגן ותוכלי להיות בחדר שלי"
נבהלתי ונצמדתי לנייל, לואי שאל באנחה "אם היא תהיה שקטה מאוד היא תוכל להיות איתנו באולפן?"
ג'יימס קימט מצחו, סינן משהו ואז הסתובב ופלט "שיהיה" 
הם חייכו זה לזה והלכנו אחריו במהירות.
כשנכנסנו פנימה הם הלכו לעבר המקרופונים ואני התיישבתי ליד הפסנתר והתבוננתי בהם בשקט.
נשמע קולו של ג'יימס "תשירו את little things אוקיי? לפי סולואים…"
בשעה 12:30 יצאנו מהאולפן כדי לאכול צהריים בקפיטריה.
כשנכנסנו לקפיטריה הבחנו בעוד כמה מפורסמים שנופפו לבנים.
זאיין תפס בידי "בואי תכירי את חברה שלי"
הבטתי בנייל בבלבול והוא גיחך.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

פרק 6:
נעצרנו מול שולחן שסביבו ישבו שלושה נערות ששוחחו בעליזות וצחקו.
זאיין כחכח בגרונו והן הרימו מבטן אלינו וחייכו "אני רוצה להציג בפנייך את אביה חברתי ואת אלה חברתו של לואי ואחרונה חביבה את שירז חברתו של הארי".
חייכתי בביישנות ונופפתי להן קלות "בנות אני רוצה להציג בפניכם את שאנל היא אומנם לא מדברות אבל אתן תתרגלו לזה".
הבנות צחקו ואביה חיבק אותי "אז איך הכרתם?" חקרה שירז והתיישבה על ברכיו של הארי שהקים אותה לרגע.
ליאם משך אותי והושיב אותי לידו בעודו עונה לה "אחיה הציל אותנו ממעריצים והבטחנו לעשות כל מה שיבקש, כלומר, לשמור עליה בזמן שהוא וארוסתו בטיול לפני החתונה".
הבטתי בצלחת עם הקוראסונים וליקקתי את שפתיי.
אלה מיהרה לדחוף לעברי את הצלחת ולנזוף בבנים "לא הבאתם לה משהו לאכול?" הם הסמיקו במבוכה ואני צחקתי.
בזמן שאכלתי מספר קוראסונים הבנות הסבירו לי שאסור לסמוך על הבנים בקטע של אחריות.
"בערב נבוא לבית של הבנים ונכין כולנו" אביה פזלה לעבר הבנים "ארוחת ערב אמיתית" הנהנתי והוצאתי מכיס המעיל של ליאם את הפאלפון ורשמתי "אני יודעת להכין ספגטי עם רוטב!".
שירז הציעה "אני והארי יכולים להכין לזניה".
אלה חייכה לעבר לואי "אני ולואי נכין סלט" הוא מיהר להוסיף "סלט גזר!".
אביה צחקה וסיכמה "אז הכל סגור ואני וזאיין נכין פיצות".
כולם הביטו בנייל שאכל מהקוראסונים והוא שאל בפה מלא "מה?" ליאם נתן לו אגרוף קטן בכתף "מה אתה תכין?".
הוא חשב לרגע ואז אמר "אני אטעם מהאוכל ואומר אם זה טעים!" הכריז לבסוף.
כולם נאנחו, רשמתי בעודי צוחקת "אתה יכול לעזור לי" הוא הנהן וחזר לאכול.

בערב…
"שאנל! צאי כבר מהמקלחת כולנו צריכים להתקלח!" צרח הארי, גלגתי עיניי ולקחתי את קרן הגוף והמגבת.
התבוננתי בעצמי במראה ווידאתי שהבגדים בסדר ואז יצאתי.
הארי הביט בי מעוצבן, חייכתי בפיוס וחבקתי אותו.
הוא הביט בי מתפלא אבל מיהר לחבק אותי חזרה ואז נכנס למקלחת אומר "בסדר אני סולח".
נכנסתי לחדר שלי ושל נייל והוא שכב על מיטתו למעלה וצפה בטלויזיה, הוא כבר התקלח לפניי…
כתבתי על הלוח "יפריע לך אם אשים פה קרם גוף?" הוא מיהר לומר "לא כמובן שלא זה גם החדר שלך עכשיו".

נקודת מבט נייל

היא שאלה אותי אם יפריע לי שהיא תמרח על עצמה קרם גוף מיהרתי לומר לה שזה גם החדר שלה ושהיא יכולה לעשות בו כרצונה.
היא התיישבה על מיטתה והחלה למרוח על רגליה את הקרם, ריח טוב של יסמין ודבש התפרש בחדר.
שאפתי את הריח וצחקקתי "יש לזה ריח טוב" אמרתי לה והיא צחקה וקמה ורשמנ על הלוח "רוצה גם?".
אמרתי בגבה מורמת "לא!" היא חייכה בזדוניות ומרחה על אפי וידיי מעט מהקרם לפני שהספקתי להגיב.
מחיתי " שאנל! עכשיו הבנים לא יפסיקו להציק לי!".
היא חייכה בשמחה והבטתי בה נאנח, ירדתי מהמיטה שלי ודגדגתי אותה "את מרוצה אה?" והיא הנהנה.

נקודת מבט שאנל
נייל דגדג אותי ובגלל שאני רגישה לדגדוגים צחקתי.
"נייל! שאנל! הבנות כבר כאן תרדו צריך להתחיל להכין את האוכל!!" רצנו למטה מתחרים זה בזה ודוחפים זה את זה.
הארי התקרב לנייל ורחרח את צווארו בחשדנות ואז שאל בקול מוזר "למה יש לך ריח של יסמין ודבש?" כולנו פרצנו בצחוק והוא הסמיק כמו עגבניה ומלמל "שאנל מרחה עליי את הקרם שלה.."


תגובות (4)

בכלל לא יבששש פרקק מושלםם !!! זאין בעליי <3 <3
תמשיכיייייי D:

25/02/2013 12:50

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/02/2013 13:08

אהה המשך
סורי שלא הגברת לשאר הפרקים פשוט נורא קשה לי לשים לב לפרקים של אנשים בלי תמונה

25/02/2013 14:03

איזהה מושללם!#@
תמשיכי!#@

25/02/2013 15:34
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך