לילוש4455
פרק קצר יחסית.. אבל אני אעשה היום הרבה פרקים...
תגיבוווובובובוובובובובווב
ללהלההללהל

אוקיי?….. איך נושמים?! #19# עונה 2

לילוש4455 22/08/2013 732 צפיות 6 תגובות
פרק קצר יחסית.. אבל אני אעשה היום הרבה פרקים...
תגיבוווובובובוובובובובווב
ללהלההללהל

אני לא יודעת למה. .. אבל אני מרגישה.. שעם לואי אני היה באמת מאושרת.. שהוא לא יבגוד בי..
–צלצול בדלת–
קמתי מהמיטה ודילגתי במסדרון ירדתי במדרגות במהירות רצתי לדלת פתחתי.. ראיתי את לואי..
אני:" היי.."
-**** סטופ***
היי זאת לילוש.. אני מבקשת שתתארו לעצמכם בראש עכשיו בהגזמה הגזמתית!
*****חזרה לסיפור***
הוא נכנס לדירה.. אני הסתכלתי עליו הוא הסתכל עליי.. ככה 10 פעמים.. פתאום מישום מקום הוא קופץ עליי בחיבוק של דב! כזה שהעיניים יוצאות ומחבק חזק כל כך שאני עוד שנייה מתעלפת מחסור הספקת אוויר לראות! וככה אוליי דקה והדקה נראתה לי כמו שעה! לא הצלחתי להשתחרר!
*** טוב טוב הבינו! אל תגזימו( חחחחח) מספיק להגזים!!****
אני:" לואי א.. אתה חו..נק א..אותי!" אמרתי בקול צרוד..
לואי:" לא אכפת לי!" עשיתי את עצמי מתעלפת שהיבהל המנייאק!! ( לא באמת)) אז נפלתי..לידיים שלו..הייתם צריכות לראות את הפנים שלו! הוא נעשה אדום! חייכתי אליו!לואי:" היי לא יפה!"
אני:" סליחה? זה לא יפה לחנוק אותי ככה!"
לואי:" אבל…… התגעגעתי!!"
אני:" גם אני חיימשלי!!" היינו בחיבוק של: הידיים שלו מחבקות את הגב שלי והידיים שלי סביב הצוואר שלו.. הוא התקרב אליי עם הראש.. ופתאום הוא נישק אותי! כמעט התעלפתי! היו לי כל כך הרבה פרפרים בבטן! הייתי בעננים! לא האמנתי שיום אחד אני אתאהב במישהו בצורה כזאת שאני אמות בשבילו! הרגשתי פלאש בקצה העין.. הסתובבנו וראינו פאפארצי בורח…לואי:" חחחחחח את סלב!! "
אני:" אני לא…"
לואי:" לכי לאקס פקטוררר!!"
אני:" אמ… אתה יודע מה? טוב!"
לואי הרים אותי בחיבוק והסתובב איתי! ( הבנתם??") הרגשתי עוד פלאש..
אני:" אוקיי.. הם נימאסו…"
לואי הסתובב אל הפאפארצי.. עשה תנועה של:" תצלם!!" ונישק אותי ..
אני:" חחחחחחח הם לא רציניים!!"
לואי:" חחח"
אני:" אני רוצה לראות את התמונות!! בוא!!" משכתי אותו למחשב שבסלון ונכנסתי לאתר רכילויות..
ראיתי את התמונות " אוו איזה חמודים הם!" הצבעתי על התמונה שלנו..
לואי:" נכון! אבל הבת ממש סקסית.." ( איזה גסס)
אני:" והבן לוהט!!" לואי צחק..(איזה גססס)
ראיתי כתבה :" זאין בגד בשר בפעם השנייה!!"
נכנסתי והיה רשום::
אחרי ששר בטחה בו בפעם השנייה זאין מאליק מוואן דיירקשן בגד בה שוב! ועוד עם חברה של חבר שלו ( ליאם פיין) שר וליאם יצאו מאוד פגועים מהסיפור… וכנראה ששר מצאה נחמה בלואי טומילסון.. היא חזרה אליו!
אני:" אאוץ׳"
לואי: אל תדאגי! אני לא אבגוד בך!!" לואי חיבק אותי ( חלש ))
אני:" טוב…(פיהקתי) בוא לישון.."
לואי:" יאי!"
החלפתי לפיג׳מה כן כן.. מול לואי.. ולואי היה בבוקסר.. ושכבנו לישון כפיות.. הרגשתי שלואי נישק לי מאחורי האוזן.. צחקקתי.. כעבור זמן קצר.. נרדמתי…


תגובות (6)

תמשיכי

22/08/2013 13:54

תמשיכיי

22/08/2013 14:02

חמודייםםםם

22/08/2013 14:02

תמשיכי ואיה נושים

22/08/2013 14:36

תגידי לסטנלי להביא לי פרק עכשיו!!!!!!!
אווו ותגידי לו תודה עם הוא מעלה ועם הוא לא תגידי לו שהוא חתיכת זברה צבעונית

22/08/2013 14:41

ישיישישישיישישישישיש נווו אז תמשיכייייייייייייייייי

22/08/2013 15:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך