shahaf
ארוך ומקווה שאהבתם :)

אולי זאת אהבה? (1D) פרק 2..:)

shahaf 23/01/2013 1255 צפיות 15 תגובות
ארוך ומקווה שאהבתם :)

"תתעוררי כבר!!!" רום צרחה וזרקה עליי עוד כרית..
"אני קמה!!" צרחתי והרמתי את ראשי מהכרית, משפשפת את עיניי..
"נו קומי כבר!!! נועה תכעס שאיחרנו שוב פעם!!" גיחחתי לעצמי על המחשבה שנועה, המורה הכי נחמדה באוניברסיטה הזאת, כועסת..
העברתי מבט על חברתי הטובה שהיתה לבושה בזה: http://www.polyvore.com/%D7%A8%D7%95%D7%9D_%D7%A4%D7%A8%D7%A7/set?id=69281329 וסירקה את שיערה הבלונדיני..
נכנסתי למקלחת הקטנה שבחדר המעונות שלנו, שהכיל חדר גדול, עם שתי מיטות, ארון ושתי ספריות, וטלויזיה, מטבחון עם שולחן, ומקלחת ושירותים.
התקלחתי במהירות ובחרתי בגדים, בסוך לבשתי את זה: http://www.polyvore.com/%D7%A9%D7%97%D7%A3_%D7%A4%D7%A8%D7%A7/set?id=69279781
חייכתי אל דמותי שבמראה, אני לא יפה, אבל הבגדים היו חמודים..
לקחתי את הטוסט שעל השולחן הקטן שבמטבחון, בדיוק כשרום הוציאה אותו מהטוסטר..
"תודה.." מלמלתי נוגסת ממנו וממהרת לרוץ ביחד עם רום אל השיעור..
הגענו אחרי בערך עשר דקות של הליכה מהירה, בדיוק בצלצול..
"היי נסיכה.." חייכתי וחיבקתי את אור שלבשה את זה: http://www.polyvore.com/%D7%90%D7%95%D7%A8_%D7%A4%D7%A8%D7%A7/set?id=69282970 בזמן שרום חיבקה את הארי, ואז התחלפנו..
"הוא מחכה לך.." הארי לחש לי בשקט באוזן, מסתכל מאחורי..
סיבבתי את ראשי בעדינות, ופניי פגשו את של נייל..
חיוך עלה על פניו וניגשתי לכיוונו..
שוב ההרגשה המסחררת הזו..
שוב הכאב הממכר בכל חלקי הגוף..
שוב הרצון להתקרב רק עוד מילימטר ולנשק אותו, עד שלא ישאר לי אוויר לנשימה..
"היי.." המבטא האירי הכבר מילא את אוזניי, גורם לי לצמרמורות..
"היי.." אני משיבה והוא קם ממקומו, עוטף ידיו סביבי..
לרגע אחד העולם נעצר…
אני נושמת את ריח גופו המשכר, מתוק וחריף גם ביחד, מסחרר אותי..
אני מחבקת בחזרה ומתנתקת מהחיבוק, עם כל התשוקה לחזור להיות עטופה בזרועותיו..
"את וורודה במיוחד היום.." הוא אמר וצחקק, אני איתו..
"כן.. מצבי רוח משתנים זה לא דבר רע… אבל אני חושבת שאני יחליף את הבגדים אחר כך, זה קצת יותר מידי צעקני.." אמרתי..
"את מושלמת ככה.." הוא אמר ומיד בלע גוש בגרונו..
הוא.. לא זה לא יכול להיות.. אני דמיינתי..
"תודה.." חייכתי אליו חיוך קלוש, שלא הגיע לעיניי..
"קרה משהו?" הוא שואל, שם לב שאני לא ממש מרוכזת במה שהולך עד שנועה, המורה מגיעה..
"לא.. רק חשבתי מתי נועה המורה תבוא, שנוכל להכיר בניכם.. היא ממש נחמדה, יוצאת עם המורה לדרמה, לואי.." אמרתי מחייכת..
"לו- לואי טומלינסון?" הוא שאל, בולע עוד גוש..
"כן.. איך ידעת??" שאלתי..
"זה.. הוא.. ה.. האקס שלי.." הוא פלט, מחפש מקום אחר להסתכל אליו חוץ מאליי..
הוא גיי??
איך יכולתי לחשוב שמישהו כל כך רגיש, ומתחשב ונחמד ירצה אותי..
איך לעזאזל נפלתי בקסמיו??
"אתה גיי??" שאלתי בזמן שהדם שבפניי נשטף עם החיוך..
"בי, זה בסדר נכון?? את לא שונאת אותי עכשיו נכון??" הוא אמר ומבט מודאג ועצוב על פניו..
הוא בי..
זאת אומרת שאולי, אולי יש לי סיכוי..
לא שחף, אל תמכרי לעצמך סיפורים..
הוא בטוח ירצה לחזור ללואי..
"לא.. ממש לא!! זה בסדר..כולנו בני אדם לפני הכול.." בהיתי בעיניו הכחולות שנדלקו בניצוץ של שמחה ברגע שדבריי עזבו את פי..
"את יודעת יודעת שאת מדהימה?? את פשוט כל כך יפה, וחכמה, ועדינה, ורגישה, ומה לא ואלוהים.. אני חושב שאני אוהב אותך.." הוא אמר מתכסה כולו בסומק אדום כהה..
נתקעתי..
פשוט קפאתי..
הוא אוהב אותי??
הוא אמר הרגע שהוא אוהב אותי..
חשתי סחרחורת עזה, כל גופי מרעיד וקולח מחום למשמע אותם מילים..
"ידעתי שאסור היה לי להגיד את זה.." שמעתי אותו ממלמל ויצאתי מהטראנס שהייתי שקועה בו..
הוא ברח החוצה, בדרך נתקע בנועה שלבשה: http://www.polyvore.com/%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94_%D7%A4%D7%A8%D7%A7/set?id=69280212 וחיוך על פניה, אך הוא נפל למראה הדמעות שעל פניו של נייל..
רצתי אחריו, מתעלמת מהמבטים המבולבלים של שאר הכיתה..
"נייל!!" קראתי ותפסתי בידו..
הוא הסתובב אליי עם עיניים אדומות ונפוחות, דמעות מרוחות על פני התינוק שלו, כחול מבהיק הפך ליבש וסדוק..
"גם אני אוהבת אותך.." אמרתי וסגרתי את המרחק הקן שהיה בנינו, מנחיתה את שפתי על שלו לנשיקה מושלמת..


תגובות (15)

אוי איזה יפה זה!! ממש אהבתי!! יצא מרגש כזה

23/01/2013 11:59

מושלם מושלם ושוב מושלם <3
תמשיכי!!!!

23/01/2013 12:03

מושלםםםםם תמשיכככי <3 <3

23/01/2013 12:04

יפה והכל…אבל למה לעשות אותם הומואים???????
אבל עדיין מהמם;)

23/01/2013 12:28

והווווווו הנהההה אני ! והוווו אני חמודה D:
חחחחחח סתם תמשיייייכיייייייי זה יצאאאאאא מושלםםםםםםם !!!! D:

23/01/2013 13:10

תמשיכיייי((:

23/01/2013 14:10

מהמםם תמשיכיי

24/01/2013 05:19

אווו ממש יפה :) תמשיכי :)

24/01/2013 06:19

וואו 8 תגובות!!!! אני מחכה לתגובות מ4 בנות שממש חשובה לי התגובה שלהן, תאומוש, טוויקס, סמיילי וביובי..

24/01/2013 06:24

גאד ברור שלהמשיך !!!!! ❤❤ וייאיי אני חשובה לך !!!

24/01/2013 06:37

שחף -אחרי שקראתי את הסיפור שלך "צעירים לנצח" המבט שלי על לואי השתנה לגמרי, כל פעם שאני שומעת את לואי שר אני תמיד נזכרת בסיפורים שלך(;
ועכשיו אני מדמיינת את לואי כמו בסיפורים שלך( חוץ מ"מר גזר והתאומים" קצת מגעיל אותי ) אבל הסיפורים שלך מדהימים ומ-ו-ש-ל-מ-י-ם לדעתי.
בכל זאת רציתי להגיד לך תודה על כל הסיפורים והכיף שהיה לי לקרוא אותם, תודה(;

25/01/2013 10:55

מה אני לא מספיק חשובה לך.. ?

25/01/2013 10:58

רומוש התכוונתי לזה שהם לא הגיבו.. את הכי חשובה לי!!! בגללך התחלתי את הסיפורררר

26/01/2013 09:10

שחחפווששששש אני צחקתי חחחחח אני יודעת שאני חשובה לך <3
גמאת וענבוו הכי חשובות לי בעולםםםםם <3
ובאמת התחלת את הסיפור בגללי ? (;

26/01/2013 09:34

בארוווווורררר!!!!!!!!!!! התחלתי כי רציתי להכניס אותך בסיפור שאני כותבתתתת

26/01/2013 09:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך