פליז תגיבו!!!
המשך יבוא...

אני והוא פרק 19 פרק יחסית ארוך

28/09/2013 749 צפיות אין תגובות
פליז תגיבו!!!
המשך יבוא...

אני והוא פרק 19:
"תגיד מה קרה לפני שרצתי לכביש אני לא ממש זוכרת" שאלתי למרות שזכרתי בבירור רק רציתי לראות אם הוא ישקר לי.
"את הסתכלת בפלאפון שלך כנראה קיבלת הודעה ואז אמרת לי שזה נגמר בנינו ואני שאלתי למה ואת אמרת לי להסתכל בעצמי ואז ראיתי את תמונה שלי ושל האקסית שלי מתנשקים מלפני איזה שנה וכשבאת ללכת אמרתי לך שאני אוהב אותך ואת לא האמנת לי ואז נישקתי אותך ולא התנגדת והתנשקנו איזה חמש וחצי דקות ואז כשהתנתקנו בשביל לנשום אמרתי שהתמונה הזאת לא אמתית אבל לא האמנת לי והיא הייתה אמתית מלפני איזה שנה ובטעות פלטתי את זה שלא היית אמורה לראות אותה ואז שאלת מה זאת אומרת שלא היית צריכה לראות אותה ואז הבנתי שאמרתי את זה ואמרתי שיט ופשוט רצת משם ורדפתי אחרייך וצרחתי לך לחכות והמשכת לרוץ ואז יצאנו מהקולנוע כשרצתי אחרייך ואז ירדת לכביש וצעקתי לך להיזהר ואז הסתכלת קדימה ואז צעקתי אהההההההההה ואז המכונית התנגשה בך ואז הנהג יצא מהמכונית והרים אותך למדרכה והתנמל ואמרתי לו להזמין אמבולנס ואני התקשרתי לנייל, הארי, ליאם וזאין ורצתי לבית שלך וקראתי לנעם והיא התקשרה להורייך ואז הגענו לפה באמבולנס בלי זה שניתקע בך כי הוא מיהר לבית שלו ואז התעוררת וביקשת להישאר איתי לבד וכלכך שמחתי שהתעוררת וסיפרתי לך את כל מה שקרה פחות או יותר" הוא אמר, ואז התיישבתי לידו ופשוט נישקתי אותו והוא זרם עם הנשיקה.
אחרי כחמש דקות התנתקנו בשביל הצורך המעצבן שנקרא לנשום.
"את עדיין אוהבת אותי?" הוא שאל.
"כן" עניתי.
"ואת עדיין כועסת?" הוא שאל.
"לא" אמרתי.
"ובאמת שכחת מה קרה?" הוא שאל.
"לא" עניתי.
"אז את לא כועסת כי סיפרתי לך את האמת?" הוא שאל.
"כן ולא כי אני שמחה שסיפרת את האמת כי גם יכולתה לספר שנהנינו מאוד בסרט ואז היית מגיע איך שהוא לתאונה אבל לא סיפרת את האמת ובגלל זה אני שמחה וגם כבר כמה זמן אני יכולה לכעוס על בן-אדם מדהים כמוך ואני אוהבת אותך כי אם לא אז לא הייתי רצה לכביש" אמרתי, והוא נישק אותי.
נ.מ קת'רין:
שמעתי שקייט זו שאני והארי ראינו כשחזרנו מהסרט בבית-חולים אז הארי הלך לשם ואז חזר ולקח אותי לשם.
"מה שלומה?" שאלתי את הארי בדרך.
"היא התעוררה והיא רצתה לדבר עם לואי לבד אז ההורים שלה, נעם, נייל, זאין, ליאם ואני יצאנו" הוא אמר והגענו.
"באיזה חדר קייט לוי?" הארי שאל.
"155" הפקידה אמרה.
"יאללה, קת'רין בואי נזוז" הארי האיץ בי והלכנו לחדר שלה.
"מה שלומה?" הארי שאל את נעם.
"היא עדיין מדברת עם לואי" נעם אמרה.
"היי קת'רין" ליאם אמר.
"היי" עניתי.
"איפה קייט" הרופא שבדיוק הגיע שאל.
"בחדר" ההורים שלה אני חושבת ענו.
נ.מ קייט:
אני ולואי התנתקנו ובדיוק הדלת נפתחה וראינו את הרופא "היי" אמרתי.
"שלום" הוא ענה לי.
"טוב נתחיל בבדיקות" הרופא אמר.
"לואי יכול להישאר?" שאלתי.
"כן" הרופא ענה.
"לואי אתה רוצה להישאר?" שאלתי.
"ברור" הוא ענה.
"נתחיל בבדיקת דם" הרופא אמר ואני החוורתי.
לואי שם לב לזה ושאל "משהו קרה?"
"לא. פשוט אני פוחדת מבדיקות דם" אמרתי.
"יהיה בסדר" הוא אמר כדי להרגיע אותי.
"אני יודעת" אמרתי לו, והתחלנו.
~בסיום כל הבדיקות~
"בכללי הכל בסדר רק תישארי היום ומחר ליתר ביטחון ותבחרי מישהו שישאר איתך" הרופא אמר וישר הסתכלת על לואי.
"מה?!?" הוא שאל.
"אתה רוצה להישאר איתי?" שאלתי.
"ברור" הוא ענה.
"אתה מעל גיל 18?"הרופא שאל.
"ברור" לואי ענה.
"אוקיי, אז אתה יכול להישאר" הרופא אמר ויצא וישר חיבקתי את לואי.
המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך